Saai!
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:02
Nadat ik hier gepost had dat ik bijna klaar was, heb ik de telefoon gepakt en gevraagd of ze met patient naar beneden konden komen. Hebben ze gedaan.
Ik hoop niet dat autootje huilie-huilie doet. Hoop eigenlijk dat ie warm binnen mag blijven staan.
Ik had rood hoofd omdat het totaal niet werk gerelateerd was, ik dus niet wist met wie ik moest spreken en er is gezeur over een rekening wat ik even netjes mag oplossen (heb het zelf aangeboden hoor).
Hier geen veranderingen in de klok. Gewoon 1 uurtje verschil met NL zondag in plaats van 2. Is makkelijker met telefoneren 's avonds.
Ik hoop niet dat autootje huilie-huilie doet. Hoop eigenlijk dat ie warm binnen mag blijven staan.
Ik had rood hoofd omdat het totaal niet werk gerelateerd was, ik dus niet wist met wie ik moest spreken en er is gezeur over een rekening wat ik even netjes mag oplossen (heb het zelf aangeboden hoor).
Hier geen veranderingen in de klok. Gewoon 1 uurtje verschil met NL zondag in plaats van 2. Is makkelijker met telefoneren 's avonds.
Snjókorn falla, á allt og alla
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:03
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:13
Hhhh, volgorde klopt niet zo. Ik was weeeeer de verbinding kwijt. Van het weekend even een vriend naar laten kijken.
Ghe, je hebt natuurlijk helemaal gelijk met bril op neus, maar als haarband werkt ie ook machtig fijn!
Wel raar ik heb altijd 'dunne pootjes' gehad en deze zijn wat breder en ik 'zie' ze de hele tijd.
Ik wens je vast succes voor maandag, dan.
Dit snel alvast verzenden!
Ghe, je hebt natuurlijk helemaal gelijk met bril op neus, maar als haarband werkt ie ook machtig fijn!
Wel raar ik heb altijd 'dunne pootjes' gehad en deze zijn wat breder en ik 'zie' ze de hele tijd.
Ik wens je vast succes voor maandag, dan.
Dit snel alvast verzenden!
Known to cause insanity in laboratory mice
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:42
Nou ik zou zondag saai met een vriend een vriend en vriendin opzoeken. Maar een van de twee heren is zwaar verkouden. Verstandigste is dan om hem uit te laten zieken en niet op bezoek te gaan. Want ik moet dinsdag aanstaande saai de gewone griepprik krijgen, zelf ben ik lichtjes verkouden (mag eigenlijk geen naam hebben) En om dan wat bacillen op te zoeken is wel erg saai. Trouwens je hebt er als je echt niet lekker bent niets aan om saaie visite te ontvangen (en het was 2 uur reizen) Dussssss ik ga lekker zondag chillen met mijn billen op de bank en we gaan wel binnenkort met zijn 4en afspreken. Als iedereen fit, fris en fruitig is.