LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Laal, Amare*tto? He bah! Maar hou je verder dus helemaal niet zo van sappies? Nou ja, ik ben ook geen drinker hoor. Maar op zijn tijd draagt het nogal bij aan een hoop gezelligheid, zullen we maar zeggen
Aangezien jullie mijn gestuntel zo vermakelijk vinden , ik heb er weer eentje..

Meisje heeft sinds gisteren het fenomeen speen ontdekt, op zich prima, maar we hadden er maar eentje (uit zo'n zwanger-doos). Dus ik gisteren een reserve gekocht, maar die had op de een of andere manier totáál geen effect ; uitspugen, krijsen....

Blijkt dus dat je spenen hebt in 2 verschillende vormen, een bolletje en een tuutje, en je raadt het al, ik heb daar helemaal niet op gelet en dus per ongeluk de verkeerde vorm gekocht en die blieft mevrouw niet Net dus eentje gekocht met de goede vorm, en ja hoor, ze slaapt!
Chiek, ik vind jouw stukje voor DD gewoon ubercute, echt. Je bent zo'n positief lekker wijf, ik blijf me verbazen over jouw humor, op soms minder geinige momenten. Echt heel knap!
Chiek, V. blieft dus helemaal geen speen, ook lekker. Ik vond het bij mini zo lekker makkelijk. Huilen? Stop dr op. Hielp altijd meteen. Maar deze huilt gewoon door
Je zou eens moeten horen hoe agressief ze zuigt, compleet met boze kreunen... Ik zou haar eigenlijk met open mond over de vloer moeten halen; daar kan geen stofzuiger tegenop
quote:chica1978 schreef op 16 oktober 2009 @ 14:41:

Ik zou haar eigenlijk met open mond over de vloer moeten halen
Chiek

Goh ik heb nog niet echt goed bijgelezen geloof ik

Allereerst wil ik DD nog héél hartelijk feliciteren. Wat een prachtig meisje heb je gemaakt echt een super lief mooi popje. Het lijkt wel of het meeschrijven hier op het topic garant staat voor een mooi kindje bedenk ik me net

Doe rustig aan meisje en geniet ervan!

Dan had ik ook nog niet op jouw nieuws gereageerd Luus. Alwéér AB gatver! Ik hoop echt niet dat je die darminfectie hebt zoals je eerder beschreef, maar wat een ongelooflijke knuppel die huisarts weer. Ik geloof dat ik hem toch eens in zou peperen dat hij niet zo lacherig hoeft te doen omdat er vooralsnog niet heel veel reden is vertrouwen te hebben in hem, na de afgelopen tijd. Tsskkkk!

Wel geil, je poep opvangen in een potje

En Sproet, het lijkt ook wel of ik jou stelselmatig hebt genegeerd, maar dat is niet zo hoor! Gewoon niet goed gelezen... Meid, wat ellendig dat jullie nu toch echt de keuze moeten maken voor een helmpje of niet. Ik weet niet meer wie het zei maar ik vond het een heel goede opmerking; wat je ook kiest, het is altijd een goede keuze. Maar ja, ik zie in hoe moeilijk dat moet zijn .

En dan ook nog eens die huisbaas die niet meer doet aan legale onderhuur. Shitty, dat geloof ik! Zou je de vloer enz niet over kunnen doen aan de nieuwe bewoners?

Verder een knuffel voor jullie allemaal. Omdat jullie zo meeleven en zo lief zijn.

Het kindje was práchtig!! Echt zo ontzettend mooi en lief en klein en... hij is ook nog eens vernoemd naar mijn lief! *trots* , wat ik op zich ook wel wat apart vind want zo'n ontzettend goede band hebben ze nu volgens mij ook weer niet... maar misschien vergis ik me daarin en is het gewoon een andere band dan ík heb met mijn familie. Nou ja, ik stroom haast over van trots en blijdschap voor dit kleine mannetje . Heb net een heel mooie kiepwagen van Nic gekocht. Echt rete-duur maar ach, voor je enige neefje moet dat kunnen nietwaar? En nog een paar té schattige slofjes.
Neempie wat fijn dat het zo leuk was om de baby te bewonderen. En wat leuk dat ie vernoemt is. Lekker verwennen inderdaad zo'n enige neef!!
Heee Neempje!

Voel me soms een beetje knullig omdat ik je steeds mis als je online bent, en ik dan niet op je berichtjes reageer... dat doe ik niet expres hoor, ik lees juist heel erg met je mee maar ben soms een beetje een zeef

Vind het zo stoer van je dat je op iedereen zo positief reageert, terwijl het misschien wel elke keer een steek geeft bij jou als er een zwangerschap of een baby bij is. Je staat er zó goed in, dat vind ik echt! Wacht maar als jouw baby zich aandient; dat wordt de allermooiste van het hele topic (nou ja, op die van mij na dan ) en dan gaan we helemaal lós hier van blijdschap! Ik heb er nu al zin in!!

Komt echt goed lieffie!!
Chiekepiekje, maar dat wéét ik toch, dat je écht wel meeleest en meeleeft en bovendien had ik dat idee nog helemaal niet gehad hoor. En jij, beste forumchieck, krijgt mij iedere keer weer aan het piepen met je berichtjes aan mij , die zijn zó lief en zó warm en en en...

Ohoh ik voel hem opborrelen....
En nu, ga ik naar Diana Ross we kregen kaartjes van een goede vriend die die shows mede ontwerpt. Dus ik stap zo op de trein en dan tref ik mijn lief ergens onderweg.

Hm ik moet nog wel even zin maken want ik loop zo heen en weer te vliegen vandaag...wil eigenlijk gewoon lekker gaan genieten op mijn bankje.
Oh cool Neem. Veel plezier!!!
Emo-teefjes ik word zo gelukkig van jullie!

Neemp, wat ontzettend leuk dat je neefje naar jou vernoemt is!

Wat is een kiepwagen, trouwens?

Tjonge die kat van mij wordt helemaal leip hier... door de wind waaien de blaadjes door de tuin en op ons terras, dus zo voor de schuifpui.. en onze kat probeert ze van binnen te vangen. Wat dus nooit gaat lukken omdat er glas tussen zit... maargoed, ze blijft het al úúúúúren proberen.

Haha Chiek, ik zie je al met chiekmeisje over de vloer vegen, zo hoppa bij d'r enkeltjes... Je hebt echt humor!

Luusbaby hoeft ook niet altijd zijn speen. Ik geef het nooit bij het naar bed gaan, pas als hij moeilijk inslaapt en blijft huilen dan krijg hij zijn speen. Vaak wil hij hem niet eens in het begin, maar na een tijdje pakt ie hem wel (en slaapt dan ook wel in vaak). En als we op pad gaan, als ie dus in de maxi-cosi de auto ingaat, dan krijgt ie ook zijn speen. Vindt ie meestal wel fijn dan.

Ik geloof dat ik pas over twee weken de uitslag krijg van mijn poehoep. Maar de behandeling voor de ernstige darminfectie is wel al gestart, voor het geval dat.
Veel plezier neem!

Ergens is het wel goed getimed trouwens, mijn verlof in de winter. Ik hou erg van lekker knus binnen zitten met de gordijnen dicht, een pot thee (en koekjes )

De wind waait om het huis, het regent, en ik zit heerlijk binnen met een slapend klein meisje op mijn schoot... heerlijk
Luus, ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat je emo-teefjes aardig bedoelt

Jij hebt altijd van die grappige termen, hoe kóm je erop?

Hoeveel keer zou lalie al naar huis gebeld hebben om te vragen of alles nog onder controle is?
Hihihi die kat van Luus. Geestig!!!

Dit is trouwens een kiepwagen

Die van Neem is vast cooler maar goed.

Ik voelde me opeens zo beroerd, ben lekker op tijd naar huis gegaan. Buik voelt zo strak aan, misselijk, moe. Vreemd! Maar goed ik zit nu ook lekker thuis op de bank, beentjes omhoog en de gure wind en regen lekker buiten.
Aha! Hihi, dat is dus een kiepwagen.

Ik bedoel emo-teefjes inderdaad lief...

Ik vind die foto hiernaast een beetje gek... het is net alsof georgina met haar rechterhand haar linkerarm-stompje vasthoudt.
Hihi, ja, luus, het lijkt inderdaad wel of ze liefkozend een half armpje streelt. Het gaat een stuk beter met Luusbaby, of niet? Je komt in elk geval relaxter over, al komt dat natuurlijk ook doordat er verbetering zit in het borsten-drama.

Enne, volgens mij is Neems neefje (eigenlijk neemmans neefje) naar Neemman vernoemd, en niet naar Neem.

Wat lief trouwens zeg! Met zijn voornaam of een tweede of derde (vierde, vijfde ) naam? Vond je schoonzus het wel prima dat je even binnenkwam? Hoe was het gesprek bij de chirurg? Begrijp ik nou goed dat je dus in je herfstvakantie geopereerd wordt? Da's nie fijn!

Chiek: ik denk dat Laal wel vijf keer wíl bellen maar het nul keer doet.

Het lijkt erop dat ik een buga*boo gescoord heb, jeuj! Na dat gedoe met die fiets geloof ik het pas als ik m in huis heb, maar toch, in theorie is de deal rond.
Jeuj voor de Bboo voor Elevmeisje 2.0!!

En hihi voor Luus' scherpe observatie!! Georgina met haar stompje.

Ik zit zo lekker bij te komen op de bank met thee, pepernoten, chocola, DWDD en een schoppende mini. Ik word weer helemaal mens. En gek genoeg niet misselijk meer.
Vond het al een beetje gek, een jongen met een meisjesnaam

Hoeah voor de Buga*boob!
De combinatie pepernoten en chocola werkt uitstekend tegen welke klacht dan ook, Pien. Bij mij dan. Ik combineer salmiaklolly's met een dvd Gilmore Girls. Toen ik zwanger was van elevmeis één heb ik in de laatste weken alle seizoenen doorgewerkt. *nostalgie*
quote:elev schreef op 16 oktober 2009 @ 20:33:

De combinatie pepernoten en chocola werkt uitstekend tegen welke klacht dan ook, Pien. Bij mij dan. Ik combineer salmiaklolly's met een dvd Gilmore Girls. Toen ik zwanger was van elevmeis één heb ik in de laatste weken alle seizoenen doorgewerkt. *nostalgie*Klinkt ook heeeeerlijk!!! En een beetje lief.
En nu lekker gooische vrouwen. Jippie!!!!
Hiiiiiiiii, had een K-dag vandaag. Enorme pijn in mijn kneiter. Gisteren iets te veel gedaan (3,5 uur van huis geweest) en daar moet ik gelijk voor boeten.

Met Bengman en mij samen thuis gaat t prima. Beetje vermoeiend voor hem, maar we redden t goed. Ik doe 's middags kortere tukjes en blijf een beetje uit z'n vaarwater als hij moe is. Zit redelijk veel bij mijn moeder achter de naaimachine.
Hey Bengie! Wat balen dat je een K-dag achter de rug hebt.

Misschien vrolijken de nieuwe foto's van luusbaby je een beetje op? Heb er net een paar weer op de groep gezet, gewoon omdat ik het niet kan laten hem te showen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven