LGZW Deel IV

05-08-2009 20:52 3865 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eens even kijken of we hier verder kunnen....

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281 14 september Chiekmeisje geboren!!! Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271Laalbaby geboren 3 aug!!! Nemovisje2611 Nov? 18-10 Heeft een ei!! Sjipperdepip311JAAAA! 16 maart 2010 Kloppend hartje gezien 29 okt 20 weken echo DoubleDutch311 14 oktober Kimberley geboren Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Helemaal heel met een hartje!!!

Elevmeisje is 3 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! Alles goed.

1 november pretecho Sproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231 Miniemeisje geboren 3 sept Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Een kloppend

Alles goed! Luaska311 Luusbaby geboren!!! 4 aug

Hier vind je deel 3
Dat is pas écht cool, heul maf toch eigenlijk, denken wij hip en modern te zijn met onze I-phones enzo...
Een walkie talkie
In je buik!!!
Mien kijk even op de groep...
Zo, die gaat lekker hier. Heb weer veel bijgeleerd. Als ik dat van tevoren allemaal had geweten was ik vast compleet dichtgeslagen en had ik nooit een kind gekregen.

Sproetekind heeft ook soms een droog gezichtje en tegelijkertijd wat pukkeltjes ( 'gemengde huid' ). Ik smeer er of Zwitsal op (die Mien ook gebruikt) of Bepanthen, die werkt eigenlijk het beste. Geen luieruitslag, maar ja, hij hoeft nooit lang in één luier te liggen want dan krijgt hij alweer een nieuwe rond flesjestijd en hij poept ook weinig dus daar ook geen last van.
Nou inderdaad Sproet, sommige dingen kun je maar beter niet al te uitgebreid weten... dat had ik ook liever zo gehad maar ja, helaas ben ik die fase al voorbij en wil ik het naadje van de kous weten nu, ik weet niet komt misschien toch omdat het 'lekker gewone' er een beetje teveel vanaf is.

Maar dat ga ik wel weer proberen terug te krijgen, ik merkte nu al dat ik euhm niet meer zo makkelijk een orgasme kan krijgen tijdens het neuken omdat ik iets teveel in mijn hoofd had zitten niet goed... Dus het loslaten is bij deze mijn goede voornemen
Hm en ik merk ook dat ik het ineens een stuk ongemakkelijker vind intieme dingen te delen met jullie omdat we elkaar nu regelmatig in het echt zien... ach ja, als jullie maar niet gaan visualiseren
roze olifantjes, roze olifantjes
Of om de aandacht maar even op wat anders te vestigen: hoe staat het inmiddels met het seksleven van jullie jonge moeders? En van de huidige zwangeren? Ben ik toch wel benieuwd naar eigenlijk, lukt het je wel om tijd voor elkaar te vinden? Is het ongemakkelijk omdat er een kindje vlak naast je staat/kamer naast je? Voel je je wel weer sexy en niet alleen maar moeder? etc. En voor de zwangeren natuurlijk ook, heb je er wel behoefte aan? waarom wel/niet?
Goh zeg, ik zit wel overdadig te posten vandaag
We hadden het er op de terugweg in de auto nog over. Als Sproetekind wakker is, kan ik het dus echt niet. Dan hoor ik hem steeds en dat leidt nogal af. En het voelt dan ook gewoon niet goed, of we hem dan verwaarlozen ofzo. Gelukkig slaapt hij nog veel (nee, even serieus, het staat op een laag pitje hier, we moeten er echt ons best voor doen, pijn is gelukkig weg!)
My god, gaan we nu ook onze orgasmes bespreken hier

Naja, als jullie je daar fijn bij voelen, gewoon doen hoor

En ons sexleven....? Tsja Het is maar goed dat we ons kind al hebben, want met deze frequentie zou ze er nooit gekomen zijn... De feiten: 3 keer sinds ze geboren is (nu 5 weken geleden) De eerste keer was na 3 weken, sindsdien heel burgerlijk elke zaterdag En als ze dan ligt te pruttelen in de wieg boeit me dat totaal niet. "Mama is nu even bezig" denk ik dan
Whoehahahahah CHIEK! Ge-wel-dig, jouw stukjes zijn echt hilarisch. Uhm ik vind je verder wel een beetje ontaard hoor, 'mama is even bezig'

Sproet, jij bedoelt in de auto na onze zondag-date?

Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat het zo werkt, zeker aangezien hij nog bij jullie op de kamer ligt!
Hoezo ontaard? Zij is toch ook gebaat bij een vrolijke mama?

Een orgasme tijdens penetratie trouwens? Respect!
Aha...het veel besproken seksleven...daar kan ik kort over zijn: hier valt nog niet veel te bespreken Ook met onze frequentie komt er voorlopig nog geen broertje of zusje ( niet dat dat al de planning was hoor ) Laalbaby slaapt ook nog op onze slaapkamer...maar als hij echt klaarwakker is dan voelt het toch een beetje ongemakkelijk hoor...maar ja hij ligt dan ook echt tussen die spijlen door te kijken

Het is niet dat we niet willen, maar we zijn het er beide over eens...zodra Laalbaby 's avonds slaapt is het voor ons een race tegen de klok om zelf ook zo snel mogelijk te liggen en te slapen

Ik vind mezelf trouwens nog niet echt sexy hoor...ik vind mijn buik toch wel mooi verneukt (hoe toepasselijk ) die extra rol vind ik niet charming!
quote:chica1978 schreef op 20 oktober 2009 @ 18:09:

Hoezo ontaard? Zij is toch ook gebaat bij een vrolijke mama?

Een orgasme tijdens penetratie trouwens? Respect! Idem! Neemman heeft meer dan alleen superzaad
Nou ik snap het volledig hoor Lalie, je zult daar echt niet alleen in zijn ook. Fijn wel dat jouw man dat ook zo ervaart, het is vervelender als de verhoudingen scheef raken hierin.

Enne, HOU OP SCHEI UIT

Arme nemolief veel besproken vandaag gheghegh
Hahahaha, dat zo snel mogelijk slapen als je baby slaapt... zéér herkenbaar! Heb gisteren in 3 happen geslapen: van 20.30 tot 23.30, van 00.00 tot 04.00 en van 04.30 tot 06.30 (want toen ging de wekker van man )... zo sprokkel je toch best nog wat uurtjes bij elkaar (al gaat dat dus wel ten koste van je sexleven, en je leven überhaubt eigenlijk , naja, jammer dan! )

Ik ben ook wel jaloers hoor neem, hoe dóet ie dat?????
Hier ligt Laalman vaak nog eerder dan ik...Van de week moest ik nog lachen...ik had wel zin, dus ik lig een beetje charmant tegen Laalman aan te vrijen. Zegt hij: "heb je zin...?" Dus ik zeg met zwoele stem: "ja..."...Laalman: "nou ik niet, ik ga slapen". Even serieus...dat komt dus echt bijna never nooit voor!
Sexleven is hier 0,0. Ik voel me te slecht en bovendien bijzonder onsexy. Ook van "handwerk" krijg ik vreselijke buikpijn, levert meer ongemak dan plezier. Ik heb t afgezworen dus.
Maar wij proberen dus ook zo veel mogelijk uurtjes bij elkaar te sprokkelen hoor...De laatste fles geven we sowieso op onze slaapkamer, dus zodra Laalbaby ligt, doen wij direct het licht uit.
Neempje

Wat fijn van je ei!!!! Ik kan me echt voorstellen dat je (bijna?) moest huilen van geluk en opluchting dat je lichaam eindelijk luistert naar de medicijnen

Lieverds ik ben enorm aan het genieten van de laatste week van mijn verlof, ik ben voortdurend onderweg of aan het voeden of klusjes in huis aan het doen. De computer schiet er dus even bij in (de vakantiefoto`s staan dus zelfs nog niet online!) volgende week ga ik weer werken (in mijn eigenste kantoor ) dus dan heb ik weer tijd genoeg gok ik

Pien, ik heb een gewone tas gekocht. Vond die luiertassen zo groot. En die gebruik ik ook niet zo vaak, maar dat is wel het voordeel van bv denk ik. Ik gooi een speen en spuugdoek in de wagen/maxicosi. Een luier in mijn handtas en gaan met die banaan. Straks als Mardmeisje een fles krijgt zal ik hem wel meer gebruiken denk ik.

Mardmeisje heeft ook een heel droog huidje, de fysio (had ik dat al verteld, Mardmeisje heeft een lichte kommahouding) dacht zelfs dat het eczeem was dus ik me naar de dokter gespoed (het gekke mens had me al een koemelkallergie aangepraat, ik zag mijn hele moeizaam gespaarde vriezervoorraad al in de gootsteen verdwijnen) en ik moet dus ook aan de vaseline creme (het is alleen steeds zo druk bij de apotheek dat ik het nog niet gehaald heb.) en ik heb nu ook balneum extra vettende badolie gehaald. Nu smeer ik haar in met babyolie en bodylotion droog huidje van Zwitsal. Het helpt matig, je merkt eigenlijk alleen dat het helpt als je het niet doet. Voor haar gezichtje heb ik nu ook een creme van balneum gekocht, maar ik vraag even of die vaseline niet beter is.

Mardmeisje heeft trouwens vanaf week 2 luieruitslag, het gaat af en aan. We smeren het dik in met zinkzalf, daar droogt het dan van uit (niet in haar gezichtje smeren dus Chiek, de dokter zij tegen ons dat het uitdrogend werkt) en het duurt nu steeds langer voordat het weer terug is. Als ze het niet heeft smeer ik een dun laagje voordat ze `s nachts gaat slapen of als ik een poepluier verwacht.

Ok, heel verhaal dus...

Oja, volgende week gaat ze wennen op het kdv. Ik ben dan al aan het werk. Mijn lief heeft die twee dagen vrij genomen om bij zijn dochter te zijn. Dat scheelt in het gestress `s ochtends hoop ik
Wahahahahaha Laal geestig!!!!

Hier dan maar de seks ervaring van een zwangere. Tja..... Ehm.... Mmmmm.... We hebben het sinds de conceptie denk ik max 5 keer gedaan. Soms heb ik onwijze zin en soms echt totaal niet. En ik denk niet dat de frequentie nog hoger gaat worden naarmate die buik groter wordt. (Heb vandaag trouwens een jurkje aan waarin ik vind dat mijn buik echt huge lijkt. Straks toch maar even een foto maken.)

Maar ik hoor nog geen geklaag.
Laal, héél grappig die man van jou. Zo dan

Ja uhhh hoe neemlief het doet, ja dáár ga ik niet op in hoor, er ZIJN grenzen en bovendien, misschien is het wel mijn eigen verdienste. Is hard werken hoor

Mard haai, leuk dat je er volgende week weer wat meer zult zijn, als je weer aan het werk bent. Hahaha.

Maar ik begrijp dat er wel het nodige getob is met mardmeisje. Zie je het wel zitten om weer te gaan werken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven