Weet me geen raad!!

15-10-2009 13:32 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 6 jaar een relatie met mijn vriend. Hij is in het begin van onze relatie met mij vreemd gegaan (hij had mij nooit verteld dat hij een andere relatie had). Uiteindelijk heeft hij voor mij gekozen en had hem ook vergeven. Maar nu ben ik er achter gekomen dat hij daarna nog eens met 2 verschillende meiden vreemd is gegaan.

Ik ben er nu dan ook echt klaar mee en hij wil dat ik hem nog eenmaal een kans geef. Ik heb hier niet op geantwoord en we hebben vanavond afgesproken om er verder over te praten.

Nu denk ik er dus aan om een ander huisje te gaan zoeken en te gaan verhuizen zonder hem er verder over in te lichten. Nu is mijn vraag wat vinden jullie hiervan en is dit egoistisch van mij om tedoen? Ik weet me er gewoon geen raad mee. Help me.. Wat moet ik bijv. vanavond zeggen? Ik voel op dit moment zoveel haat!!
quote:mylenevalerie schreef op 15 oktober 2009 @ 14:08:

Je hebt hem al een paar keer vergeven en toch is de verleiding voor hem te groot om jou trouw te zijn. Hij beloofd veel maar de feiten spreken voor zich dat hij het steeds blijft doen.

Ik zou het wel weten. Hier ga je niet gelukkig mee worden. Want het leven is 1 verleiding, en hij kan er niet mee omgaan.

Ik zou voor mijzelf kiezen. Want erg serieus neemt hij jou ook niet. Want dan zou het zeker niet vaker zijn voorgekomen.Hij draait ook alles om. Ik ging voor 3 mnd naar het buitenland en we woonden toen al samen. Maar voor hem was het uit omdat we niet samen waren. Zo'n kinderachtige excuses.. Met zo'n iemand wil ik ook echt niet oud worden want echt dit gaat me zo te ver.
ff een praktisch iets. Is het huis van jullie samen of van jou. Want je zegt wel zo makkelijk dat jij weggaat, maar waar naartoe dan. Het is best moeilijk weer iets voor jezelf te vinden. Wens je veel succes en vind het heel goed van je dat je er een streep onderzet.
Ooooww soms zou ik willen dat we op Viva een Zwarte Mannenlijst mochten voeren, met naam, toenaam, woonplaats en mobiele nummer!!

Ik ging voor 3 mnd naar het buitenland en we woonden toen al samen. Maar voor hem was het uit omdat we niet samen waren.

AAARGH!! Wat een enorme zakkenwasser!! Wegwezen!! :puke:
Ik ben normaliter echt een communicatiebeest, omdat ik vind dat communiceren/ praten essentieel is binnen een relatie, en zelfs ook bij het afsluiten ervan. Maar in dit geval zou ik er volledig achter staan, als je hem rechtuit vertelt geen behoefte meer te hebben aan praten, omdat je besluit vaststaat, omdat het niks meer uihaalt, en omdat je nu voor jezelf gaat kiezen. Dat is nl ook communicatie, van het hoogste niveau
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Een dubbele kaakslag en een trap in zijn kruis is ook communicatie. Heel direct en zinvol in dit geval!
quote:weetmegeenraad schreef op 15 oktober 2009 @ 14:18:

[...]

Hij draait ook alles om. Ik ging voor 3 mnd naar het buitenland en we woonden toen al samen. Maar voor hem was het uit omdat we niet samen waren.

En al zou dat al zo zijn...heeft-ie inmiddels tijd genoeg gehad, daar gewoon eerlijk over te zijn...

Sterkte TO!
quote:Hariboooo schreef op 15 oktober 2009 @ 14:05:

Dan zou ik zijn verhaal aanhoren en zeggen dat je even tijd nodig hebt om alles op een rij te zetten en te beslissen wat je wilt. Met het nadrukkelijke verzoek dat te respecteren en je dus ook even met rust te laten.

Ik zou geen minuut langer naar zo'n kotsfiguur willen luisteren. Ik zou met mijn iPod op naar huis gaan, alle spullen pakken die ik nodig heb en weer verdwijnen. IN het weekend zou ik met een busje langskomen en al mijn spullen inladen.

Sterker nog, zo heb ik het een keer gedaan met een ex van mij. Hij heeft me nog maandenlang gestalkt omdat hij zijn verhaal niet kwijt kon. Knul was vreemd gegaan, en daar wilde hij over praten. Nou, niet met mij!!
@vlinder72 we wonen nog maar kort in dit huis en is ook tijdelijk we zouden gaan kopen en daar nog niet echt de tijd voor gehad om rond te kijken. En ik wil nu dus bij een particulier een appartement gaan zoeken is wel wat prijzig maar dan kan ik dan verder gaan kijken.

@Xalooy mijn verstand kan er ook niet bij hoor hoe iemand met zo'n slap excuus kan komen.

@VeryCherry ja ik heb nu ook maar besloten om het zometeen toch wel even duidelijk te maken en mocht met smeekgebeden komen dan ga ik er niet eens op in. Het is niet zo dat ik hier voor gekozen heb, had ie maar moeten weten wat de gevolgen hiervan zouden kunnen zijn.

@Hariboooo er zelf achterkomen en dan nog steeds gaan ontkennen.. Dan ben je in mijn ogen niet eens meer een vent maar een watje!
quote:Xaloy schreef op 15 oktober 2009 @ 15:02:

Een dubbele kaakslag en een trap in zijn kruis is ook communicatie. Heel direct en zinvol in dit geval!Dit zou ik nog eerder overwegen dan een gesprek aangaan!
Nou, rug recht en negeerstand aan zou ik dan maar zeggen. Geen seconde langer dan nodig!
Wat is de leeftijd van jullie beide?
Echt niemand dicht genoeg in de buurt die je goed genoeg kent? Dit lijkt me geen heel ideale situatie om nog een paar dagen of zelfs weken in hetzelfde huis te moeten doorbrengen! Ik ken je vriend ex niet, maar dit soort boodschappen kunnen ook als je ze heel duidelijk maakt dat je niet wilt praten tot je er aan toe bent totaal niet overkomen, en dan kan hij nog meer proberen de komende tijd. Dat kan je meer energie, irritatie etc. kosten dan toch vanavond hem helemaal de huid vol schelden, net zo lang tot hij zelf met een slaapzak naar iemand anders rent.

Niet netjes, maar dat doet er niet toe bij vreemdgangers en laffe leugenaars i.m.o.

Sterkte iig!
quote:Xaloy schreef op 15 oktober 2009 @ 15:02:

Een dubbele kaakslag en een trap in zijn kruis is ook communicatie. Heel direct en zinvol in dit geval!Die had ie van mij al veel eerder gekregen!!
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Hij vond het dus geen vreemdgaan, maar wat doet dat er eigenlijk toe? Zelfs al wás het feitelijk geen vreemdgaan, dan nog heb je gewoon het recht om er een punt achter te zetten. Het is niet zo dat je een legitieme rede moet hebben om weg te gaan en dat hij wel even bepaalt of dat het geval is.

Ik zou ook niet meer in gesprek gaan, je hebt je besluit genomen. Het is niet dat hij recht heeft op een tweede kans of nog een oeverloos gesprek. Overigens vind ik het niet verstandig om te zeggen dat je tijd nodig hebt als je er nu al uit bent, want dan blijft het je maar achtervolgen. Ik zou zeggen dat het uit is en het daarbij laten.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Hoe ging het?
@Soroni hij 29 ik 25

We hebben er gisteren toch nog over gesproken en het heeft me alleen maar boos en geirriteerd gemaakt.. Hij vind dat ik overdrijf en me aanstel. Hij zei kom op zeg het is bijna 6 jaar geleden en ik ben nu toch eerlijk kun je het niet gewoon van je afzetten en verder gaan. Hij begrijpt me voor geen ene kant. Nou ik ben er echt achter gekomen dat hij een vuile egoist is. En die 6 jaar zie ik nu dan ook als een waist of time, als een grote leugen.. Oohw wat haat ik hem!

Maar weer terugkomend op het gesprek van gisteren. Nadat ie echt bijna alles op mij had geschoven werd ik echt zo boos, er viel gewoon niet te communiceren met hem.. Ik heb hem uiteindelijk wel duidelijk gezegd dat hier echt een einde aan is gekomen en dat hij dat accepteren moet en geen hoop meer moet gaan hebben.

Nou en toen kwamen er weer allerlei verwijten vanuit zijn kant en toen ben ik maar weg gelopen. Ik dacht dit gaat anders toch de hele tijd door. Hij kwam achter me aan en bleef maar door gaan. En toen heb ik hem echt de huid volgescholden en heb op een niet nette manier verzocht om te vertrekken totdat ik een andere woning heb. Ik was er nog verbaasd van dat ie werkelijk z'n spullen bij elkaar raapte en vertrok.. Weet je het was niet echt netjes hoe ik hem met woorden de grond in stampte maar ik moet eerlijk zeggen dat ik echt helemaal geen spijt heb. Het is beter zo dat hij vertrokken is.
Wow, petje af voor je daadkracht! Woning op jouw naam?
voor TO! Goed dat je voor jezelf bent opgekomen!
Lijkt me een praktisch probleem.

Vergeet dat gesprek vanavond gewoon, Hij heeft door zijn daden meer dan genoeg gezegd.

Ik zou me richten op de de verhuizing. Gaat hij het je financieel bijv. lastig maken als je verhuist? Wie betaalt de huur waar je nu woont? Kun je hem eruit zetten? Kun je dit als 'volwassenen' praktish regelen en allebei in het zelfde huis blijven wonen de komende tijd?

Enz. enz.

Sterkte!
Goed gedaan meis! Echt, ik vind het heel knap dat je voet bij stuk hebt gehouden. Maar ik kan me ook voorstellen dat je razend werd toen hij gewoon over jouw emoties heenstampte. Eigenlijk moet je hem bedanken daarvoor Als hij had gezegd dat het hem speet, dan was het moeilijker geweest!

Sterkte dit weekend, heb je vriendinnen met wie je iets kunt afspreken? Blijf bezig en hou die woede vast (ja dat klinkt raar maar dat helpt enorm momenteel; daar krijg je energie van).
@Haribooo & Zwieber het was echt niet gemakkelijk en wat was is op dat moment boos zeg. Maar nu voe ik me verlaten (raar he). Nu komen de emoties die ik verborgen heb gehouden. Voel me klote..
@haley dank je voor je steun. Ik ga morgen naar mijn moeder toe en in de avond heb ik afgesproken met vriendinnen.. Maar het liefst ben ik nu alleen. De woede is nu al wat minder het doet me nu pijn dat er op zo'n manier een einde aan moest komen. Maar jah dat heb ik niet in de hand gehad.
@hanshier heb het gesprek gisteren al gehad. Uiteindelijk is dat uit de hand gelopen en hij is vertrokken. Heeft sindsdien niets meer van zich laten horen.
Hoe gaat het nu met je, na het weekend?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven