LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Hey Chiekie en Caatje zijn er ook weer. Gezellig!!!

Chiekie, niet dat ik er verstand van heb natuurlijk, maar klinkt alsof je goed bezig bent. Wel vervelend dat de nachten je zo opbreken. Lijkt mij ook heel zwaar overigens. Maar ja je doet het ook zo goed daar mag je best een beetje moe van wezen.

Caat dat zwemmen klinkt wel heel gezellig hoor. Leuk!!! Enne wat stom dat ze niet beter opletten op zijn slaap op kdv. Dan zitten jullie inderdaad met de gebakken peren kan toch ook niet de bedoeling zijn.

Oh enne ik weet inderdaad de namen van DDbaby maar dat laat ik maar even aan haar zelf over om te vertellen. Ik vond het al een eer dat ik het blijde nieuws mocht brengen. Ik heb haar nog wel gesmst vandaag maar niks gehoord dus ze zal wel lekker aan het genieten zijn. En aan het herstellen wellicht. Was wel heftig geloof ik, maar meer weet ik ook niet.
Haai!

Korte update, want luusman is thuis en vind het niet zo leuk als ik achter de pc hang (maar ik moest ook even winterjasjes zoeken op internet ).

Huisarts had gebeld en deed het af met een lachertje, mijn diarree. Vroeg helemaal niet hoe vaak ik het had, hoe het verliep, wat ik verder nog aan klachten had. Toen ik zei dat de apotheker me had gewaarschuwd en dat ook in de bijsluiter staat dat ik de huisarts moest bellen als ik diarree kreeg, ook 2 a 3 weken na het stoppen van de AB, zei hij: "haha, ja dat staat in elke bijsluiter".

Dus ik was gelijk weer pissed. Gelukkig moest ik daarna naar het ziekenhuis, voor wondcontrole. Heb de arts-assistente verteld van mijn diarree en clindamycine gebruik en zij nam het direct heel serieus. Het is een zeldzame bijwerking die wel heel gevaarlijk kan zijn (dood tot gevolg in het ergste geval). Dus de behandeling voor de darminfectie is gelijk gestart (heb nu dus wéér een AB-kuur *het houdt ook nooit op*) en moet mijn ontlasting opvangen en zo snel mogelijk naar het lab brengen voor banale kweek en test op clostridium difficile.

De wond in mijn borst ziet er goed uit. Komt nog wel aardig wat pus uit en er moet goed opgelet worden dat de huid aan de buitenkant niet sneller dichtgroeit dan de binnenkant (want dan blijft er pus achter). En nu is de buitenkant wat te hard aan het dichtgroeien.

Sorry voor ego-bericht, maar ik ga snel weer winterjasjes zoeken (jongens...het begint allemaal pas bij maat 74 ofzo... kan weinig vinden in maat 62).

Oh en luusbaby was weer aangekomen! Hij was vorige week namelijk niks aangekomen en moest nu dus terugkomen en nu zat er ineens weer 400 gram bij in 1 week!

Vond hem al ineens zoveel zwaarder geworden! Hihi!
He getsie Luus wat een stomme huisarts. En wéér AB is niet leuk!!!

Oh enne is een skipakje niet een idee of moet het echt een jas zijn. Want die pakjes kan je voor weinig op mp vinden.
Luus, ik kon ook geen jasjes vinden voor V. Heb nu bij de Pre*natal een heel leuk berenpakkie gekocht, soort skipakje, en het is heerlijk warm. Hij hoeft nu ook niet perse onder een dekentje, want dit is warm zat. En ook in de draagzak zit het lekker warm. Volgens mij kostte het 20 euro ofzo, vind ik wel meevallen...
En weer AB, je zou er moedeloos van worden. En wat een eppo zeg, dat hij je niet serieus neemt...
Aha, thanks voor de tip Duft, heb net op hun website gekeken en heb twee leuke jasjes gezien.

Deze (denk dat die hem wordt):

en deze (wordt hem misschien):

En inderdaad niet zo duur. Ik zie gewoon kinderjasjes, maat 62, voor 160,- euro's voorbij komen op diverse internetsites!! Tjee, en he lang gaat dat mee??

Ik koop wel maatje 62, want ook al is dat nu wat te groot, dan kan hij er wel een flink stuk winter mee vooruit. Als ik nu 56 koop, dan is het maar voor een paar weken. Ook zonde.
Oh hehe, Duft, ik vind skipakjes helemaal niks. Vind het nu zelf ook niet zo leuk staan, maar als kind... mannn wat had ik een hékel aan die dingen zeg! Ik liet mijn irritatie dan ook altijd goed merken aan mijn moeder bij het aantrekken daarvan (ik deed alsof het aantrekken ervan enorm moeilijk was). Toch heb ik best lang in zo'n skipak rondgelopen!
Hihi onze mini krijgt dus wel zo'n pak.

Best leuke jasjes inderdaad. Ik geloof dat ik de tweede stoerder vind.

Een vraag voor alle meiden met een voedingskussen. Wat is fijner zo'n kussen van de h*ma met wattenvulling of zo'n kussen met van die hele kleine bolletjes (of wat er dan ook in zit)?

Elev jij had toch laatst die van de h*ma gekocht? Is die fijn? Gaan die watten niet klitten net als in een gewoon kussen zeg maar?
Ik lees mee, maar steeds geen tijd om te schrijven. Vanavond voor het eerst weer met vriendinnetjes uit eten, zo`n zin in!

voor Elev en Sproet voor het gedoe met man en helmpje

voor DD en DDmeisje en DDman! Wat fijn dat ze er is!

En verder een hele dikke voor iedereen!
Mooie foto van Miniemeis op de groep.
voor DD, DD-man en DD-meisje!

Ben kapot moe, eventjes op pad geweest vandaag en echt helemaal gesloopt.

Gefeliciteerd DD en DD-man! Dat is nog best snel gegaan. Ik hoop dat het een beetje te doen was (nou ja, nu zul je zeggen dat je door een hel bent gegaan, over 4 maanden denk je er heel anders over )

Hier ook gróót succes met 'In de manenschijn', vooral omdat je er zulke leuke bewegingen bij kunt maken. Sproetekind sabbelde een maand geleden ook heel erg op z'n handje, het is nu weer iets minder. En poepluiers dus 1 à 2 per week.

Duft, wat ben je toch een goeierd! Zo mooi weer hoe jij in het leven staat, nu ook weer met je werk. Diep respect, echt waar!

Chiek, ik vind je een doorzetter hoor! Man, ik weet echt nog hoe kapót ik was die eerste weken. Ik geef je echt groot gelijk hoor, dat je nachtvoedingen niet langer alleen wilt doen. Zo fijn om het af te kunnen wisselen.

Luus, als Luusman Luusbaby dan niet uit logeren wil brengen, dan ga jij toch een keer een nachtje ergens anders slapen? Op zolder of anders een keer bij een vriendin?

Sproetekind heeft ook een jasje sinds gisteren (ik vond die tweede het leukste Luus). Knalgroen! Niet echt mijn smaak, maar hij heeft al zoveel grijs, bruin etc dat er wel een kleurtje bij mocht. Ik zocht juist zo'n ski-pakje, leek me wel fijn dat z'n benen ook in één keer warm zijn, maar kon ze alleen van 85 euro vinden. Vond ik een beetje te veel van het goed (zeker omdat hij er over 2 maanden toch niet meer in past met dit tempo).
Inderdaad een érg mooie foto Minie! Zo sereen staat ze er op! Prachtig!

Sproetie, je hebt ook gelijk ook, ik kan natuurlijk zelf ook ergens anders gaan slapen. Dat moet dan wel buiten de deur zijn, want op zolder hoor ik luusbaby toch.

Ik ga eens rondkijken waar ik heen kan gaan... misschien wel in een hotel ! Dat zou toch te gek zijn, gewoon om eens goed te slapen! (just kidding, maar het zou me wel leuk lijken!)
Je hebt helemaal gelijk Minie.
Tjonge wat een rust hier!

Luus, spreek af met een vriendin, ga lekker samen uit eten en plof daarna bij haar in het logeerbed (niet te veel drinken, slaap je dan ook weer niet lekker van )
't Is inderdaad heel rustig hier. Goedemorgen trouwens.

Niet te veel sippe meisjes hoop ik? Heeft iedereen het zo druk met minie's? Logisch ook wel natuurlijk.

Beng wat ik me gisteravond nog afvroeg, hoe gaat het met jou en Bengman allebei thuis? Trekken jullie het een beetje samen?

Boven ons huis hangt een soort donderwolkje. Niet heel gezellig. Komt wel weer als Pienman zich weer volwassen gaat gedragen. Tot die tijd probeer ik me er niet te veel van aan te trekken.

Duft heb jij jouw lief helemaal plat geknuffeld?
Hey, is mijn bericht niet geplaatst??
goedemorgen!

Luus, welk bericht? het bericht waarin je vraagt of je bericht geplaatst is? Die namelijk wel

Pien, een donderwolkje boven het huis is niet leuk maar ik vind het wel grappig hoe jij het zegt; waait wel weer over als pindaman zich volwassen gaat gedragen ghegheghe.

Zooo ik heb vakantie

En naast nog een heleboel klusjes doen heb ik besloten daar ultiem van te gaan genieten.

En verderrrrrr: zijn we oom en tante geworden vanacht

Lief zijn zus is bevallen (precies een week later dus dan mijn vriendin) van een zoon. Ik moet straks in het ziekenhuis zijn waar zij liggen (t is een keizersnede geworden) dus ik ga toch echt even mn hoofd om de hoek steken. Zó leuk, ik ben er weer een beetje hyper van!

Over het ziekenhuis; ik moet voor een intakegesprek voor de operatie aan mn pols. Ik was woensdagmiddag bij de chirurg geweest en die vroeg of ik evt op het laatste moment nog voor een operatie kon gaan (voor mensen die uitvallen bijvoorbeeld). Ik heb maar ja gezegd en zo werd ik gisteren gelijk al gebeld of ik maandag de 26ste zou kunnen. Dus nu gaat het best snel gebeuren.

Straks even bijlezen en meekletsen, nu eerst douchen en naar t ziekenhuis. Fijne dag vandaag!
Pien Wat vervelend dat Pienman niet meewerkt.

Luus, ik zie je bericht niet inderdaad.

Miniemeisje had vanochtend opeens door dat ze zelf haar hoofdje kon draaien (kon ze al langer, maar het drong ineens tot haar door geloof ik). Dus ze heeft echt 20 minuten lang haar hoofdje van de ene naar de andere kant gedraaid, onder het slaken van enorm blije verrukte kreetjes. En elke keer als ze weer mijn kant op keek, kreeg ik een big smile. Zo lief en leuk is dat, die geluidjes zijn echt heerlijk om te horen. Nu ligt ze na een paar extra slokken melk uitgeteld te slapen, op haar buikje.
Neem, veel succes (en een beetje plezier) vandaag in het ziekenhuis! En geniet van je vakantie.
Nee, mijn eerdere bericht is niet geplaatst...nja.

Oeh Mien, wat schattig dat mienmeisje op d'r buikje ligt. Luusbaby wil daar namelijk niks van weten. D'r komen dan toch idiote geluiden uit zijn keel.

Neempje, veel succes in het ziekenhuis!!

Ff luusbaby uit bed halen, die is wakker aan het worden. Niet handig, want de thuiszorg komt ook zo... dus dan moet ik 2 dingen tegelijk: voeden en mijn wond wordt verzorgd.... prrr... ik vraag altijd of ze tussen 9 en half 10 willen komen, omdat ik dan mijn handen vrij heb.... Maargoed, luusbaby is ook erg vroeg nu.
Oh gefeliciteerd Neemp! Ik zou ook gelijk gaan kijken!!

Ik hoop dat ik straks ook nog even bij mijn vriendin langs kan: kleine baby weer bekijken. :-)

Ik moet zo ook naar het ziekenhuis, mijne poep wegbrengen voor onderzoek... bah. En daarna even door naar de prenatal.
Hihi ik ben blij dat jullie het voor me opnemen. Pienman heeft vanmorgen nog wel even gezegd dat ie inderdaad meer moet gaan doen maar dan komt ie met nog meer rare uitspraken en dan moet ik lachen en dat wil ik helemaal niet. Dus het gesprek eindigde met een vage kus en ik die zei maar ik vind je nog wel stom. En tegelijkertijd voel ik dan in heel mijn lijf hoe lief ik hem eigenlijk vind en dat het maar knap lastig is als je niet heel lang boos op iemand kunt blijven.

Neempie wat superspannend die operatie zo snel. Dat is voor die tintelingen toch? Of nou ja om ze te verhelpen dan. Dus dat is dan gelijk na je vakantie? Hoe lang moet je dan nog herstellen.

Oh en hartelijk gefeliciteerd natuurlijk met je tante-schap. Wat leuk!!! En wat leuk dat je gelijk even kan gaan kijken.

Minie wat heb je toch een scheetje van een kind. Te lief!!! En je vertelt er ook zo lief over. Hoe gaat het met je andere schatjes? Vinden de vogels miniMeisje ook lief/interessant/leuk?
Hè Neem, beetje eng opeens zo snel onder het mes, maar ook wel fijn dan heel lang moeten wachten. En gefeliciteerd met je neef! Groot gelijk dat je even langswipt natuurlijk.

Pien, ik kan weinig zinnigs zeggen over dat voedingskussen van de he*ma. Ik slaap er sinds een weekje of twee mee tussen mijn benen, en daar is 'ie prima voor maar of het gaat klitten of plat wordt moet ik nog merken.

Luus, ik vind dat jij ook wel eens een nachtje door mag slapen! Maar als Luusman luusbaby nog niet uit logeren wil doen, zou ik inderdaad lekker zelf een nachtje weg gaan..

Mard, we missen je!

Mien, inderdaad! die mienmeisje..
Oh zie nu de berichtjes van Luus pas. Mijne stond een beetje lang open.

Succes met het multi tasken!!

Hoe zit dat eigenlijk met dat buikslapen? Mag dat nou wel of niet?

Enne kan iemand nog even naar mijn voedingskussen vraag kijken? (Welke vulling is fijner, wattenvulling van de h*ma of de korreltjesachtige vulling van de pr*natal?)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven