De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Ties heeft nu van de bibliotheek de Wiebelbillenboogie. Hij vindt hem geweldig. (Ik iets minder nu na twee weken )
Oh, geen rode kool dus, hmmm zal mijn oma eens vragen als ik haar weer zie, haha! Enne uiensap, getver, dan idd maar paracetamol.

Kayleigh heeft een boek van kikker speelt verstoppertje uitgezocht! En wiebelbillenboogie, dat ken ik niet, maar de titel klinkt wel leuk! Ik zal het eens in mijn achterhoofd houden!

Nou ik ga even lekker broodjes in de over gooien! Tot de volgende keer!
Bericht op hyves
En nu weer verder met ramen zemen
Reactie op hyves.

Meeeeeeeeeeeeeeeen Bojan heeft de afgelopen 2 dagen bedacht dat ie niet meer wil slapen. Zowel overdag als snachts (hoewel ie dan wel iets slaapt). Nu ligt ie ook weer te brullen en heeft nog niet geslapen vandaag. Grrrrrrrr

Oor is nog steeds pijnlijk, andere oor begint nu ook. Goede nieuws is dus dat de oerbrul van Bojan minder hard klinkt
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Goed nieuws!!! Ons huis is verkocht!!!!!!!!!!!!!! Tuurlijk wel onder financieel voorbehoud, maar we zijn overeen gekomen met de prijs.

Die kijkers van afgelopen vrijdag hadden gister een bod gedaan. (echt heel scherp al, maar toch nog geprobeerd er meer uit te halen)

Helaas bleven ze op hun eerste bod, maar dat vonden wij niet erg. Want het is al meer dan wij ooit nog dachten voor het huis te krijgen!

(tuurlijk we zijn al wel 20 duizend gezakt, maar ze zaten vlakbij onze vraagprijs van nu)

1 December willen ze de sleuteloverdracht. Nou, prima!

Zijn dus helemaal happy.

Vanmorgen de nieuwe kinderstoel gehaald. Zal straks wel ff een foto maken.

Vanaaf nog ff bakkie doen bij mijn ouders, paps is jarig. (Quintie, jij ook gefeliciteerd met je paps!)

Nou, ik ga ff koken. Lees later weer ff bij.
Reactie op Hyves terug.

Nala, fantastisch nieuws. Ontzettend gefeliciteerd. Net als je het niet meer ziet zitten, komt dan toch het goede bericht. Fijn hoor voor jullie. Kunnen jullie dat ook achter je laten.

Oeh, Frans, bezoekje aan de huisarts misschien? Je hebt ook van die Otalgen (?). In ieder geval druppels voor in je oor die wat verdoven, misschien is dat wat? Ooit eens voor Daphne gehaald, maar gelukkig nog nooit nodig gehad.

Oh wauw, allemaal boekjes voor kinderboekenweek.

Ik heb het echt even helemaal gemist. Nou ja, Daphne is zo gek op boekjes, die krijgt ze om de haverklap.

Verder haai, zwaai, zo ongeveer. Vanmiddag overleg gehad met de bengeltjes op werk en die jongens zijn zo druk! Heeft al m'n energie opgezogen en vervolgens er hoofdpijn voor in terug gestopt. Dus ik ga bankhangen. Doei!
Nala gefeliciteerd.

Bericht op hyves

Hier gaat het we laten onze hond vanmiddag inslapen.

Is al een paar dagen aan het overgeven, diarree waar bloed inzit.

Medicijnen gekregen tegen het overgeven helpt niet. Ze is tam/mat en ligt alleen maar. Dus voor ons is nu de grens bereikt.

De dierenarts gaf nog aan dat we allemaal onderzoeken kunnen doen maar dat is alleen maar verlenging.

En voor wie doe je dat...........niet voor de hond.

Maar wel vreselijk moeilijk. Om nick dan te moeten vertellen dat ze vanmiddag dood gaat. Mijn man zo verdrietig te zien en om te bellen naar dierenarts en om dit aan te geven.

Daarom was ik de laatste paar dagen minder online. Wel meegelezen maar geen energie om te reageren.
Och Hera, wat een naar bericht. Dikke voor jou. Beestjes kunnen zomaar een beetje onderdeel van je gezin worden he? Ik vind het ook altijd zo naar dat dieren dan niet zomaar in hun slaap dood gaan, maar dat ze eerst moeten lijden en dat jij dan de beslissing moet nemen. Veel sterkte vanmiddag
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
He shit een berich getypt en die is weg nu. Moest even Bojan op bed leggen, boven blijven hangen was opvouwen enzo. Kom ik beneden is mijn bericht niet geplaatst. Bah.

Nu zit Milena te piepen dat ze niet wil spelen. Zucht, ze bedoelt, ik wel wil spelen maar niet alleen .

Nala, gefeliciteerd met het verkopen van je huis!!! Hartstikke goed nieuws!

DDDJ, gesprek met de boefjes? Kan me voorstellen dat je daar moe van wordt. Vertel eens, je hebt vast leuke verhalen

Bojan kan mama zeggen. Haha hij hoort het natuurlijk zo'n 6000 keer per dag . Hij zegt het voornamelijk als ie verdrietig is/honger heeft. Dan is het mamamamama. Haha echt grappig Verder was hij vanochtend ipv aan het tijgeren op zijn rog door de kamer aan het schuiven. Zag er echt niet uit, zo grappig. Hij is alleen weer zo verkouden, armerd Maar wel vrolijk dus hopenlijk heeft hij er niet al te veel last van.

Oor is nog steeds helemaal dicht, maar denk ik wel iets minder pijn. Heb vandaag nog geen paracetamol op. Haha, ik spaar ze voor als het weer erger wordt . Moest vannacht nog erg lachen om het idee dat ik met rodekoolbladeren uit mijn oor stekend de straat op zou gaan
En wie heeft er nu een opleving..........en nu gaan we weer twijfelen. Tegen beter weten in......

Pfff moeilijk, wat is wijsheid. Laten we haar nu te snel inslapen? Is het goed wat we doen?

Allemaal vragen die nu door mijn hoofd spoken.

Mijn man wordt verscheurd door verdriet en twijfel.

Ze is nog steeds heel erg aan de diarree heel dun en met een rood (bloed) /bruine kleur.

Maar aan de andere kant, net liep ze weer rond de tafel te scharrelen. Kijkt ze wat helderder uit de ogen.

Maar voor hoelang...........

Moeten we zo het weekend in gaan of nemen we nu een besluit.

waarom krijgt ze nu zo'n opleving, dat maakt het zo moeilijk.......

Over een uur en een kwartier komt de dierenarts.
Pfff, Hera wat moeilijk zeg. Jullie zitten er natuurlijk al wel een poos mee en vraag is dan wel hoe lang de opleving duurt. Misschien is het voor beter om het nu te doen dan te wachten tot ze nog meer pijn krijgt en zich nog slechter voelt.

Maar het is vreselijks.

Sterkte meis
Hera
Ze is dood

Dierenarts zei dat ze nu (bijna) altijd een opleving krijgen omdat ze aanvoelen dat wij verdrietig zijn en daar op reageren

Zij vond het ook genoeg geweest.

kom misschien later weer terug.

Bedankt voor het meeleven
Ah lieverd, dat is niet leuk.

Maar wel knap van jullie dat jullie keuze hebben kunnen maken.

Nog een dikke knuf voor jullie.

Hoe gaat het met Nick?
Och Hera wat naar. OOk al is het het beste voor je hond, het is hartstikke naar voor jullie. Dikke
Aaah Hera, wat ontzettend verdrietig! Wat naar.

Natuurlijk is het het beste voor jullie lieve hond, maar dat maakt het niet minder verdrietig.

Heel veel sterkte hoor
Jee, Hera, wat een klotenieuws. Kan me zo voorstellen dat het een hele lastige beslissing is. Wat zullen jullie verdrietig zijn. Kon Nick het een beetje vatten allemaal?
Ben het overigens niet geworden van mijn sollicitatie. Gevalletje van stevige concurentie, waarvan er 1 bij was die de juiste werkervaring had. Baalde er wel flink van, ging me er toch een beetje op verheugen... Heb nu de neiging om mijn wat creatiever te zijn met mijn werkervaring op mijn cv... Hier loop ik wel vaker tegenaan!

Top zeg Nala, dat je je huis hebt verkocht trouwens, dat is dan toch wel erg goed nieuws! Kan het ineens toch snel gaan hè!

DDDJ, boekenweek is nog tot morgen hoor!

Frans, grappig ben je hoor met rodekoolbladeren uit je oren, haha! Wel fijn dat je iets minder pijn hebt.
Hera meid wat erg! heel veel sterkte de komende tijd!

Nala van harte met de verkoop (ovb)!!!!!!! Super nieuws!

Kay zonde meid! Maar goed je hebt ff kunnen oefenen op soll. en een nieuwe baan komt vast op je pad!

Frans beterschap meid! En Bojan: gun je mama wat rust en ga nou lekker slapen!!!!!

Hier alles goed, gaat allemaal zijn gangetje, weinig nieuws!
Hera heel veel sterkte meid

Uni, sorry! Ik heb je post wel gekregen ja, ook het cadeautje voor Jano! Ik wilde je al bedanken maar ik ben zo vreselijk ziek geworden deze week! Echt niet leuk. Ik vond het nog erger omdat ik natuurlijk pas zo kort in dienst ben en me nu al ziek moest melden. Maar gelukkig zagen ze hoe slecht ik eraan toe was en hebben ze me naar huis gestuurd. Ik voel me vandaag nog niet helemaal toppie, maar ja... gaat al beter dan hoe het geweest is.

Maarrrr Uni, superbedankt dus, heel erg lief van je!!!

Nala geweldig nieuws van jullie huis! Helemaal top. En bedankt voor de foto's, ik vond ze erg leuk!
Heel veel sterkte Hera!
Bedankt voor de

We hebben Nick 's morgens verteld dat ze dood ging. Omdat ze heel ziek is en al heel oud en dan gaan hondjes dood. 1 1/2 week geleden is de hond van vrienden overleden en toen hadden we het er al over gehad. Dat hondjes dan naar de hondenhemel gaan.

Hij heeft de hond allemaal kusjes gegeven, geknuffeld.

daarna is hij naar mijn schoonmoeder gegaan en kwam de dierenarts.

Een spuitje om haar te laten slapen waar ze niet direct aan toe gaf.

De dierenarts zei al "haar achterpoten waren niet meer goed doorbloedt en het is/was een hond met een wilskracht." Ze was heel rustig, maar het duurde best lang vond ik.

Uiteindelijk is ze rustig ingeslapen.

Toen hebben we Nick opgehaald (Luke sliep) maar die wou geen afscheid meer nemen. Daarna heeft mijn man haar begraven.

En zijn we daar samen nog heen geweest.

Tijdens het begraven hebben Nick en ik samen de spullen opgeruimd. En toen de mand weg was begon Nick daar direct allemaal speelgoed neer te leggen. En de dochter van die vriendin, waar de hond 1 1/2 week geleden is overleden deed dat ook.Daarna heb ik allemaal kleren in een tas gegooid en zijn we naar "ons" vakantiehuis gegaan.

Nick heeft het er nog vaak over. Nu kom je er pas achter hoe vanzelfsprekend je dingen doet met een hond erbij.

Hier grenst de slaapkamer aan de gang, waar ze altijd lag. En de 1e avond liepen mijn man en ik allebei netjes langs de muur, omdat ze daar altijd lag.

Je bent geneigd om voordat je weggaat te zeggen "laat jij de hond even uit"etc.

En dat zal nog wel even zo blijven.

Sorry moet weer verder. Bedankt voor het meeleven!
Oh gossie Hera sterkte meis.. Pff het is toch een kind van je. Moet er niet aan denken zeg ! Soms vervloek je ze maar het is gewoon een kindje van je.

Nou Kaj is weer voor 4 mnd weggestuurd bij de KNO, ziet verbetering, wilkt gewoon zolang wachten met opereren gezien zijn geschiedenis. Vind ik wel erg goed. Neusamandelen vond hij niet nodig.

Ondertussen had hij al vanaf maandag koorts, behalve op woens en donderdag, gister toch maar ff doktersdienst gegaan en antibiotica gehad. vannacht tikte hij ff de 40,4 aan. bloedheet en stuipjes had hij zo zielig, nu gaat het iest beter, jkoorts is tenminste gezakt.

Je hoort zoveel zieke om je heen, Quint jij ook he las ik. Mijn moeder nu ook. Wij zelf zijn ook niet 100% heel erg veel hoesten en verkouden. Heel weinig geslapen door Kaj en als ik dan kan slapen moet ik steeds hoesten.

Ik heb 9-11m een afspraak bij de chirurg voor mijn boobs.

Sorry kleine huilt..
Hoi,

Hera Hoe is het nu met jullie?

Brab, aah arme Kaj zo ziek. En arme jullie ook. Hopenlijk helpt de antibiotica snel (bij Bojan hielp het wel snel). wat gaat er gebeuren met je boops?

Kay, jammer at je het niet geworden bent. Balen dat er iemand eas met prescies de juiste werkervaring. Dat wil toch helemaal nit zeggen dat die persoon geschikter is voor het werk??

Quint, had je Mexicaanse griep?

Vannacht weer een beroerde nacht. Vanochtend wel allebei weggebracht, maar Bojan heb ik al weer opgehaald. Had 39 graden koorts en zag er maar zielig uit. En hij is net weer beter, het arme mannetje. Hoop maar dat dit van tandjes en verkoudheid is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven