We hebben een pauze.
maandag 12 oktober 2009 om 17:04
Ik schrijf hier maar een topic in de hoop dat het me helpt niet naar hem te bellen, we hebben sinds vannacht besloten even geen contact meer te hebben, het is officieel nog niet over, maar we hebben die rust allebei nodig.
Het was zijn idee, en mijn hersenen zeiden dit is wel de slimste oplossing voor nu, maar mijn lichaam zegt dat ie hem terug wil, met heel mijn hart. En dat terwijl we niet perfect bij elkaar passen, is hij zo vertrouwd voor mij.
Ik heb de hele nacht gejankt. Maar aan de andere kant voel ik een soort rust. We deden elkaar alleen maar pijn. Ik wilde niet jaloers zijn, maar zij kwam steeds weer terug in beeld, ik weet ook dat er meer speelde en dat hij er over liegt, maar hij liegt erover om mij geen pijn te doen.
Zoals je ziet ben ik erg in de war, en voel ik me gewoon zeer klote.
Maar het helpt wel zo van me af te schrijven.
Mensen nog tips om hem niet te bestoken met smeek mailtjes en smsjes? Dat werkt alleen maar averechts uit ervaring.
Hij had me zelfs een paar maanden geleden ten huwelijk gevraagd hoe kan dit nou
Het was zijn idee, en mijn hersenen zeiden dit is wel de slimste oplossing voor nu, maar mijn lichaam zegt dat ie hem terug wil, met heel mijn hart. En dat terwijl we niet perfect bij elkaar passen, is hij zo vertrouwd voor mij.
Ik heb de hele nacht gejankt. Maar aan de andere kant voel ik een soort rust. We deden elkaar alleen maar pijn. Ik wilde niet jaloers zijn, maar zij kwam steeds weer terug in beeld, ik weet ook dat er meer speelde en dat hij er over liegt, maar hij liegt erover om mij geen pijn te doen.
Zoals je ziet ben ik erg in de war, en voel ik me gewoon zeer klote.
Maar het helpt wel zo van me af te schrijven.
Mensen nog tips om hem niet te bestoken met smeek mailtjes en smsjes? Dat werkt alleen maar averechts uit ervaring.
Hij had me zelfs een paar maanden geleden ten huwelijk gevraagd hoe kan dit nou
maandag 12 oktober 2009 om 17:09
maandag 12 oktober 2009 om 17:11
maandag 12 oktober 2009 om 17:15
ik herken heel veel uit je verhaal, mijn relatie met mijn ex ging ook een beetje zoals jij beschrijft.. ik was zogenaamd volgens hem jaloers, terwijl ik wist dat er veel meer aan de hand was.
uiteindelijk hebben we ook een tijd geprobeerd om een pauze in te lassen..
ik weet hoe moeilijk je het vind.. maar denk echt dat het beter is voor jullie relatie.
de tijd zou het leren of jullie voor elkaar bestemd zijn..
wat betreft mijn relatie, die is toen toch nog op de klippen gelopen, omdat ik niet voor mijn gevoel aan het lijntje gehouden wilde worden.
ik wens je veel sterkte..
uiteindelijk hebben we ook een tijd geprobeerd om een pauze in te lassen..
ik weet hoe moeilijk je het vind.. maar denk echt dat het beter is voor jullie relatie.
de tijd zou het leren of jullie voor elkaar bestemd zijn..
wat betreft mijn relatie, die is toen toch nog op de klippen gelopen, omdat ik niet voor mijn gevoel aan het lijntje gehouden wilde worden.
ik wens je veel sterkte..
maandag 12 oktober 2009 om 17:19
Bedankt meiden,
@ husky,
Ja precies hier, nouja gister viel de druppel voor hem, omdat hij erachter kwam dat precies die persoon waar ik jaloers op ben was geblokkeerd op zijn msn, terwijl ik dat echt niet heb gedaan. Maar ik snap dan natuurlijk dat hij bij mij uitkomt.
Maar het liep al een tijd niet lekker tussen ons.
Ik ga nu even naar mn pa, gewoon even uitjanken.
Ik lees vanavond alles weer.
@ husky,
Ja precies hier, nouja gister viel de druppel voor hem, omdat hij erachter kwam dat precies die persoon waar ik jaloers op ben was geblokkeerd op zijn msn, terwijl ik dat echt niet heb gedaan. Maar ik snap dan natuurlijk dat hij bij mij uitkomt.
Maar het liep al een tijd niet lekker tussen ons.
Ik ga nu even naar mn pa, gewoon even uitjanken.
Ik lees vanavond alles weer.
maandag 12 oktober 2009 om 17:37
oeh lastig...Ik heb sinds vorige week dezelfde afspraak met mijn vriend. De eerste dagen belde ik, nu ben ik de hele dag zo druk mogelijk aan het inplannen om de behoefte niet te krijgen. het is nou eenmaal zo, dat als je afstand houdt, de man pas gaat nadenken. Hij belt mij elke dag, ik doe net of het prima met me gaat. (maar ondertussen ben ik de hele dag met hem bezig hoor...) Ik zet nu af en toe mn foon op stil, omdat ik anders steeds zit te wachten totdat ie overgaat. Ga lekker naar de kapper, zonnebank, maak je huis schoon. Of nog beter: koop äls hij maar gelukkig is" van Robin Norwood. Lees dat in 1 ruk uit en dat voel je je meteen sterker...
en hier blijven posten natuurlijk!
succes...
en hier blijven posten natuurlijk!
succes...
maandag 12 oktober 2009 om 19:20
Sterkte meid! Ik heb hetzelfde! Tussen ons is het wel al over omdat mijn ex absoluut niet toe is aan een nieuwe relatie en eerst heel hard aan zichzelf en zijn verleden moet gaan werken, is flink belazerd door zijn ex en door hun gezamelijke kind ziet hij haar nog wekelijks wat het moeilijker maakt alles af te sluiten helaas.
Hij geeft wel aan heel hard voor onze relatie te gaan knokken, hij hoopt en wil ook dat het allemaal weer goedkomt als hij eenmaal toe is aan een relatie maar zijn hoofd staat er gewoon echt niet naar nu. Hij is ongelukkig, op het depressieve af maar weigert professionele hulp.
Ik heb afgelopen donderdag gezegd dat ik hem vanaf nu de tijd gun zonder mijn geclaim, want geef eerlijk toe dat ik best onzeker ben en daardoor erg ga claimen terwijl ik ook wel weet dat ik dat niet moet doen.
Hij mist me wel gelukkig en hij vond het niet zo leuk om geen contact te hebben... Hij wilde liever vrienden blijven en elkaar regelmatig zien met de kids om leuke dingen te doen maar ik kon het niet meer en besloot dat het naar mijn idee beter is dat hij rustig nadenkt zonder invloed en geclaim van mij. Ik weet niet hoelang dit gaat duren, hij ook niet, maar ja...
Ik denk ook dat hij op deze manier eerder het besef krijgt wat ie mist als hij ineens niks meer hoort.
Vind het wel heel erg moeilijk, vooral afgelopen weekend. Wij hadden dagelijks contact via sms en telefoon en zagen elkaar nog minstens 1x per week, nu is ale contact dus weg. Hopelijk niet voor lang als het aan mij ligt maar hij moet er gewoon eerst zelf uitkomen met zichzelf.
En tja, als het niet meer goedkomt hoop ik er in ieder geval een goede vriend aan over te houden al hoop ik echt met heel m'n hart dat ik ooit nog een eerlijke kans bij hem krijg: een relatie op het monet dat hij er zelf ook 100% aan toe is.
Hij geeft wel aan heel hard voor onze relatie te gaan knokken, hij hoopt en wil ook dat het allemaal weer goedkomt als hij eenmaal toe is aan een relatie maar zijn hoofd staat er gewoon echt niet naar nu. Hij is ongelukkig, op het depressieve af maar weigert professionele hulp.
Ik heb afgelopen donderdag gezegd dat ik hem vanaf nu de tijd gun zonder mijn geclaim, want geef eerlijk toe dat ik best onzeker ben en daardoor erg ga claimen terwijl ik ook wel weet dat ik dat niet moet doen.
Hij mist me wel gelukkig en hij vond het niet zo leuk om geen contact te hebben... Hij wilde liever vrienden blijven en elkaar regelmatig zien met de kids om leuke dingen te doen maar ik kon het niet meer en besloot dat het naar mijn idee beter is dat hij rustig nadenkt zonder invloed en geclaim van mij. Ik weet niet hoelang dit gaat duren, hij ook niet, maar ja...
Ik denk ook dat hij op deze manier eerder het besef krijgt wat ie mist als hij ineens niks meer hoort.
Vind het wel heel erg moeilijk, vooral afgelopen weekend. Wij hadden dagelijks contact via sms en telefoon en zagen elkaar nog minstens 1x per week, nu is ale contact dus weg. Hopelijk niet voor lang als het aan mij ligt maar hij moet er gewoon eerst zelf uitkomen met zichzelf.
En tja, als het niet meer goedkomt hoop ik er in ieder geval een goede vriend aan over te houden al hoop ik echt met heel m'n hart dat ik ooit nog een eerlijke kans bij hem krijg: een relatie op het monet dat hij er zelf ook 100% aan toe is.
maandag 12 oktober 2009 om 19:28
Een pauze is vaak uitstel van het verbreken van de relatie. Bij jullie ook. Het werkt niet, jullie doen elkaar alleen maar pijn, én hij liegt over een zij om jou geen pijn te doen.
Jij bent jaloers en er zit nog iemand in jullie huis die zich bemoeit met jullie msncontacten. Een beetje veel vind je ook niet? Dat moet je niet eens willen.
Waarom rekken. Beter dat je die pleister ineens eraf trekt, even flinkt jankt en daarna weer verder. Op naar geluk.
Jij bent jaloers en er zit nog iemand in jullie huis die zich bemoeit met jullie msncontacten. Een beetje veel vind je ook niet? Dat moet je niet eens willen.
Waarom rekken. Beter dat je die pleister ineens eraf trekt, even flinkt jankt en daarna weer verder. Op naar geluk.
maandag 12 oktober 2009 om 19:39
Eensch met Madhe...
Wat denken jullie zelf nu?
Dat na de break alle frustraties zijn opgelost?
Naar mijn bescheiden mening worden conflicten en frustraties juist opgelost door er samen over te communiceren.
Ik denk ook begin van het einde.
Maar succes verder.
Wat denken jullie zelf nu?
Dat na de break alle frustraties zijn opgelost?
Naar mijn bescheiden mening worden conflicten en frustraties juist opgelost door er samen over te communiceren.
Ik denk ook begin van het einde.
Maar succes verder.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
maandag 12 oktober 2009 om 20:41
Wij hebben geen frustraties of jaloersheid, tenminste niet zodanig dat het meespeeld in deze keuze. Bij ons werkt het op dit moment gewoon niet, net zoals een relatie met een ander bij hem op dit moment ook niet zal werken. Hij wil nu geen relatie, hij wil dat pas weer als hij gelukkig is en zijn verleden volledig achter zich kan laten. Dat ie met opgeheven hoofd zijn kind kan halen bij z'n ex, dat ie met opgeheven hoofd en zonder een steek in z'n hart zijn oude woning, waar zij nu woont met d'r nieuwe vriend, binnen kan stappen om zijn kind op te halen.
Ik snap best dat je, na zo bedonderd te zijn, niet meteen toe bent aan een relatie en bij de 1 duurt dat langer als bij de ander. Hij is veel e snel, met mij, in een nieuwe relatie gestapt in de hoop dat dat alles zou doen vergeten wat natuurlijk niet werkt.
Maar we zullen zien hoe dit afloopt in mijn geval.
Zijn moeder belde me net trouwens, bedankte me voor het verjaardagskaartje, was afgelopen weekend jarig, en vroeg hoe het met me ging...
Ik snap best dat je, na zo bedonderd te zijn, niet meteen toe bent aan een relatie en bij de 1 duurt dat langer als bij de ander. Hij is veel e snel, met mij, in een nieuwe relatie gestapt in de hoop dat dat alles zou doen vergeten wat natuurlijk niet werkt.
Maar we zullen zien hoe dit afloopt in mijn geval.
Zijn moeder belde me net trouwens, bedankte me voor het verjaardagskaartje, was afgelopen weekend jarig, en vroeg hoe het met me ging...
woensdag 14 oktober 2009 om 10:26
Sterkte flevomams dikke knuffel!
Hier gaat het het ene moment beter dan het andere, had hem gister nog even aan de telefoon, en hij was heel eerlijk en vertelde dat ik gewoon zijn soulmate niet meer was, en dat het voor hem wel duidelijk was.
Dat deed echt verschrikkelijk veel pijn natuurlijk.
Maar toch wilde ik de pauze in de hoop dat hij nog van mening verandert. Heel stom, ik weet dat we niet passen dat het niet lukt, maar ik wil zo graag dat vertrouwde wat ik bij hem niet kwijt, dat bij hem naast op de bank zitten en wat tv kijken, of knuffelen, naast hem wakker worden.
Ik word echt heen en weer geslingerd tussen al mn emoties
Hier gaat het het ene moment beter dan het andere, had hem gister nog even aan de telefoon, en hij was heel eerlijk en vertelde dat ik gewoon zijn soulmate niet meer was, en dat het voor hem wel duidelijk was.
Dat deed echt verschrikkelijk veel pijn natuurlijk.
Maar toch wilde ik de pauze in de hoop dat hij nog van mening verandert. Heel stom, ik weet dat we niet passen dat het niet lukt, maar ik wil zo graag dat vertrouwde wat ik bij hem niet kwijt, dat bij hem naast op de bank zitten en wat tv kijken, of knuffelen, naast hem wakker worden.
Ik word echt heen en weer geslingerd tussen al mn emoties
woensdag 14 oktober 2009 om 12:58