Vriendinnen gezocht HEERLEN

12-09-2008 15:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
He hallo,

Ik ben net verhuisd naar heerlen en zoek leuke, gezellige meiden om leuke dingen mee te doen. Denk maar aan: winkelen, shoppen, uiteten of lekker stappen. Ik ben zelf 19 jaar oud. Dus zit je rond die leeftijd en hou je er ook van om gezellige lekker e keltsen en leuke dingen te doen? Laat dan maar gauw iets weten..........
heerlen, daar heb k ook n poos gewoond. n paar keer goed op stap gaan wil al makkelijk helpen!

de kroniek bijvoorbeeld, was vroeger altijd een leuke kroeg.
Hoi Hoi..

Ik zag dat je berichtje van een jaar geleden was maar het sprak mij wel aan..

Ik zit nu in dezelfde situatie, ik woon sinds 3 maanden samen met mijn vriend in heerlen.. ik vind het ook moeilijk om nieuwe mensen te leren kennen.. we gaan niet vaak uit met zijn 2en maar dadoor leren we natuurlijk niet veel mensen kennen.
Heej,

Wat toevallig dat het nog bestaat. zullen we eens kletsen op msn?

Groetjes!
Hee Lois19 en Joelzz!

Over drie maanden verhuizen mijn vriend en ik naar Heerlen. Ik ken ook nog niemand. Ik vind het super spannend, maar heb er erg veel zin in! Hoe bevalt het in Heerlen?

Groetjes!
Hee Nanne85,

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar Heerlen is wel leuk. Lekker centraal, maar niet heel groot (als je een grote stad gewend bent). Je kunt er best leuk uitgaan en winkelen is ook wel oke. Waar ga je wonen in Heerlen? Hoe oud ben je eigenlijk? Als 85 je geboortedatum is zou je nu dus 24/25 moeten zijn? Ik ben zelf 20. Een keertje chatten?

Groetjes!
Hee Lois19,

Heerlen klinkt wel leuk, ben benieuwd! Ik weet nog niet waar we gaan wonen, we moeten nog iets zoeken (staan nu wel bovenaan de lijst bij een woningbouwverengiging). Waar woon jij ergens?

Ik ben trouwens 23. Lijkt me leuk om een keer te msnen. Heb je een adres wat je hier kan neerzetten? Ik heb mijn hele naam in het adres staan dus dat doe ik liever niet...

Groetjes!
Heej;)..

Ik heb ook mijn eigen naam in mijn adres staan, hoe lossen we dit op? Kun je geen priveberichten sturen?

Groetjes!
Hoi!

Kroniek bestaat trouwens nog ;) daar kom ik nog wel eens haha

Ik woon ook in heerlen, vlakbij het centrum.

Groetjes
Voor het geval jullie nog vriendinnetjes kunnen gebruiken: Ik ben Roxanne 22 jaar, woon in Brunssum(naast Heerlen dus).

Ik hou van uitgaan film kijken en lekker eten :p

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven