DR. Martens
zondag 18 oktober 2009 om 19:11
quote:wuiles schreef op 18 oktober 2009 @ 19:04:
[...]
Dat bevestigt mijn theorie over dragers die al circa twintig jaar dezelfde stoere schoenen dragen. Ik ben dus niet zo'n fan van die dingen.
Haha ik draag ook nog andere schoenen hoor
Maar waarom afstappen van een schoenmerk die lekker loopt en duurzaam is?
En jouw theorie over de dragers heb ik blijkbaar gemist.
[...]
Dat bevestigt mijn theorie over dragers die al circa twintig jaar dezelfde stoere schoenen dragen. Ik ben dus niet zo'n fan van die dingen.
Haha ik draag ook nog andere schoenen hoor
En jouw theorie over de dragers heb ik blijkbaar gemist.
zondag 18 oktober 2009 om 19:12
Vroeger had ik deze: met stalen neuzen, handig voor alle concerten waar ik heenging. In het groen. En zwarte heb ik zowel mat als glanzend gehad.
En deze heb ik nu:
Toch iets van stijl verandert. Maar het blijft jammer. Afgelopen zomer naar een festival geweest en dan neem ik mijn bergschoenen mee voor als het weer slecht wordt. Dan zijn die echte docs toch een leukere optie.
En deze heb ik nu:
Toch iets van stijl verandert. Maar het blijft jammer. Afgelopen zomer naar een festival geweest en dan neem ik mijn bergschoenen mee voor als het weer slecht wordt. Dan zijn die echte docs toch een leukere optie.
maandag 19 oktober 2009 om 13:33
Ik heb laatst een soort replica gehaald. Van die knalroze, bij de van Haren. Kostte me maar drie tientjes. Ik wandel veel, en de schattige schoentjes die ik normaal draag naar werk en school doen daarbij pijn aan mijn voeten (door het bos op hakken is niet slim). In het bos loop ik dus rond op knalroze nep Doc. Martens. Wandelschoenen vind ik zo lelijk, ik hou niet van bruin. Dit was een prima oplossing voor mij.
vrijdag 30 oktober 2009 om 09:32
Ha, de theorie van Wuiles heb ik ook gemist, maar ik ben nu wel benieuwd, natuurlijk.
Ik ben ook een grote Dr Martensfan: In mijn kast staan 11 paar (de standaard Docs in de kleuren: grijs, blauw, paars, groen, zwart en geel. 1 paar pumps, 2 paar ballerina's, 1 paar kisterigere blauwe en 1 paar laarzen).
Tsja...
En ik draag ze allemaal nog
Ik ben ook een grote Dr Martensfan: In mijn kast staan 11 paar (de standaard Docs in de kleuren: grijs, blauw, paars, groen, zwart en geel. 1 paar pumps, 2 paar ballerina's, 1 paar kisterigere blauwe en 1 paar laarzen).
Tsja...
En ik draag ze allemaal nog
vrijdag 30 oktober 2009 om 12:01
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 oktober 2009 @ 18:16:
Deze vinnik wél leuk!
[afbeelding]
Die heb ik! Helaas waren de blauwe uitverkocht, dus nu heb ik ze in het zwart.
Onverslijtbaar ideaal als je moeite hebt met passende laarzen te vinden. En ja, ik vind het belangrijk dat laarzen lekker lopen. Ziet er toch ook niet uit als ik op stilleto killer heels door het leven ga zonder erop te kunnen lopen... Ik heb serieus het idee dat ik op deze docs eleganter en sexier door het leven ga dan al enkel verzwikkend op een andere laars met seksie hak.
Deze vinnik wél leuk!
[afbeelding]
Die heb ik! Helaas waren de blauwe uitverkocht, dus nu heb ik ze in het zwart.
Onverslijtbaar ideaal als je moeite hebt met passende laarzen te vinden. En ja, ik vind het belangrijk dat laarzen lekker lopen. Ziet er toch ook niet uit als ik op stilleto killer heels door het leven ga zonder erop te kunnen lopen... Ik heb serieus het idee dat ik op deze docs eleganter en sexier door het leven ga dan al enkel verzwikkend op een andere laars met seksie hak.
zondag 1 november 2009 om 10:40
zondag 1 november 2009 om 13:18