Saai!
donderdag 22 oktober 2009 om 22:07
Ohja, ik ben natuurlijk nog een beginnend saai forummer, dus ik hoop dat jullie me mijn 'veel plezier' kunnen vergeven
Mogen smilies wel, of zijn die ook niet saai genoeg?
Gelukkig hang ik wel saai op de bank, kijk ik saai mee met tv-programma (waar vriend naar kijkt) en drink ik een saai kopje thee.
Gelukkig hang ik wel saai op de bank, kijk ik saai mee met tv-programma (waar vriend naar kijkt) en drink ik een saai kopje thee.
Peas on earth!
donderdag 22 oktober 2009 om 22:09
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 22 oktober 2009 @ 22:07:
Ohja, ik ben natuurlijk nog een beginnend saai forummer, dus ik hoop dat jullie me mijn 'veel plezier' kunnen vergeven
Gelukkig hang ik wel saai op de bank, kijk ik saai mee met tv-programma (waar vriend naar kijkt) en drink ik een saai kopje thee.Smileys mogen als ze maar niet te uitbundig zijn en niet vergeten saai te lachen (hhhhhhh, geen andere letters toevoegen). Het ergste wat je hier kan overkomen is een waarschuwing maar het is snel vergeten en vergeven.
Gelukkig hang ik wel saai op de bank, kijk ik saai mee met tv-programma (waar vriend naar kijkt) en drink ik een saai kopje thee.Smileys mogen als ze maar niet te uitbundig zijn en niet vergeten saai te lachen (hhhhhhh, geen andere letters toevoegen). Het ergste wat je hier kan overkomen is een waarschuwing maar het is snel vergeten en vergeven.
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 22 oktober 2009 om 22:11
quote:Dushi74 schreef op 22 oktober 2009 @ 22:06:
Ik ga saai mijn was op hangen en nog even wat tv kijken. Ik wens je nog een saaie avond en dito nacht Snjo. En knuffelze met poezebeesten!
Jij ook nog een saaie TVkijk avond. Tot morgen.
(ik had m'n was al opgehangen, ben klaar voor het weekend, moet alleen nog 8 uurtjes werken)
Ik ga saai mijn was op hangen en nog even wat tv kijken. Ik wens je nog een saaie avond en dito nacht Snjo. En knuffelze met poezebeesten!
Jij ook nog een saaie TVkijk avond. Tot morgen.
(ik had m'n was al opgehangen, ben klaar voor het weekend, moet alleen nog 8 uurtjes werken)
Snjókorn falla, á allt og alla
donderdag 22 oktober 2009 om 22:11
quote:schuddebuikje schreef op 22 oktober 2009 @ 22:08:
*off topic*
PODE, en al griesmeel gevonden?
Nee, ik heb nog niet gezocht, want ik doe een poging tot Gezond Doen. Heb dus bewust al een heleboel dagen niet meer op het goddelijke-taarten-topic gekeken, hhhh.
Ik ga morgen boodschappen doen en ga dan even kijken! Bij de bakspullen!
Ik vind jullie eigenlijk veel te gezellig doen. Da's helemaal niet saai
*off topic*
PODE, en al griesmeel gevonden?
Nee, ik heb nog niet gezocht, want ik doe een poging tot Gezond Doen. Heb dus bewust al een heleboel dagen niet meer op het goddelijke-taarten-topic gekeken, hhhh.
Ik ga morgen boodschappen doen en ga dan even kijken! Bij de bakspullen!
Ik vind jullie eigenlijk veel te gezellig doen. Da's helemaal niet saai
Peas on earth!
donderdag 22 oktober 2009 om 22:25
In de categorie saai:
-oh hoera (niet enthousiast uitgesproken, hoor), een nieuw topic. Takk kaerlega voor het openen, Snjookie!
-Bij mijn mams gegeten, superrrrrsaai.
-mijn bril zou ik vandaag kunnen ophalen nu is er fabricage-oponthoud... Ik type nu zo goed als blind.
In de categorie huishouden: lekker saai niets gedaan. *trots*
Doezel, doezel ze en een knuf voor je lolcat.
Nu nog even het oude topic 'uitlezen'.
-oh hoera (niet enthousiast uitgesproken, hoor), een nieuw topic. Takk kaerlega voor het openen, Snjookie!
-Bij mijn mams gegeten, superrrrrsaai.
-mijn bril zou ik vandaag kunnen ophalen nu is er fabricage-oponthoud... Ik type nu zo goed als blind.
In de categorie huishouden: lekker saai niets gedaan. *trots*
Doezel, doezel ze en een knuf voor je lolcat.
Nu nog even het oude topic 'uitlezen'.
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 22 oktober 2009 om 22:28
quote:Viva Angel5 schreef op 22 oktober 2009 @ 22:24:
[...]
Bij deze heb je een waarschuwing te pakken Xander! Voor het beledigen van een medeforummer!
Ik ben blij dat je zo snel ingrijpt, Engeltje. Dit soort 'valse en beledigende uitspraken' hoort beslist niet in ons topic thuis. Vals en beledigend is verre van saai.
Xander *waarschuwend vingertje* braaf nu, Okthnksbye. Srsly!
[...]
Bij deze heb je een waarschuwing te pakken Xander! Voor het beledigen van een medeforummer!
Ik ben blij dat je zo snel ingrijpt, Engeltje. Dit soort 'valse en beledigende uitspraken' hoort beslist niet in ons topic thuis. Vals en beledigend is verre van saai.
Xander *waarschuwend vingertje* braaf nu, Okthnksbye. Srsly!
Known to cause insanity in laboratory mice
donderdag 22 oktober 2009 om 22:30
donderdag 22 oktober 2009 om 22:34
quote:Lys schreef op 22 oktober 2009 @ 22:30:
[...]
Heel vervelend, maar ik wil toch een kleine waarschuwing geven voor overdadige uitbundigheid.
Wij kunnen dit niet door de vingers zien.Maar.... *kijkt beteuterd en probeert een saaie pose aan te nemen*... ik bood wel meteen mijn excuses aan én ik moet nog even wennen aan al die saaiheid. Ik zal het niet meer doen, echt, beloofd. *trekt weer saai gezicht*
[...]
Heel vervelend, maar ik wil toch een kleine waarschuwing geven voor overdadige uitbundigheid.
Wij kunnen dit niet door de vingers zien.Maar.... *kijkt beteuterd en probeert een saaie pose aan te nemen*... ik bood wel meteen mijn excuses aan én ik moet nog even wennen aan al die saaiheid. Ik zal het niet meer doen, echt, beloofd. *trekt weer saai gezicht*
Peas on earth!
donderdag 22 oktober 2009 om 22:36