Gezondheid alle pijlers

Is er een apothekersassistente in da house?

20-10-2009 21:43 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Thyrax moet normaal een half uur voor het ontbijt ingenomen worden. Nu moet ik beginnen met een AB kuur en dat bijt met de Thyrax, er moet 6 uur tussen zitten. AB is 2 keer per dag.

Mijn plan is nu 's morgens geen Thyrax te slikken maar AB en gewoon te eten. Wanneer mag ik dan op z'n vroegst de Thyrax slikken?

voor wie mij kan helpen
En dan komt er vrijdag ook nog een antischimmelpreperaat bij...

Bij de kweek hebben ze ook schimmels aangetroffen en ze zijn nu aan het uitzoeken welke.

Ik zou daar niet mee rommelen, vroeg opstaan voor de thyrax ong 7 uur, om 13 uur de ciproxin en dan als je naar bed gaat de volgend gift ciproxin, of daar 10-11-12 uur tussen zit komt nog niet zo heel nauw.
Wat Amy zegt.
Het gaat erom dat de thyrax op een lege maag wordt ingenomen, dus zoals hierboven al gezegd, half uur voor of 2 uur na het eten.. Dan kan je dus om 8 uur de ab nemen, rond 14 uur de thyrax (komt mooi uit als je rond 12 uur eet..) en om 20 uur weer de ab..

Het kuurtje duurt een week? Maakt echt niet uit als je gedurende die week de thyrax even iets laten inneemt.. Als je er maar niet mee stopt..
Ik ga het als volgt doen. Gewoon 's morgens de Thyrax. Dan rond 14 uur de AB en voor ik ga slapen nog een dosis AB. Meestal gaan we rond 12 uur naar bed dus dat is wel goed verdeeld. Het zal inderdaad niet zo heel nauw zijn die 12 uur tussentijd tussen de AB.

Ladies, nogmaals bedankt
Ik heb het op mijn werk nog even nagekeken en zoals je in je laaste post schreef is het bijna goed.

Het gaat erom dat er echt minimaal 6 uur tussen de thyrax en AB zit. Ivm dat de opname van de thyrax wordt beinvloed door deze AB.

Het beste is dan 7.00 thyrax, 13.00 AB en ongeveer 24.00 AB
Jij zegt ook dat er minimaal 6 uur tussen moet zitten terwijl er ook sites zijn waar ze zeggen dat er maar 4 uur tussen moet zitten.

Ik ga toch op safe spelen en probeer 5 a 6 uur aan te houden.

Thxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven