Moderator Relaties

15-04-2009 22:12 1080 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de relatiepijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Romee, omdat je je openingspost al verwijderd hebt, heb ik het topic gesloten (zie ook melding aldaar).

Wie zin of behoefte heeft mag een algemene discussie openen over de zin en onzin van het verwijderen van een openingspost.
quote:Viva Angel5 schreef op 21 september 2009 @ 21:30:

Romee, omdat je je openingspost al verwijderd hebt, heb ik het topic gesloten (zie ook melding aldaar).

Wie zin of behoefte heeft mag een algemene discussie openen over de zin en onzin van het verwijderen van een openingspost.

Pffff.... Posters mogen geen OP quoten, vervolgens verwijderd TO de OP en wordt het topic verwijderd omdat er geen OP meer is?

Nou schiet mij maar lek!

Echt er was niks aan de hand hoor daar!
Er was niets aan de hand? Lees het zelf eens terug? Ik leg uit waarom ik het verwijderd heb en er wordt flink op ingehakt. Daarvoor kom ik niet op dit forum hoor! Ik lees nu zelfs dat er nog uren door is gegaan nadat ik vertrokken ben. Je komt hier om mensen te helpen, niet om af te katten.

Oke, misschien was ik niet zo ervaren met het forum en was het verwijderen van mijn topic niet goed. Het werd iig duidelijk niet gewaardeerd. Hier leer ik toch weer van?

VivaAngel:

Misschien kan daar iets over gezegd worden? Ik heb nu het gevoel dat de vaste forummers toch wat meer in hun voordeel staan..
Ik neem aan dat het sluiten van je topic duidelijk genoeg was.
Angel? Ben weer dubbel bezig. Kan je er een weghalen? tnx
dit dus........:thunder:
Done
Wat heb jij toch met die dubbele postings Suzeli?
* eet stoofkip vanavond *
hallo,

was ff benieuwd waar de soap: relatie met een rijke man is gebleven.......... is ie verwijdert of heb ik niet goed gekeken?
leven en laten leven
Woorden zeggen iets, daden zeggen alles..............
Smoker, dat topic is gesloten, je kan het onderin de lijst vinden met een laatste post van mij
enkele reis prikbord
Singles opgelet mag inderdaad een enorme slinger richting het prikbord aub!
done
Het topic "knoop doorgehakt" is op verzoek van TO verwijderd.
quote:Viva Angel5 schreef op 24 september 2009 @ 17:33:

Het topic "knoop doorgehakt" is op verzoek van TO verwijderd.Wat een verrassing.
.
Five, ik heb je gemaild. Wil je alstjeblieft met enige spoed naar die mail kijken?

Dank!
.
Ben nu al benieuwd naar de ontwikkeling van het topic 'jonge druif zoekt liefdes advies'... Misschien ben ik gewoon een a-romantische scepticus, maar het klinkt een beetje als het topic van nono2 (dat fake 11-jarige meisje). Hopelijk zit ik er naast...
Gechecked en niks te vinden
Gelukkig 5. Ik vind het gewoon niet echt klinken als een 16 jarige. Maar wat ik al zei, misschien ben ik gewoon te sceptisch.
Dat kan Ik vind het fijn dat je het hier even kwam melden Zo wordt een topic niet "verpest" door een vermoeden, maar ik kan wel even checken bij twijfel. Het had tenslotte zomaar gekund dat er inderdaad een oude bekende achter zat
Al gevonden!!!! Sorry
anoniem_44873 wijzigde dit bericht op 25-09-2009 11:12
Reden: Beetje suf vanochtend
% gewijzigd
Wie zonder zonde is gooie de eerste steen
Angel, er ging net even iets mis, zou je mijn 2 topics kunnen samenvoegen?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ga ik doen!
Thanks!!!!
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven