F2006

06-08-2009 10:02 2598 berichten
Alle reacties Link kopieren
tis weer tijd voor stamppot en:

Ik denk ik kijk nog even op Nitro op mijn verjaardag is bevallen.. en ja.. JIPPIE!! De 8e is een superdag ...

Lieve Nitro, Nitro-man en kids... gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje en wat een mooie namen!!

Bedankt iedereen voor de felicitaties. Flink verwend en ga zo lekker slapen! Morgen weer aan het werk!

Ladiezzzz, weltrusten!
Ha, ik kwam even nog Marlee feliciteren...

..en zie dat er een kleine meid bijgekomen is! Net 1 dag voor haar grote broer toch nog.Heeel hartelijk gefeliciteerd!! En vlot gegaan zo te zien.

Hoihoihoi, daar is ze dan! Nitro, Nitro-man, grote zus en grote broer, gefeliciteerd met Romy!

Marlee, nog gefeliciteerd met je verjaardag!

En Mannetje, gefeliciteerd met je tweede verjaardag! Hopelijk heb je een mooie dag met een grote en een kleine zus en veel cadeautjes!

Wat een kaarsjes weer, zo!

Nu weer aan de slag!
Gefeliciteerd met Mannetje Nitro!! Ook namens Vis voor zowel Romy als Mannetje de felicitaties!
Hoera voor Mannetje!

Heeft hij een leuke verjaardag gehad?

Hoe vinden de kids hun nieuwe zusje?

En wat een leuk kaartje weer en wat snel zeg!
Wilde ik net zeggen! Wat extreem snel lag het geboortekaartje in de bus! Nog nooit meegemaakt. (Of beledig ik nu iemand?)

En kleine man ook alweer 2 jaar, van harte!
Goodmorning,

Kiddies naar t kdv, romy ligt lekker te slapen, kraamverzorgster maakt de keuken schoon, dus eindelijk tijd voor het forum!

Het gaat hier super goed! Romy is heel lief, slaapt overdag super goed en 's nachts zoals t hoort wat minder en ze drinkt ook geweldig!

Meisje vind het helemaal leuk, wil steeds kusjes geven en aaien, en mannetje vindt het prima. Af en toe leuk maar meestal niet heel interessant.

Kaartje was snel he, we waren 's ochtends om zes uur weer thuis, dus toen heb ik t ff snel afgemaakt (hoefde alleen nog de gegevens in te vullen) en naar de drukker gestuurd (daar heb ik via mn werk hele goede contacten mee). Dus die zijn er gelijk mee aan de slag gegaan en om vier uur 's middags waren ze klaar.

romy wordt weer wakker, dus later het bevallignsverhaal(tje)
Nitro, hebben we al een fotootje in de AK? Ben wel benieuwd hoor. Maar het gaat allemaal goed dus, lekker hoor.

En nog gefeliciteerd ook met de verjaardag van mannetje! Heeft hij wel een beetje leuke verjaardag gehad of ging alle aandacht naar kleine zus?

Leuk kaartje ook weer, en inderdaad erg snel, goed hoor!

Vis, Alweer terug of ben je aan een turk blijven hangen?

Ben nogal brak, Lasse wil nogsteeds wakker snachts. We zijn inmiddels wel weer gestopt met naast hem slapen en afgelopen nacht hebben we hem maar laten huilen, dat heeft van kwart voor 11 tot 10 voor 1 geduurd Toen sliep hij weer. Ik weet niet of ik dat volhoud hoor, dat lang laten huilen. Iemand anders nog tips?
Boekje geven, of iets van speelgoed? Dat werkte bij Daan altijd wel goed, dan hoorde je hem tenminste niet meer.

Nitro, lekker dat het goed gaat zeg! En het kaartje was inderdaad erg vlot. Wel een leuk kaartje weer.

Hier een zieke Tessel, die heeft zaterdag bij zwager en schoonzus de boel ondergespuugd, en in de auto terug naar huis ook nog 3 keer. Dus thuis in bad, man auto gepoetst, kind in bed, en vervolgens door naar een polowedstrijd. Gisteren nog steeds brakjes, weinig gegeten, dus vandaag maar een dagje thuiswerken. Maar het schiet nog niet echt op, ze heeft nu twee bekers gedronken, een kwart beschuitje gegeten, niet meer gespuugd, maar inmiddels ligt ze er ook al weer bijna 3 uur in terwijl ik haar om half 10 wakker gemaakt had. Dus ook erg slaperig. Niet echt lekker dus.

Nu maar weer hard aan de slag, Daan is aan het kleien, en even aan de slag dus.

Lau, donderdag nog weer wandelen? Of iets te moe door Lasse nog?
Lau, wat naar zeg. Zo lang huilen is echt niet fijn. Heb je enig idee waardoor het komt en wat hij wil? Is ie wel stil als je bv naast hem zit en niets zegt ofzo, en dat dat dan na een paar keer ook niet meer hoeft (maar misschien dat je dat allang geprobeerd hebt.) succes.

En zieke tessel, zielig! Hoop dat ze snel opknapt!
En nog even het bevallingsverhaal:

Donderdagavond een of twee lichte weeën gehad toen ik met uit bed stappen iets voelde en de vliezen braken. Zkh gebeld en die wilde dat ik langskwam voor ctg. Dus ook mn ouders gebeld of ze kwamen oppassen.

Ik geloof dat ik het hier al gemeld had maar na een half uurtje begonnen de weeën echt op gang te komen en tegen half twaalf toen we naar het ziekenhuis gingen waren ze al behoorlijk snel op elkaar en pijnlijk! Au!

In t zkh eerst aan de ctg. Daar dachten ze nog dat ik nog geen weeën had, maar ze zagen al snel dat het echt door ging zetten dus toen naar een verloskamer.

Rond een uur getoucheerd en toen nog maar 3 cm ontsluiting. (terwijl ik bij het strippen bijna een week ervoor al 1 a 2 had.)

Dus ik zwaar teleurgesteld en sacherijnig, ik verging van de pijn en zag het echt helemaal niet meer zitten en om ruggeprik gevraagd.

Maar vk zei, nee, t gaat echt heel snel, dat het je echt niet nodig. Ik geloofde daar dus niets van dus afgesproken dat hij met een half uur weer zou toucheren en als het dan geen 6 cm was dat hij dat zou regelen.

Half uurtje werd een uurtje door drukte daar dus om twee uur had ik precies 6 cm. Toen besloten tot pethidine injectie waardoor je tussendoor wat suffer wordt en beter kan ontspannen.

Die werd om half drie gezet en toen even tien minuutjes echt kunnen ontspannen, suffen tussen de weeën door tot de weeënstorm begon. Dat was heftig maar door die prik best goed te doen eigenlijk. En rond drie uur kreeg ik opeens heftige persdrang. Dus lief ze geroepen en ik mocht gelijk meepersen en om kwart over die was ze er!!

Ik was echt helemaal verbaasd dat het zo snel was gegaan. Fototoestel zat nog in de tas en ik kon het bijna niet geloven zo snel als het laatste stuk was gegaan. En zo was het eigenlijk heel goed te doen.

Geen enkele scheurtje, dus gelukkig ook geen hechtingen en met Romy was ook alles helemaal goed.

Dus na anderhalf uur lekker gedouched, beschuitje gegeten en om kwart voor zes waren we weer thuis.

Om half zeven werden Meis en Mannetje wakker en haalde lief ze naar beneden waar ze helemaal beduusd waren dat eropeens een baby was :-)

Dus achteraf kan ik niet anders zeggen dan een superbevalling!!
Tjee, da's wel heel vlot gegaan dan! Lekker hoor, en vooral fijn dat je geen hechtingen hebt! Kan me voorstellen dat Meis en Mannetje overdonderd waren dat er ineens een baby was.

Hmm, werken wil hier niet zo goed, wordt iets te veel afgeleid door het forum Nouja, dan vanavond nog maar wat doen.
Foto's in de AK.
Nitro, mooi verhaal. Wel heftig als het zo snel gaat. Heb je geen last (gehad) van naweeën?

Kan me goed voorstellen dat de kinderen even raar keken. Wel fijn dat ze op moment zo makkelijk meedraait in het ritme. Hoop dat ze de nachten ook snel beter slaapt, dan maar overdag wat meer wakker. Mooie meid trouwens.

Lau, hoe ging het gisteren? Vervelend dat huilen. Ik kan er ook niet goed tegen, knap dat je het zo lang hebt volgehouden. Moet wel zeggen dat Floor ook flink kon huilen maar dat het wel snel beter ging als we haar lieten liggen. Dan hoorde je haar op een gegeven moment nog harder schreeuwen omdat ze boos werd en ineens werd ze stil. Het werkt wel echt maar leuk is anders.

Tieg, heb je nog een beetje kunnen werken? Vroeg me al af waarom je Daan ook thuis had maar is niet handig als je eerst op en neer moet om hem weg te brengen en later weer te halen.

Hier gaat alles wel aardig. Tim heeft gisteren voor het eerst op de wc gepoept!!! eindelijk gelukt. Zonder luier gaat ook aardig maar we moeten hem echt op de wc zetten, ook als hij zegt dat er niets komt want een minuut later heeft hij dan zijn broek nat. Hij heeft nu 2 keer met zijn kont onder de koude kraan gestaan (en dat is echt niet leuk om te doen). Poepen geeft hij wel aan maar het plassen dus niet maar we gaan gewoon door. Bij de opvang willen ze gelukkig ook meewerken dus ben benieuwd hoe het daar vandaag gaat.

Floor doet gezellig mee want die poepte gisteren ook weer op het potje. Heb niet de illusie dat ze over 2 maanden zindelijk is (dat zou ook niemand geloven) maar zo went ze in ieder geval al aan het potje.

Ik ga nu maar snel aan de slag, genoeg te doen.
We zijn er weer!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
En en en, hoe was-t? Vast beter weer dan hier

Nitro, die pethidine klinkt wel relaxed zeg! En de weeenstorm was dus kort maar hevig en toen was ze er al.

Nico, goed dat Tim op de wc gepoept heeft! En Floor alweer op de pot, zou wel lachen zijn als ze tegelijk zindelijk waren. Is dat Tim zijn eer niet te na? Zo van: Als je nou niet wat beter je best doet is je babyzusje nog eerder dan jij? Lisa heeft ook een tijd gehad dat we het steeds moesten zeggen. Nog weleens dat ze staat te wiebelen en zegt dat ze niet hoeft. Dan zetten we haar dus wel op de wc omdat ze anders even later een natte broek had. Het gaat de laatste tijd gelukkig erg goed.

Lau, wat balen van Lasse. Zo vermoeiend! Geen tips verder, helaas. Hopelijk is het snel over.
Goedemorgen!

Lau, hoe is het nu? Is er al verbetering of ben je nu helemaal gesloopt?

Dok, Tim is alleen maar trots op Floor. Had ook gehoopt dat het zou helpen maar nee hoor. De eerste keer dat Floor op het potje poepte zei hij: knap hé van Floor!.

Toen Floor maandag op het potje zat te poepen moest hij ook ineens en toen poepte hij wel op de wc, dus het heeft misschien wel meegeholpen. Hij is gisteren helemaal droog gebleven en weer op de wc gepoept dus dat lukt nu in ieder geval. Floor gaf gisteren ook aan dat ze moest poepen dus potje gepakt voor d'r. Gaat ze eerst op haar gemak een bakje wegleggen en toen op het potje. Gaat ze nog echt poepen ook!! Dat is toch bizar. Ben benieuwd of ze het vaker gaat doen, zou wel fijn zijn als ze ook snel zindelijk is. (over een half jaar vind ik al snel).

Ik ga werken, fijne dag allemaal. Oja, koud hé, is wel een hele overgang voor Vish.

Kijk nu echt uit naar Portugal, volgende week vrijdag gaan we vliegen en daar is het nu 25 graden.
Even nog een plaatje voor Nitro, hieperdepiep van harte!

Heb nog even geen tijd om bij te lezen, zijn in 1 dag van 33 naar 3 graden gegaan en daar is niks aan.
Vish, hoe hebben jullie het gehad? Behalve dat je het nu erg koud hebt. Was het leuk en wat vond Nemo ervan (en van de vlucht)?
Hee, Vis is er ook weer! Hebben jullie het lekker gehad?

En jullie ook op vakantie Nic?, je bent net terug van huwelijksreis toch! Tssssk...wij doen geloof ik echt iets fout hier hoor

Hier gaat het wel beter gelukkig hoor met Lasse. Die ene keer laten huilen heeft wel echt gewerkt gelukkig. De afgelopen nachten is hij savonds gaan slapen na een minuutje of 10 huilen en snachts 1 keer wakker geweest, ben toen twee keer bij hem geweest en toen weer een minuut of 10 laten huilen en toen was het stil. Gelukkig want zag het echt niet zitten hoor, elke nacht ruim een uur dat gejank, vreselijk.

Tieg, we gaan gewoon wandelen hoor morgen, ik kom wel naar jou toe!

Nitro, hoe is het daar, kraamzorg al weg? En hoe voel jij je?

Ik ga even klein jongetje in bed gooien.
Foto's op hyves, heb nog even geen lees/schrijftijd/zin.
Hee Vis, nog helemaal aan het acclimatiseren dus? Wel lekker gehad hoop ik he. Ga zo wel even fotootjes kijken.

Even tussendoor, iemand interesse in symphonica in Rosso met Diana Ross morgen in Arnhem? Collegaatje heeft 2 kaartjes in de aanbieding, moeten 55 euro per stuk kosten.
Ja was echt super hoor! Dacht vandaag even bij te kunnen lezen maar Nemo toch nog dagje thuis en moet nog van alles doen in huis en aan sollicitaties. Vanavond collecte lopen en morgen en overmorgen naar de tandarts.Ben echt weer terug Bleeuugghhh
Vish, welkom terug! Lekker zo'n zon vakantie, foto's zien er echt super heerlijk uit. valt wel weer even tegen he, nachtvorst in Nederland, blehh.

Lau, fijn dat het met Lasse beter gaat

en Nico, jullie boeken wel echt vooruitgang met tim nu lijkt het, hopelijk heeft hij het nu snel helemaal door!

Hier gaat alles goed, vandaag laatste dag kraamhulp. We hebben een hele leuke vrouw. Al wat ouder maar super aardig, niet betuttelend maar gewoon leuk. helemaal prima.

Romy doet het ook super, zit alweer boven geboortegewicht!

En slapen gaat ook best ok, vannacht 22, 04 en 08 dus maar een echte nachtvoeding, ideaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven