De Pilstoppers
donderdag 26 maart 2009 om 11:19
NaamLeeftijdNaam kind
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
+ geb.datum Bijzonderheden
Amy27 30 Sara
(06-09-06)
Brabbel 27 Kaj
(23-01-08)
DDDJ 28 Daphne
(08-06-06)
Frans 29 Milena
(18-03-06)
Bojan
(06-02-09)
Hera27 29 Nick
(18-04-06)
Luke
(01-08-08)
Jacinta 30 Tristan
(08-06-06)
Vera
(04-12-09)
Kayleigh 31 Kayleigh
(18-08-06)
Detlev
(25-11-08)
Nala24 28 Esmée
(14-09-09) Noa1977 30 Lotte
(06-11-06)
Sophie
(19-03-09)
Quintie 27 "Jano"
(24-06-06)
"Jani"
(27-07-09)
Stiertje1971 37 Yannick
(24-08-06)
Twaalf september 31 Ties
(29-06-06)
Fenne
(01-10-08)
Universe Zoon
(06-01-07)
maandag 19 oktober 2009 om 18:09
Hera, jullie hebben het goed gedaan met Nick. Hoe is het nu?
Frans, ah arme Bojan, nu alweer ziek. Hopen dat het snel weer over is.
Hier alles rustig. Mijn vader mag voorlopig nog niet naar huis. Ze keren hem daar echt helemaal binnenste buiten. Krijgt hij alweer een MRI scan. Hopelijk mogen ze eind van de week toch naar huis.
Vanavond vergadering van de oudercommissie met het bestuur over de prijsverhoging.
Frans, ah arme Bojan, nu alweer ziek. Hopen dat het snel weer over is.
Hier alles rustig. Mijn vader mag voorlopig nog niet naar huis. Ze keren hem daar echt helemaal binnenste buiten. Krijgt hij alweer een MRI scan. Hopelijk mogen ze eind van de week toch naar huis.
Vanavond vergadering van de oudercommissie met het bestuur over de prijsverhoging.
maandag 19 oktober 2009 om 18:12
Even gauw een voor Hera. Hoe gaat het nu?
Kay, balen dat je het niet geworden bent! Ik hoop dat je gauw iets vindt waar je helemaal blij van wordt.
Brab, hoe is het met Kaj? Las op Hyves dat je toch even naar ziekenhuis ging?
Ladies, wil iedereen even Hyves checken? Daar staat een datumprikkerT voor een date.
Nu gauw weg, want moet sporten
Kay, balen dat je het niet geworden bent! Ik hoop dat je gauw iets vindt waar je helemaal blij van wordt.
Brab, hoe is het met Kaj? Las op Hyves dat je toch even naar ziekenhuis ging?
Ladies, wil iedereen even Hyves checken? Daar staat een datumprikkerT voor een date.
Nu gauw weg, want moet sporten
dinsdag 20 oktober 2009 om 11:22
Laatste nieuws vanuit huize Frans:
Bojan heeft vannacht doorgeslapen!! Joehoe. Om 2230 heb ik hem een fles gegeven, daar sliep ie min of meer doorheen, maar dronk toch 200 ml. Vervolgens ben ik naar bed gegaan en schrok om 7.33 wakker. Wat heerlijk zeg! Dat is volgens mij al meer dan een jaar geleden dat ik zolang achter elkaar heb geslapen. Voel me helemaal een beetje vreemd. Kindjes sliepen nog, ben eerst Milena wakker gaan maken. Daarna werd Bojan wakker,d ie lag ook gezellig in zijn bed te kletsen.
Wat leuk opstaan is dat!
Bojan heeft vannacht doorgeslapen!! Joehoe. Om 2230 heb ik hem een fles gegeven, daar sliep ie min of meer doorheen, maar dronk toch 200 ml. Vervolgens ben ik naar bed gegaan en schrok om 7.33 wakker. Wat heerlijk zeg! Dat is volgens mij al meer dan een jaar geleden dat ik zolang achter elkaar heb geslapen. Voel me helemaal een beetje vreemd. Kindjes sliepen nog, ben eerst Milena wakker gaan maken. Daarna werd Bojan wakker,d ie lag ook gezellig in zijn bed te kletsen.
Wat leuk opstaan is dat!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 20 oktober 2009 om 14:28
dinsdag 20 oktober 2009 om 14:31
Enne ik durf het bijna niet hardop te zeggen, maar Frans doet het ook: In huize Kay al 2 nachten van 23 tot 7 geslapen en na wat drinken ging Detlev ook nog weer slapen tot 9 uur!!!! Dus die heb ik ook maar weer mee gepikt! Het ochtendslaapje heb ik dan ook maar overgeslagen en dat is wel lekker hoor. Kun je tenminste wat doen 's ochtends.
dinsdag 20 oktober 2009 om 18:36
Ik leef ook nog hoor. Nou ja, leven... Ik is ziek.
Heb een behoorlijk grieppie te pakken.
Zonder paracetamol 39,5 graden koorts. Onwijs aan de diarree en misselijk.
Gelukkig is Esmée zo zoet vandaag. Ze was al mee met papa de kas in en slaapt de hele ochtend al.
Met Esmée gaat het geweldig. Tuurlijk soms d'r huiluurtjes, wat ik gisteravond wel ff zwaar vond.
Was alleen thuis en als je dan niet lekker bent, is dat wel pittig.
Maar verder is het zo genieten van d'r.
Ze lacht nu echt naar je en maakt soms ook geluidjes.
De mobiel boven d'r box is erg interessant.
En ze volgt je ook, als je langs haar loopt. Kortom, ben nog steeds in love.
Zit soms wel te twijfelen of ik ik Infacol zal halen. Maar Esmée heeft eigenlijk geen moeite met scheten en boeren laten.
Is soms echt een vent.
Maar de aanloop is gewoon lang.
Ga het denk toch maar eens proberen, misschien helpt het nog wel extra.
Frans, hoe is het met je oorpijn?
Wat leuk dat Bojan mama kan zeggen! En heeft doorgeslapen!!!
Kayleigh, wat lief van je dat je die massageolie wilt opsturen. Graag!
Ik hoor het wel van je wat je ervoor krijgt.
Balen dat je het niet bent geworden voor die andere baan.
Maar wel lekker dat Detlev zo heeft doorgeslapen.
Van de week kwam hier een dame van Felicitas. En heb de koffertjes van Hoteldebotel gekocht.
Kennen jullie dat? De juffies denk wel. Lijkt me echt geweldig!
Vanmiddag is het douchescherm eindelijk geplaatst. Hoef ik niet meer de badkamer af te drogen na een douche!
En we kunnen de stortdouche nu eindelijk gebruiken.
Lieve Hera, wat sneu dat je hond ingeslapen is. Met 2 hondjes kan ik wel begrijpen hoe jullie je moeten voelen.
Quintie, ben jij helemaal opgeknapt?
En leuke foto he, van onze meiden.
Wie geinteresseerd is, op mijn Hyves staat 'ie.
Hoe gaat het nu met het slapen van Jani?
Brabbel, hoe is het bij jullie ziekenboeg? Mooi zo dat Kaj voorlopig niet meer naar de KNO arts hoeft.
12-9, hoe is het nu met je vader? Zag het al op je Hyves staan. Sjit hoor.
Heb een behoorlijk grieppie te pakken.
Zonder paracetamol 39,5 graden koorts. Onwijs aan de diarree en misselijk.
Gelukkig is Esmée zo zoet vandaag. Ze was al mee met papa de kas in en slaapt de hele ochtend al.
Met Esmée gaat het geweldig. Tuurlijk soms d'r huiluurtjes, wat ik gisteravond wel ff zwaar vond.
Was alleen thuis en als je dan niet lekker bent, is dat wel pittig.
Maar verder is het zo genieten van d'r.
Ze lacht nu echt naar je en maakt soms ook geluidjes.
De mobiel boven d'r box is erg interessant.
En ze volgt je ook, als je langs haar loopt. Kortom, ben nog steeds in love.
Zit soms wel te twijfelen of ik ik Infacol zal halen. Maar Esmée heeft eigenlijk geen moeite met scheten en boeren laten.
Is soms echt een vent.
Maar de aanloop is gewoon lang.
Ga het denk toch maar eens proberen, misschien helpt het nog wel extra.
Frans, hoe is het met je oorpijn?
Wat leuk dat Bojan mama kan zeggen! En heeft doorgeslapen!!!
Kayleigh, wat lief van je dat je die massageolie wilt opsturen. Graag!
Ik hoor het wel van je wat je ervoor krijgt.
Balen dat je het niet bent geworden voor die andere baan.
Maar wel lekker dat Detlev zo heeft doorgeslapen.
Van de week kwam hier een dame van Felicitas. En heb de koffertjes van Hoteldebotel gekocht.
Kennen jullie dat? De juffies denk wel. Lijkt me echt geweldig!
Vanmiddag is het douchescherm eindelijk geplaatst. Hoef ik niet meer de badkamer af te drogen na een douche!
En we kunnen de stortdouche nu eindelijk gebruiken.
Lieve Hera, wat sneu dat je hond ingeslapen is. Met 2 hondjes kan ik wel begrijpen hoe jullie je moeten voelen.
Quintie, ben jij helemaal opgeknapt?
En leuke foto he, van onze meiden.
Wie geinteresseerd is, op mijn Hyves staat 'ie.
Hoe gaat het nu met het slapen van Jani?
Brabbel, hoe is het bij jullie ziekenboeg? Mooi zo dat Kaj voorlopig niet meer naar de KNO arts hoeft.
12-9, hoe is het nu met je vader? Zag het al op je Hyves staan. Sjit hoor.
dinsdag 20 oktober 2009 om 19:28
zachte voor Bojan en Detlev. Goed hoor mama even laten slapen.
Nala, beterschap. Zou infacol gewoon proberen, kan geen kwaad toch. Helpt het niet stop je weer gewoon.
En lekker van alles laten aansmeren door de felicitasdame. Ik de eerste keer ook hoor, maar nu met Fenne niet. Al waren die koffertjes inderdaad wel erg leuk.
Brabbel, Kaj ook weer zo ziek. Hoe was het in het ziekenhuis.
Hera, hoe is het
Met mijn vader iets beter. Maar mag voorlopig niet naar huis. Neuroloog vond het niet verantwoord om te vliegen. Dus voor het weekend komt hij in ieder geval niet naar huis.
Nala, beterschap. Zou infacol gewoon proberen, kan geen kwaad toch. Helpt het niet stop je weer gewoon.
En lekker van alles laten aansmeren door de felicitasdame. Ik de eerste keer ook hoor, maar nu met Fenne niet. Al waren die koffertjes inderdaad wel erg leuk.
Brabbel, Kaj ook weer zo ziek. Hoe was het in het ziekenhuis.
Hera, hoe is het
Met mijn vader iets beter. Maar mag voorlopig niet naar huis. Neuroloog vond het niet verantwoord om te vliegen. Dus voor het weekend komt hij in ieder geval niet naar huis.
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:28
Wat erg voor je ouders ziek in een vreemd land.
En voor jullie lijkt het me ook vreselijk je kunt nu zo weinig doen en niet met eigen ogen zien hoe het gaat
Nala, ken hoteldebotel wel en hadden het zelf ook gekocht. Maar toen die vrouw weg was en ik uit ging rekenen hoeveel ik dan eigenlijk moest betalen (dacht ach.....die paar tientjes per maand/keer). Vond ik het wel heel veel geld en heb het dus geannuleerd. Maar het zag er echt geweldig uit.
Beterschap, ziek zijn met een kleine is niet leuk. Gelukkig werkt Esmee goed mee.
Kayleigh, balen van die baan. Maar je kunt wel in je zak steken dat het gesprek goed ging, geeft je misschien iets meer vertrouwen de volgende keer en dan heb je een leuke job!
Klinkt als een leuk dagje vandaag. En wat heerlijk dat Detlev zo goed slaapt! *voel jij je ook zo raar net als frans *
Brabbel, hoe is het bij jullie? Hoop dat Kaj weer wat opgeknapt is.
Q, nog steeds enthousiast over je nieuwe baan?
DDDJ, wat voor sport doe je?
Even posten
En voor jullie lijkt het me ook vreselijk je kunt nu zo weinig doen en niet met eigen ogen zien hoe het gaat
Nala, ken hoteldebotel wel en hadden het zelf ook gekocht. Maar toen die vrouw weg was en ik uit ging rekenen hoeveel ik dan eigenlijk moest betalen (dacht ach.....die paar tientjes per maand/keer). Vond ik het wel heel veel geld en heb het dus geannuleerd. Maar het zag er echt geweldig uit.
Beterschap, ziek zijn met een kleine is niet leuk. Gelukkig werkt Esmee goed mee.
Kayleigh, balen van die baan. Maar je kunt wel in je zak steken dat het gesprek goed ging, geeft je misschien iets meer vertrouwen de volgende keer en dan heb je een leuke job!
Klinkt als een leuk dagje vandaag. En wat heerlijk dat Detlev zo goed slaapt! *voel jij je ook zo raar net als frans *
Brabbel, hoe is het bij jullie? Hoop dat Kaj weer wat opgeknapt is.
Q, nog steeds enthousiast over je nieuwe baan?
DDDJ, wat voor sport doe je?
Even posten
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:33
Haha ik voel me uitgerust idd, herkende het gevoel bijna niet meer .
12-9 echt naar voor je ouders zeg, dat je vader zo ziek is in een ander land. Jeetje ik hoop maar dat ze snel naar huis mogen. Als je ziek bent, ben je toch het liefste thuis.
Ik heb na Milena steeds de telefoon niet opgenomen als de felicitasdame belde . Heldhaftig he? En bij Bojan heb ik die doos niet genomen. Weet eigenlijk niet wat hotel de botel is.Even googlen.
Ziek zijn als je kinderen hebt is niks aan. Vroeger kon je nog wel eens een beetje ziek lekker de hele dag in bed liggen. Beetje slapen, beetje lezen. Maar helaas die tijd is voorbij
Nou ik ben er wel voor dat Bojan en Detlev vannacht gewoon weer allebei lekker slapen!!
12-9 echt naar voor je ouders zeg, dat je vader zo ziek is in een ander land. Jeetje ik hoop maar dat ze snel naar huis mogen. Als je ziek bent, ben je toch het liefste thuis.
Ik heb na Milena steeds de telefoon niet opgenomen als de felicitasdame belde . Heldhaftig he? En bij Bojan heb ik die doos niet genomen. Weet eigenlijk niet wat hotel de botel is.Even googlen.
Ziek zijn als je kinderen hebt is niks aan. Vroeger kon je nog wel eens een beetje ziek lekker de hele dag in bed liggen. Beetje slapen, beetje lezen. Maar helaas die tijd is voorbij
Nou ik ben er wel voor dat Bojan en Detlev vannacht gewoon weer allebei lekker slapen!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:35
Frans, wat heerlijk dat Detlev doorslaapt, raar wakker worden hé.
Hoe is het met je oor?
Hier gaat het wel aardig.
Het is alleen zo raar om te beseffen dat ze er niet meer is. En dat ze in zoveel dingen gewoon in je systeem zit.
Nick praat er nog veel/regelmatig over. Dat is ook goed.
Nu even wat leuks:
We zijn maandag met z'n vieren naar een voorstelling van kabouter plop geweest.
Was LEUK!!!!
Nick was, tijdens de show helemaal beduusd/onder de indruk en na de voorstelling was hij er helemaal vol van.
Vooral dat ze heel hard moesten roepen zodat Lui wakker werd. En dat ze met taarten gingen gooien
Luke heeft zich al die tijd ( 1 uur en een kwartier ) prima vermaakt.
Vond het klappen geweldig en alle lampjes en alle mensen etc. Keek echt zijn ogen uit wat is die dan alweer groot.
Morgen met mijn moeder en de jongens naar een hertenkamp, herten en kippen eten geven.
Donderdagmorgen eerst met Luke naar het cb en daarna naar de dierentuin.
En dan een paar dagen rust
Fijne avond allemaal
Hoe is het met je oor?
Hier gaat het wel aardig.
Het is alleen zo raar om te beseffen dat ze er niet meer is. En dat ze in zoveel dingen gewoon in je systeem zit.
Nick praat er nog veel/regelmatig over. Dat is ook goed.
Nu even wat leuks:
We zijn maandag met z'n vieren naar een voorstelling van kabouter plop geweest.
Was LEUK!!!!
Nick was, tijdens de show helemaal beduusd/onder de indruk en na de voorstelling was hij er helemaal vol van.
Vooral dat ze heel hard moesten roepen zodat Lui wakker werd. En dat ze met taarten gingen gooien
Luke heeft zich al die tijd ( 1 uur en een kwartier ) prima vermaakt.
Vond het klappen geweldig en alle lampjes en alle mensen etc. Keek echt zijn ogen uit wat is die dan alweer groot.
Morgen met mijn moeder en de jongens naar een hertenkamp, herten en kippen eten geven.
Donderdagmorgen eerst met Luke naar het cb en daarna naar de dierentuin.
En dan een paar dagen rust
Fijne avond allemaal
dinsdag 20 oktober 2009 om 22:52
quote:hera27 schreef op 20 oktober 2009 @ 21:35:
Haha, jij bent nog niet helemaal uitgerust! Maar Frans vindt het vast ook heerlijk dat detlev doorslaapt, haha!
Enne was dat met plop en het circus? Ik zag het laatst ook staan en dacht dat kayleigh dit misschien ook wel leuk vond!
Nou ik ga op bed, trusten!
Haha, jij bent nog niet helemaal uitgerust! Maar Frans vindt het vast ook heerlijk dat detlev doorslaapt, haha!
Enne was dat met plop en het circus? Ik zag het laatst ook staan en dacht dat kayleigh dit misschien ook wel leuk vond!
Nou ik ga op bed, trusten!
woensdag 21 oktober 2009 om 09:15
quote:Kayleigh schreef op 20 oktober 2009 @ 22:52:
[...]
Het ging inderdaad over Plop die naar het circus ging. Echt een aanrader. Leuk afgewisseld met liedjes.
Vannacht werd Luke natuurlijk weer wakker huilen/jengelen. Ik heb hem laten liggen en na ruim een half uur viel hij weer in slaap tot vanmorgen 8 uur. Hij kan het wel.
Fijne dag allemaal
[...]
Het ging inderdaad over Plop die naar het circus ging. Echt een aanrader. Leuk afgewisseld met liedjes.
Vannacht werd Luke natuurlijk weer wakker huilen/jengelen. Ik heb hem laten liggen en na ruim een half uur viel hij weer in slaap tot vanmorgen 8 uur. Hij kan het wel.
Fijne dag allemaal
woensdag 21 oktober 2009 om 09:31
Hoteldebotel staat hier nog leuk in de kast. Klonk echt geweldig onder invloed van al die hormonen nog, maar in de praktijk stelt het niet zo veel voor. En het was duur.
Oeh, al die nachtjes doorslapen, wat héérlijk meiden! Daar knap je van op. Jammer dat het voor sommigen maar een enkel nachtje is zo hier en daar, maar, dat is het begin meiden! Het komt goed. En dan kunnen jullie weer uitgerust door het leven Tenzij je aan de volgende leg begint...
Wat leuk Hera, een voorstelling van Plop! Klinkt echt helemaal goed. En nog een voor het gemis van jullie lieve kameraadje.
12-9 wat onwijs rot voor je ouders dat ze daar 'vast' zitten. Met gezondheidstoestanden ben je toch het allerliefste in eigen land. Wel fijn dat ze allemaal het zekere voor het onzekere nemen en hem dus nog even houden en onderzoeken doen.
Nala, beterschap meid! Niks aan, dat ziek zijn.
Fijn dat Esmee het zo goed doet. Lekker genieten dus?!
En wat een leuke foto van * edit * en Esmee!
Quint, hoe is het met jou meid? Bevalt je baan lekker? Lukt het weer om in het ritme te komen?
Brabbeltje, hoe is het met Kaj? Las op Hyves dat hij wel lekker rmee naar huis mocht, maar dat hij het goed te pakken heeft?
En ja, Frans, hoe is het met je oor? Nog ui er in gedruppeld? Of witlof, rode kool, of andere groenten? Of is het vanzelf over gegaan?
Hier lekker vrije dag. Huishouden heeft behoorlijk achterstallig onderhoud, maar ik geloof dat ik er geen zin in heb. Vandaag lekker beetje rommelen. Daphne hangt ook als luiwammes op de bank, dus denk dat het niet veel wordt vandaag. Heerlijk.
Gisteren, zo prachtig. We kwamen buiten en ik ren me een rotje om op tijd weg te komen, in de auto hup hup hup. Staat Daphne in de voortuin naar boven te kijken en werkelijk de lucht aan te gapen. 'Kijk mama! Iemand heeft de lucht roze geverfd!'. En ik vond het ZO prachtig hoe zij dat zag, dat ik er eventjes naast ben gaan staan om de lucht aan te gapen. Een geweldige start van de dag
Ja, en dan ben ik ook nog pittig aan de sport. Aquarobics. Al een paar weekjes en warempel, het helpt! Ik raak een beetje buik kwijt. Nu kom ik er alleen achter dat ik een boel overtollig vel heb. Blegh. Bah. Yak. Nou ja. Het is ook nog goed voor conditie enzo. Vanavond weer.
Nou meiden, fijne dag vandaag! Ik ga boterhammetjes smeren. Het is echt een beetje Lazy woensdag.
Oeh, al die nachtjes doorslapen, wat héérlijk meiden! Daar knap je van op. Jammer dat het voor sommigen maar een enkel nachtje is zo hier en daar, maar, dat is het begin meiden! Het komt goed. En dan kunnen jullie weer uitgerust door het leven Tenzij je aan de volgende leg begint...
Wat leuk Hera, een voorstelling van Plop! Klinkt echt helemaal goed. En nog een voor het gemis van jullie lieve kameraadje.
12-9 wat onwijs rot voor je ouders dat ze daar 'vast' zitten. Met gezondheidstoestanden ben je toch het allerliefste in eigen land. Wel fijn dat ze allemaal het zekere voor het onzekere nemen en hem dus nog even houden en onderzoeken doen.
Nala, beterschap meid! Niks aan, dat ziek zijn.
Fijn dat Esmee het zo goed doet. Lekker genieten dus?!
En wat een leuke foto van * edit * en Esmee!
Quint, hoe is het met jou meid? Bevalt je baan lekker? Lukt het weer om in het ritme te komen?
Brabbeltje, hoe is het met Kaj? Las op Hyves dat hij wel lekker rmee naar huis mocht, maar dat hij het goed te pakken heeft?
En ja, Frans, hoe is het met je oor? Nog ui er in gedruppeld? Of witlof, rode kool, of andere groenten? Of is het vanzelf over gegaan?
Hier lekker vrije dag. Huishouden heeft behoorlijk achterstallig onderhoud, maar ik geloof dat ik er geen zin in heb. Vandaag lekker beetje rommelen. Daphne hangt ook als luiwammes op de bank, dus denk dat het niet veel wordt vandaag. Heerlijk.
Gisteren, zo prachtig. We kwamen buiten en ik ren me een rotje om op tijd weg te komen, in de auto hup hup hup. Staat Daphne in de voortuin naar boven te kijken en werkelijk de lucht aan te gapen. 'Kijk mama! Iemand heeft de lucht roze geverfd!'. En ik vond het ZO prachtig hoe zij dat zag, dat ik er eventjes naast ben gaan staan om de lucht aan te gapen. Een geweldige start van de dag
Ja, en dan ben ik ook nog pittig aan de sport. Aquarobics. Al een paar weekjes en warempel, het helpt! Ik raak een beetje buik kwijt. Nu kom ik er alleen achter dat ik een boel overtollig vel heb. Blegh. Bah. Yak. Nou ja. Het is ook nog goed voor conditie enzo. Vanavond weer.
Nou meiden, fijne dag vandaag! Ik ga boterhammetjes smeren. Het is echt een beetje Lazy woensdag.
anoniem_5908 wijzigde dit bericht op 21-10-2009 11:30
Reden: Sorry, wist ik niet
Reden: Sorry, wist ik niet
% gewijzigd
woensdag 21 oktober 2009 om 10:45
Haha ik ben ook heeeel blij dat Detlev doorslaapt . Hier was een eenmalige actie helaas. Maar goed, 1 nachtvoeding en dan meteen weer slapen vind ik tegenwoordig ook al goed te doen
Wow aquarobics, wow. Goed zeg! Prachtig he hoe kinderen dat kunnen zien. De luchten zijn ook echt prachtig! De blaadjes die door de lucht vliegen ook. Milena raapte ze al op om ze weer vast te lijmen en anders om ze thuis in een vaas te zetten en te bewaren voor de lente, want dan komen de blaadjes toch weer aan de bomen, mama?
Hera, och Luke ook al zo'n grote jongen dat ie mee kan naar een voorstelling. Wij gaan 1 november naar het Zandkasteel. Ben benieuwd hoe ze het vindt (en of we wat kunnen zien).
Leuk naar de dierentuin! Ik zat voor vandaag te twijfelen of ik zou gaan, maar hier is iedereen ook lui. Milena hangt in een prinsessenjurk en nachthemd voor de tv en ik achter de laptop. Bojan is echt een jongen, die ligt naast de box met zijn benen tegen de spijlen te rammen. Herriemaker.
Wow aquarobics, wow. Goed zeg! Prachtig he hoe kinderen dat kunnen zien. De luchten zijn ook echt prachtig! De blaadjes die door de lucht vliegen ook. Milena raapte ze al op om ze weer vast te lijmen en anders om ze thuis in een vaas te zetten en te bewaren voor de lente, want dan komen de blaadjes toch weer aan de bomen, mama?
Hera, och Luke ook al zo'n grote jongen dat ie mee kan naar een voorstelling. Wij gaan 1 november naar het Zandkasteel. Ben benieuwd hoe ze het vindt (en of we wat kunnen zien).
Leuk naar de dierentuin! Ik zat voor vandaag te twijfelen of ik zou gaan, maar hier is iedereen ook lui. Milena hangt in een prinsessenjurk en nachthemd voor de tv en ik achter de laptop. Bojan is echt een jongen, die ligt naast de box met zijn benen tegen de spijlen te rammen. Herriemaker.
woensdag 21 oktober 2009 om 13:08
Vanmorgen met Nick en Luke naar mijn moeder toe om daarna naar de hertjes te gaan en bij mijn moeder te eten.
Zegt Nick in de auto ik heb buikpijn. Meestal moet hij dan poepen en is het klaar.
Maar nu dus niet. Heeft ook niks gegeten. Dus naar huis en beide kids liggen nu in bed.
Hoop dat hij snel weer helemaal fit is, zodat we morgen wel naar de dierentuin kunnen (gaan met vrienden dus wel leuk als het doorgaat)
Maar zo te horen/lezen hebben veel kids vandaag een baal/hang dag.
Ga nu even kijken wat we aan sinterklaas gaan vragen. Heb een catalogus aangevraagd bij Lobbes. Staat erg leuk speelgoed in.
Fijne dag allemaal
Zegt Nick in de auto ik heb buikpijn. Meestal moet hij dan poepen en is het klaar.
Maar nu dus niet. Heeft ook niks gegeten. Dus naar huis en beide kids liggen nu in bed.
Hoop dat hij snel weer helemaal fit is, zodat we morgen wel naar de dierentuin kunnen (gaan met vrienden dus wel leuk als het doorgaat)
Maar zo te horen/lezen hebben veel kids vandaag een baal/hang dag.
Ga nu even kijken wat we aan sinterklaas gaan vragen. Heb een catalogus aangevraagd bij Lobbes. Staat erg leuk speelgoed in.
Fijne dag allemaal
donderdag 22 oktober 2009 om 16:00
Heb gister de Infacol in huis gehaald en gelijk mee begonnen. Ben benieuwd of het echt gaat helpen.
Heb me gelukkig niets meer dan de Hoteldebotel koffers aanlaten smeren door de Felicitas dame. Dit was al duur genoeg.
(Hera, ik ging ook nog ff rekenen en schrok toch ook nog ff. Maar die vrouw gaf als tip om bijv met sint een koffer te geven of haar verjaardag, dat vond ik wel slim)
12-9, gelukkig gaat het iets beter met je vader.
Wel balen dat 'ie nog niet mag vliegen.
Hoe was Marco? En vanaaf ook weer weg. Mamma mia is zo geweldig! Veel plezier!
Genoeg afleiding zo te lezen Hera. Das wel fijn.
Hoe was het bij het CB? Nick ook weer beter?
Ik ben gelukkig weer opgeknapt. Raar maar waar, de koorts was er maar 1 dag, gister voelde ik me alweer veel beter.
Vandaag ff het dorp in gegaan (hele gave Esprit laarzen gekocht!) en verder doe ik weinig. Heb toch nog snel last van mijn hele zitvlak zeg maar.
Voelt soms ook weer wat dikker.
Had de gyn al gebeld, of ik niet eerder als 9 nov kon komen voor nacontrole, moet morgen ff terug bellen. Met de vpk overleggen.
Ben trouwens nu helemaal van de borstvoeding af. Gister de laatste voeding gegeven.
Toch wel een dubbel gevoel hoor, maar absoluut geen spijt van.
Vanmorgen ging Vent voor het eerst de ochtendvoeding doen, want ik kon nu eens blijven liggen. Nee, komt mevrouw al een uur eerder.
En nog goed nieuws: vandaag is het tijdelijk koopcontract getekend!!! Dus weer een stapje in de goede richting.
Nou, ik ga nog ff bankhangen. Mevrouw ligt voor het eerst sinds dagen weer overdag te slapen in d'r bedje.
Wilde ze iedere dag niet. Ook niet in de box of de reiswieg hoor. Was niet zo moe denk.
Nog 1 vraagje trouwens, ze heeft heel veel witte pukkeltjes op d'r hoofdhuid. Weten jullie wat dit is?
Berg zijn toch geen pukkeltjes, maar losse witte schilfertjes?
Heb me gelukkig niets meer dan de Hoteldebotel koffers aanlaten smeren door de Felicitas dame. Dit was al duur genoeg.
(Hera, ik ging ook nog ff rekenen en schrok toch ook nog ff. Maar die vrouw gaf als tip om bijv met sint een koffer te geven of haar verjaardag, dat vond ik wel slim)
12-9, gelukkig gaat het iets beter met je vader.
Wel balen dat 'ie nog niet mag vliegen.
Hoe was Marco? En vanaaf ook weer weg. Mamma mia is zo geweldig! Veel plezier!
Genoeg afleiding zo te lezen Hera. Das wel fijn.
Hoe was het bij het CB? Nick ook weer beter?
Ik ben gelukkig weer opgeknapt. Raar maar waar, de koorts was er maar 1 dag, gister voelde ik me alweer veel beter.
Vandaag ff het dorp in gegaan (hele gave Esprit laarzen gekocht!) en verder doe ik weinig. Heb toch nog snel last van mijn hele zitvlak zeg maar.
Voelt soms ook weer wat dikker.
Had de gyn al gebeld, of ik niet eerder als 9 nov kon komen voor nacontrole, moet morgen ff terug bellen. Met de vpk overleggen.
Ben trouwens nu helemaal van de borstvoeding af. Gister de laatste voeding gegeven.
Toch wel een dubbel gevoel hoor, maar absoluut geen spijt van.
Vanmorgen ging Vent voor het eerst de ochtendvoeding doen, want ik kon nu eens blijven liggen. Nee, komt mevrouw al een uur eerder.
En nog goed nieuws: vandaag is het tijdelijk koopcontract getekend!!! Dus weer een stapje in de goede richting.
Nou, ik ga nog ff bankhangen. Mevrouw ligt voor het eerst sinds dagen weer overdag te slapen in d'r bedje.
Wilde ze iedere dag niet. Ook niet in de box of de reiswieg hoor. Was niet zo moe denk.
Nog 1 vraagje trouwens, ze heeft heel veel witte pukkeltjes op d'r hoofdhuid. Weten jullie wat dit is?
Berg zijn toch geen pukkeltjes, maar losse witte schilfertjes?
donderdag 22 oktober 2009 om 16:31
donderdag 22 oktober 2009 om 20:27
Super dat het voorlopig koopcontract is getekend.
Pukkels komen inderdaad van de hormonen/vette melk.
12-9 Hoop voor je dat mamma mia net zo leuk is als Marco.
Luke is weer goed gekeurd op het cb
bijna 15 maand is luke 82 cm lang (nick was met 18 maand 83 cm) een 11 kg.
Ze waren erg tevreden.
Daarna door naar de dierentuin in Amersfoort. Was erg leuk we hebbben echt genoten.
We waren er om 11:30 en toen werd het net droog, dus mooi weer gehad.
Daarna pannenkoeken gegeten. Nu liggen beide jongens al in bed. Nick klaagde wel weer over buikpijn en ook over oorpijn (wat was het ook alweer Frans rode koolbladeren in je oren stoppen )
Hoop niet dat hij ziek gaat worden.
Ga nu lekker op de bank liggen, bijkomen
Pukkels komen inderdaad van de hormonen/vette melk.
12-9 Hoop voor je dat mamma mia net zo leuk is als Marco.
Luke is weer goed gekeurd op het cb
bijna 15 maand is luke 82 cm lang (nick was met 18 maand 83 cm) een 11 kg.
Ze waren erg tevreden.
Daarna door naar de dierentuin in Amersfoort. Was erg leuk we hebbben echt genoten.
We waren er om 11:30 en toen werd het net droog, dus mooi weer gehad.
Daarna pannenkoeken gegeten. Nu liggen beide jongens al in bed. Nick klaagde wel weer over buikpijn en ook over oorpijn (wat was het ook alweer Frans rode koolbladeren in je oren stoppen )
Hoop niet dat hij ziek gaat worden.
Ga nu lekker op de bank liggen, bijkomen