Geslaagd voor mijn rijbewijs!

15-10-2009 12:10 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het wel van de daken schreeuwen! Maar hou het toch maar bij het VIVA forum, ik ben geslaagd

Ik was vandaag stik zenuwachtig. Gelukkig had ik een vriendelijke meneer als rijinstructeur. Hij stelde me wat gerust dat hij ook nog wel eens fouten maakt en dat als ik een fout maak ik gewoon door moet rijden en er niet teveel over na moest denken.

Het was niet helemaal een vlekkenloze rit maar hij vond dat ik alles goed oploste en na de hele rit had hij er vertrouwen in dat ik kon rijden. Hij zei zelfs dat ik lekker doorreed! (ben normaal heel precies met de km per uur maar nu door de spanning reed ik wat vlotter)

Wauw ik ben blij! Ik moest het even kwijt
Wat leuk voor je, Livetti. Van harte!
Gefeliciteerd! Wat fijn! Geniet van je nieuw-verworven vrijheid
Gefeliciteerd !
Gefeliciteerd!! Ik mag over een kwartiertje weer lessen...ben nog niet zo ver, 12 uurtjes gereden en vind alles nog erg spannend...stoer dat jij hét papiertje binnen hebt!!
Gefeliciteerd!!!!

Ik hoop over een tijdje ooit ook zo'n bericht te kunnen schrijven.

Ik ben pas net begonnen, maar ik vind dat lessen echt niet leuk, ik wil het gewoon meteen kunnen. (en dat kan dus niet)

Super voor je, geniet ervan!!
Wat fijn! Gefeliciteerd!!!

Ben nu zelf ook bezig en hoop snel ook zo'n topic te kunnen openen.
Stressed is just desserts spelled backwards

Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Hey wat een leuke/lieve reacties!

Nou moet ik wel zeggen dat ik in totaal 45 uur heb gelest, dus ik heb er echt voor moeten werken! (was helaas niet zn natuur talent die het haalt in 25 lessen )

Voor de dames die nog bezig zijn, heel veel succes! Hoop dat jullie het allemaal in één keer halen!
Livetti, gefeliciteerd!

Ik was ook zó blij toen ik eindelijk het roze (toen nog) papiertje op kon halen bij het gemeentehuis... Ik zou niet meer zonder kunnen, ook omdat ik echt van auto's en autorijden kan genieten.
Gefeliciteerd!!! Heerlijk gevoel is dat he!
Gefeliciteerd, wat leuk zeg!!!
668, the neighbour of the Beast
Oh wat goed! Ik weet hoe blij je je nu voelt Ik was ook zo ontzettend blij haha (maar slaagde dan ook pas de 5e keer pff..).

Veel plezier ermee!
Gefeliciteerd!

Gelijk naar het stadhuis he?!
Gefeliciteerd!

Ik heb 'm een maand geleden gehaald dus ik weet hoe je je voelt. Fantastisch he?

Ga je vandaag nog naar het gemeentehuis?

Als je 'm met spoed aanvraagt (kost wel extra) kun je 'm al morgen ophalen.
Yeah, wat goed!

Ik hik er tegenaan om te beginnen (ben nu 33), maar als ik al deze positieve reacties lees, motiveert me dat toch weer enorm!

Geniet ervan!
Gefeliciteerd! Ik vond het mijn moeilijkste diploma ooit om te halen. 45 lessen vind ik heel erg netjes hoor.... ik schat dat ik het dubbele heb gehad (ben ook uit frustratie een tijd gestopt ed)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
AUGURI >>> Gefeliciteerd<<< Het moet een MACHTIG HEERLIJK gevoel zijn om eindelijk jouw rijbewijs te hebben. NU begint het echte werk pas... Ik zou het ook wel willen, maar ben bang (kom er eerlijk voor uit).. Goed, soms "rij" ik een golfkar, maar dan halen wandelaars me nog in
Gefeliciteerd. Ik hoop voor mezelf dat ik snel in je voetsporen mag treden. Ben nog veel minder een natuurtalent dan jij, aan mijn aantal lessen te zien!

Geniet ervan!
Gefeliciteerd!! Zo snel mogelijk zelf gaan gassen he ?
Ik heb hem vanmiddag aangevraagd! Niet met spoed want dat kostte weer 30 euro extra (en het heeft me al genoeg gekost dacht ik zo )

@frobyn, ik was ook vrij bang. Heb toen ik 14 was een ongeluk gehad, liep wel goed af maar heb die schrik toch heel lang meegedragen. Ben nu heel blij dat ik het toch gedaan heb! Ik hoop dat je ooit de stap durft te zetten :-)

En voor de mensen die lessen en even in een dip zitten (heb ik ook hier en daar gehad als het een les totaal niet ging) als ik kan afrijden, kan iedereen het!
Proficiat Livetti Wat Plompiedom zegt... Blijven gassen.

geniet van de ritjes en het gevoel van onafhankelijkheid.
Gefeliciteerd! Goed gedaan!
Gefelicteerd!!! Geniet ervan! Heb je al een auto?

En je netjes aan de regels houden, want die 3 punten heb je anders zo te pakken
Ooooo hihi precies t topic wat ik zocht :-) want ik ben 13-10-09 ook geslaagd! Ook na een vlekkeloze rit! (was wel de 2e keer).

Enne hihi al aan het rondkijken voor een auto? ik wel maar haha das nog niet makkelijk.

Ik zoek een kleinere auto, niet al te duur, mag best 10 jaar oud zijn, niet te veel km en wel 5deurs...zit beetje richting opel corsa te denken...die vind ik wel leuk...

Jij? (en gefeliciteerd ook he!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven