Is er een apothekersassistente in da house?
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:43
Thyrax moet normaal een half uur voor het ontbijt ingenomen worden. Nu moet ik beginnen met een AB kuur en dat bijt met de Thyrax, er moet 6 uur tussen zitten. AB is 2 keer per dag.
Mijn plan is nu 's morgens geen Thyrax te slikken maar AB en gewoon te eten. Wanneer mag ik dan op z'n vroegst de Thyrax slikken?
voor wie mij kan helpen
Mijn plan is nu 's morgens geen Thyrax te slikken maar AB en gewoon te eten. Wanneer mag ik dan op z'n vroegst de Thyrax slikken?
voor wie mij kan helpen
dinsdag 20 oktober 2009 om 21:50
Tussen de inname van de AB moet 12 uur zitten.... Volgens de bijsluiter.
Als ik begin met de Thyrax wordt het dus nachtwerk....
9.00 Thyrax.... 1500 mag ik dan pas de AB nemen dus moet ik 's nachts om 3 uur de wekker zetten....
Is vriend niet blij mee en ik ook niet. Kan mijn slaap veel te goed gebruiken met deze ontsteking en weer een AB kkr. Laatste was 2 maanden geleden.
Als ik begin met de Thyrax wordt het dus nachtwerk....
9.00 Thyrax.... 1500 mag ik dan pas de AB nemen dus moet ik 's nachts om 3 uur de wekker zetten....
Is vriend niet blij mee en ik ook niet. Kan mijn slaap veel te goed gebruiken met deze ontsteking en weer een AB kkr. Laatste was 2 maanden geleden.

dinsdag 20 oktober 2009 om 21:55

dinsdag 20 oktober 2009 om 22:04

dinsdag 20 oktober 2009 om 22:06
dinsdag 20 oktober 2009 om 22:10
dinsdag 20 oktober 2009 om 22:16
OOO, dat scheelt nog al wat er op de bijsluiter staat.. 4 Uur vind ik wat anders dan 6 uur.
Restlesswithin heeft gevonden dat ik 2 uur voor de inname van de Thyrax nog mag eten dus dan kan ik wel een schemaatje in elkaar vogelen. De komende 7 dagen ga ik dus even een ander ritme pakken.
Dames, jullie zijn engelen, Bedankt voor het meedenken en zoeken.
Restlesswithin heeft gevonden dat ik 2 uur voor de inname van de Thyrax nog mag eten dus dan kan ik wel een schemaatje in elkaar vogelen. De komende 7 dagen ga ik dus even een ander ritme pakken.
Dames, jullie zijn engelen, Bedankt voor het meedenken en zoeken.
dinsdag 20 oktober 2009 om 22:27
De info over Thyrax op apotheek.nl:
Wanneer?
Neem de tabletten in op een lege maag. Dus minstens 2 uur na het eten of een half uur voor het eten. Bijvoorbeeld ten minste een halfuur voor het ontbijt of minstens twee uur na het avondeten.
Dit middel wordt namelijk slecht opgenomen als er ook voedsel in de maag zit. Dit is belangrijk aangezien de dosering zeer nauw luistert.
Wanneer?
Neem de tabletten in op een lege maag. Dus minstens 2 uur na het eten of een half uur voor het eten. Bijvoorbeeld ten minste een halfuur voor het ontbijt of minstens twee uur na het avondeten.
Dit middel wordt namelijk slecht opgenomen als er ook voedsel in de maag zit. Dit is belangrijk aangezien de dosering zeer nauw luistert.