Werk & Studie alle pijlers

CV: herhalende activiteit elke keer melden?

19-10-2009 10:56 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Ik ben bezig met het maken van een CV en in mijn arbeidsverleden komt een activiteit voor (griepprikken geven) die zich elk jaar weer opnieuw voordoet, maar waar geen arbeidscontract aan vast zit.

Moet ik nu de activiteit elke keer opnieuw melden of maar één keer, waarbij ik dus bijvoorbeeld ''Oktober 2005 - Oktober 2009: het jaarlijks toedienen van griepvaccins'' schrijf?

Alvast bedankt
1 keer lijkt me voldoende.
Ik zou het ook één keer vermelden.
Wees lief voor je lezers en noem het slechts één keer. Je wilt dat ze je aannemen, niet dat ze met jouw CV gegarandeerd een goede nachtrust hebben, nietwaar?
Haha, lijkt me duidelijk! Bedankt voor de snelle reacties!
Eens met de voorgaande reacties. 1maal is wel duidelijk genoeg.

*aletta nog geen plofneigingen?*
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Elke keer opnieuw is wel origineel.

Maar natuurlijk ontzettend irritant!!!! (Dat je daar over twijfelt vind ik al bijzonder eigenlijk)
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 19 oktober 2009 @ 11:45:

Eens met de voorgaande reacties. 1maal is wel duidelijk genoeg.

*aletta nog geen plofneigingen?*

Wel geestelijk, telt dat ook?

Gelukkig is het herfstvakantie in het noorden, dus ik krijg fijn bezoek vandaag. Heeft mijn kat ook even rust aan z'n kop
Dat scheelt dan iets in ieder geval. Kat blij!

Succes nog even he!

Voor:

Na:

Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Ik zou wel ontzettend moeten lachen als ik een CV zag van iemand die ieder jaar opnieuw dat vermeldt

Maar zou ook denken dat ze daarmee probeert andere dingen te verbloemen.

Idd... gewoon één keer, zoals in je OP.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 19 oktober 2009 @ 11:54:

Dat scheelt dan iets in ieder geval. Kat blij!

Succes nog even he!

Voor:

[afbeelding]

Na:

[afbeelding]Dank voor de plaatjes! Ik zal ze kind eens even showen, misschien snapt ze dan wat de bedoeling is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven