ben ik een foute man?

20-10-2009 16:19 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een aantal jaren geleden overleed mijn vriendin op 43 jarige leeftijd, na dit gebeuren leefde ik als het ware in een soort roes, en heb toen enkele dingen gedaan waar ik heel veel spijt van heb.

Ik wilde na enige tijd toch wel weer een nieuwe relatie op bouwen en melde mij aan bij RP.

Ik kwam in contact met een vrouw die mij weer liet lachen en waar ik een heel leuk chat contact mee had.

Tegelijker tijd nam er ook een andere vrouw uit contact met mij op, ook daar had ik een leuk contact mee.

Ik heb toen tot mijn grote spijt tegen beide vrouwen gelogen over elkaars bestaan.

De dame uit DH werd heel erg verliefd op mij, en ik denk de dame uit DB ook.

Ik heb toen eigenlijk uit medelijden voor de dame uit DH gekozen, zij had een klote relatie achter de rug en ik wilde haar helpen om weer te gaan leven, zij zei weleens , ik ben opnieuw geboren bij jouw.

Maar na bijna 3 jaar denk ik nog steeds aan de vrouw in DB, ik zou haar graag nog eens willen zien, maar ik schaam mij voor hetgeen ik haar aangedaan heb.

Nu hoop ik eigenlijk dat iemand dit verhaal herkent en mij kan vertellen of [bewerkt door moderator]. uit DB ( zij komt weleens in [bewerkt door moderator]) nog contact met mij wil hebben, ik heb nog steeds haar telefoonnummer maar durf haar niet te bellen.

groetjes uit DH

[bewerkt door moderator]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 20-10-2009 16:27
Reden: Privégegevens
% gewijzigd
Dit ga je niet menen................
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Are you kidding me?
Ben je trouwens nog bij Mevrouw DH ?
DB ? Welke plaats zou dat zijn ?

Den Bosch?
Fout? Nee, wel heel dom om uit medelijden een relatie aan te gaan. Je wordt pas fout als je nog een relatie hebt met deze dame en toch contact zoekt met de andere dame.
Is dit serieus?
Foute man? Geen idee, maar je komt niet aantrekkelijk over.

Een fout topic is het wel. Het foute forum ook, misschien kun je beter op marktplaats een oproep plaatsen?
Om je vraag te beantwoorden: JA. ik vind je een foute man.

Waarom (aangezien je het blijkbaar zelf niet inziet, leid ik af van het feit dat je hebt gepost):

- je kiest voor een vrouw uit medelijden;

- je besodemietert haar door deze oproep te plaatsen; en

- je plaatst deze oproep.
Leuk dat je de titelvraag überhaupt nog stelt...
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2009 @ 16:21:

DB ? Welke plaats zou dat zijn ?

Den Bosch?Ja, dus.
Ik vind je helemaal geen foute man of zo hoor, want dat kan ik helemaal niet beoordelen maar kom op zeg, als jij wil weten hoe het met de dame uit DB is dan bel je haar.

Waarom wil je haar bellen?

Wat wil je weten of te weten komen?
Ik vind het op zich niet fout om met meerdere dames te chatten die je vanaf zoiets als RP hebt opgedoken.

Ze beiden bangen daten .... wordt andere koek.
Nou, [bewerkt door moderator] Houtwijk, ik ga het gelijk aan [bewerkt door moderator] vragen.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 20-10-2009 16:29
% gewijzigd
O en ik sluit me bij DNM aan, een relatie aangaan uit medelijden, dat vind ik niet fout, wel dom.
Nee je bent geen foute man, maar een heel zielig mannetje!
1: ben je nog bij de dame uit DH?

2 En waarom wil je kontakt met die vrouw uit DB? A: Gewoon bakje koffie of B: iets meer?

Is het antwoord op vraag 1 ja, en het antwoord op vraag 2 B. Dan is mijn advies: Geen kontakt zoeken
quote:Artemis schreef op 20 oktober 2009 @ 16:24:

Nou, [bewerkt door moderator] Houtwijk, ik ga het gelijk aan [bewerkt door moderator]. vragen.Maak me gék............[bewerkt door moderator] ? Hallo, [bewerkt door moderator]
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 20-10-2009 16:30
% gewijzigd
BGB, kom je vanavond ook naar [bewerkt door moderator]? Vragen we het haar samen.
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 20-10-2009 16:31
Reden: Privacy
% gewijzigd
quote:Artemis schreef op 20 oktober 2009 @ 16:27:

BGB, kom je vanavond ook naar [bewerkt door moderator]? Vragen we het haar samen.Ja, gezellig ; eerste rondje is van mij.
% gewijzigd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2009 @ 16:28:

[...]

Ja, gezellig ; eerste rondje is van mij.Kunnen we vragen aan [bewerkt door moderator] echt zo'n foute man is.
% gewijzigd
nou houtwijk, als je haar zo ontzettend graag wilt zien maar niet durft te bellen zal het met die wens om haar te zien ook we'll mee vallen.

wel ontzettend tof dat je huidige vriendin het zo cool opvat dat je contact zoekt met de vrouw waar je haar mee besodemieterde. Weet je wat? neem een zomertour van dh naar db met zijn tweetjes, wellicht heb je vanavond dan nog een trio.
[bewerkt door moderator]?

Hoe vaak zou dat nu gegoogled worden?
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 20-10-2009 16:32
% gewijzigd
Haha Astarte, misschien is het wel stiekem gewoon reclame voor dat café!

Zo ja: HULDE!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2009 @ 16:28:

[...]

Ja, gezellig ; eerste rondje is van mij.Kan ik bij jou slapen dan Bia, ik wil niet meer helemaal naar huis rijden als ik kachel ben. Het is een heel eind namelijk naar V, vanaf dat café.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven