Geslaagd voor mijn rijbewijs!
donderdag 15 oktober 2009 om 12:10
Ik kan het wel van de daken schreeuwen! Maar hou het toch maar bij het VIVA forum, ik ben geslaagd
Ik was vandaag stik zenuwachtig. Gelukkig had ik een vriendelijke meneer als rijinstructeur. Hij stelde me wat gerust dat hij ook nog wel eens fouten maakt en dat als ik een fout maak ik gewoon door moet rijden en er niet teveel over na moest denken.
Het was niet helemaal een vlekkenloze rit maar hij vond dat ik alles goed oploste en na de hele rit had hij er vertrouwen in dat ik kon rijden. Hij zei zelfs dat ik lekker doorreed! (ben normaal heel precies met de km per uur maar nu door de spanning reed ik wat vlotter)
Wauw ik ben blij! Ik moest het even kwijt
Ik was vandaag stik zenuwachtig. Gelukkig had ik een vriendelijke meneer als rijinstructeur. Hij stelde me wat gerust dat hij ook nog wel eens fouten maakt en dat als ik een fout maak ik gewoon door moet rijden en er niet teveel over na moest denken.
Het was niet helemaal een vlekkenloze rit maar hij vond dat ik alles goed oploste en na de hele rit had hij er vertrouwen in dat ik kon rijden. Hij zei zelfs dat ik lekker doorreed! (ben normaal heel precies met de km per uur maar nu door de spanning reed ik wat vlotter)
Wauw ik ben blij! Ik moest het even kwijt
donderdag 15 oktober 2009 om 12:14
donderdag 15 oktober 2009 om 12:17

donderdag 15 oktober 2009 om 13:16
Gefeliciteerd! Ik vond het mijn moeilijkste diploma ooit om te halen. 45 lessen vind ik heel erg netjes hoor.... ik schat dat ik het dubbele heb gehad (ben ook uit frustratie een tijd gestopt ed)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
donderdag 15 oktober 2009 om 13:43
donderdag 15 oktober 2009 om 16:08
Ik heb hem vanmiddag aangevraagd! Niet met spoed want dat kostte weer 30 euro extra (en het heeft me al genoeg gekost dacht ik zo )
@frobyn, ik was ook vrij bang. Heb toen ik 14 was een ongeluk gehad, liep wel goed af maar heb die schrik toch heel lang meegedragen. Ben nu heel blij dat ik het toch gedaan heb! Ik hoop dat je ooit de stap durft te zetten
En voor de mensen die lessen en even in een dip zitten (heb ik ook hier en daar gehad als het een les totaal niet ging) als ik kan afrijden, kan iedereen het!
@frobyn, ik was ook vrij bang. Heb toen ik 14 was een ongeluk gehad, liep wel goed af maar heb die schrik toch heel lang meegedragen. Ben nu heel blij dat ik het toch gedaan heb! Ik hoop dat je ooit de stap durft te zetten

En voor de mensen die lessen en even in een dip zitten (heb ik ook hier en daar gehad als het een les totaal niet ging) als ik kan afrijden, kan iedereen het!

zaterdag 17 oktober 2009 om 08:58
Ooooo hihi precies t topic wat ik zocht
want ik ben 13-10-09 ook geslaagd! Ook na een vlekkeloze rit! (was wel de 2e keer).
Enne hihi al aan het rondkijken voor een auto? ik wel maar haha das nog niet makkelijk.
Ik zoek een kleinere auto, niet al te duur, mag best 10 jaar oud zijn, niet te veel km en wel 5deurs...zit beetje richting opel corsa te denken...die vind ik wel leuk...
Jij? (en gefeliciteerd ook he!)

Enne hihi al aan het rondkijken voor een auto? ik wel maar haha das nog niet makkelijk.
Ik zoek een kleinere auto, niet al te duur, mag best 10 jaar oud zijn, niet te veel km en wel 5deurs...zit beetje richting opel corsa te denken...die vind ik wel leuk...
Jij? (en gefeliciteerd ook he!)