2009, ons jaar ( deel 2 )
woensdag 5 augustus 2009 om 20:33
Alweer meer dan 3000 reacties in ons 'oude' topic, dus weer tijd voor een vervolg topic.
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009
mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?
naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan
oude topic kun je hier teruglezen
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009 MissC MissC girl! 11 augustus 2009
mama uitger j/m opmerkingen Gorgi 2 jan VERLOF 31 dec controle Rossia1 feb M 6 januari vlos + liggingsechoOGG 23 juni Ann Teddy eind aug WIE VOLGT?
naam NOD opmerkingen Floortje Mimpje 7 jan
oude topic kun je hier teruglezen
vrijdag 23 oktober 2009 om 16:00
Teddy, je bent zuster af! Heel goed. Klinkt lekker die wandeling buiten. Het ziet er inderdaad lekker zonnig uit! Die geluiden van ieieieieehuuuuuuuuuuuh, betekent dat je aktie moet ondernemen voor een schone broek??
Mimpje, goede tip inderdaad. Hoor veel goede verhalen van de Puckababy. Hoe was je lunch?
Mimpje, goede tip inderdaad. Hoor veel goede verhalen van de Puckababy. Hoe was je lunch?
vrijdag 23 oktober 2009 om 16:56
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:36
Hoi meiden!
Hier ook meerdere poepluiers per dag. Ook altijd 's ochtends en dan vaak langs de luier........
Mimpje, balen dat jullie niet weg zijn geweest. Ander keertje dan maar.
Teddy, joehoe, gelukkig weer internet.
Rossia, weekend!
Wij zijn flink geslaagd, al gaan we morgen pas het autostoeltje kopen want dan is er 15% korting bij P*******. En vriendlief vond het ineens niet nodig om een buggy aan te schaffen want die gebruik je toch bijna niet. Dus mijn vraag: hoe vaak gebruiken jullie de buggy?
Hier ook meerdere poepluiers per dag. Ook altijd 's ochtends en dan vaak langs de luier........
Mimpje, balen dat jullie niet weg zijn geweest. Ander keertje dan maar.
Teddy, joehoe, gelukkig weer internet.
Rossia, weekend!
Wij zijn flink geslaagd, al gaan we morgen pas het autostoeltje kopen want dan is er 15% korting bij P*******. En vriendlief vond het ineens niet nodig om een buggy aan te schaffen want die gebruik je toch bijna niet. Dus mijn vraag: hoe vaak gebruiken jullie de buggy?
vrijdag 23 oktober 2009 om 20:41
oh morgen korting?? goeie tip.
wij gebruiken de buggy best vaak. Als we geen zin hebben om de hele wagen achter in de auto te doen. Verder ben ik druk aan het oefenen met het ding achter op mijn fiets te krijgen en ik moet zeggen...ik leer snel. Makkelijk voor in de stad. Verder gaat ie mee op vakantie in het vervolg. mini slaapt er heerlijk in. Scheelt een hoop ruimte in de auto en evt in de de toekomst voor in het vliegtuig.
wij gebruiken de buggy best vaak. Als we geen zin hebben om de hele wagen achter in de auto te doen. Verder ben ik druk aan het oefenen met het ding achter op mijn fiets te krijgen en ik moet zeggen...ik leer snel. Makkelijk voor in de stad. Verder gaat ie mee op vakantie in het vervolg. mini slaapt er heerlijk in. Scheelt een hoop ruimte in de auto en evt in de de toekomst voor in het vliegtuig.
vrijdag 23 oktober 2009 om 21:22
Tja, die argumenten heb ik ook allemaal al geopperd. Vriendlief is de nuchterheid zelve en vindt het "onzin". Je kunt toch ook gewoon de kinderwagen achter in de auto doen! Tja, dat kan. Maar als je op de fiets gaat dan neem je die niet mee. Nee, maar als je gaat fietsen dan loop je niet met de buggy..... pfffff kerels. Oh ja, en over die van de vakantie: we gaan toch helemaal niet op vakantie! Hahaha, grapjas. Ik wacht nog wel even en dan kom er in het voorjaar wel een buggy.
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:01
och net zo zielig. mini was al een tijdje wat aan het zeuren in haar bedje. huiltje, even niks, weer een huiltje, weer even niks, en nu ging ik net even kijken omdat ze toch wat langer bleef huilen, heel zachtjes overigens, zat ze rechtop in haar bedje, half slapend. Och gossie. arm kind. Ik legde haar neer en ze begon gelijk te snurken.
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:05
Agossie Teddy, das best zielig. Gelukkig snurkt ze weer verder als je haar neerlegt.
Wij hebben twee kereltjes boven in bed liggen. Kindje van mijn zusje slaapt hier vanavond. Ze komen hem vannacht weer ophalen. Ik heb ze een sleutel gegeven zodat ze hem zo uit bed kunnen plukken. Hoeven we daar niet op te wachten en kunnen we mooi
Wij hebben twee kereltjes boven in bed liggen. Kindje van mijn zusje slaapt hier vanavond. Ze komen hem vannacht weer ophalen. Ik heb ze een sleutel gegeven zodat ze hem zo uit bed kunnen plukken. Hoeven we daar niet op te wachten en kunnen we mooi
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:09
Ik geloof dat hij dat geen probleem vindt. Snurkt thuis zo weer verder. Hebben wij afgelopen week ook gedaan, uk maakt dat ook niet uit. Moet zeggen dat ik het wel lekker vindt dat we morgenochtend alleen van onze eigen uk wakker worden . Geloof dat ik ook minder goed zal slapen als hij er de hele nacht is. Je ligt er dan toch wat meer op denk ik. En zusje wil hem toch wel heeel heeeel heeeeeeel graag thuis hebben.
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:15
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:17
Hey dames,
Ik wil straks ook een buggy hoor, wel zo makkelijk op de fiets. Na wat oefenen begrijp ik!
Teddy arm meisje, maar ook wel schattig he!
Wij plukken mini ook altijd uit zijn bedje als hij s avonds ergens slaapt. Wil graag s morgen door mini gewekt worden, kan hem nog niet missen.
Mini begint wel een klein beetje eenkennig te worden. Als ik naar de keuken loop en hij zit bij manlief op schoot begint hij heel zielig te piepen. En als oma of opa hem oppakt kijkt hij mij heel serieus aan, zo van :'je laat me hier toch nu achter he?"
Ik wil straks ook een buggy hoor, wel zo makkelijk op de fiets. Na wat oefenen begrijp ik!
Teddy arm meisje, maar ook wel schattig he!
Wij plukken mini ook altijd uit zijn bedje als hij s avonds ergens slaapt. Wil graag s morgen door mini gewekt worden, kan hem nog niet missen.
Mini begint wel een klein beetje eenkennig te worden. Als ik naar de keuken loop en hij zit bij manlief op schoot begint hij heel zielig te piepen. En als oma of opa hem oppakt kijkt hij mij heel serieus aan, zo van :'je laat me hier toch nu achter he?"
vrijdag 23 oktober 2009 om 22:21
Als wij na middernacht terugkomen haal ik uk niet meer op. Dan is een uurtje uitslapen veel meer welkom . Eergister was het 23.00 toen we uk weer hebben opgehaald en de dag erna moesten we ook weer werken en uk naar kdv etc. Wil de oppas daar niet mee opzadelen....... al zouden ze het met liefde doen.
Even iets heel anders. We hebben nieuwe wijnglazen. Nou, glazen kun je het eigenlijk niet noemen, het is beter te vergelijken met een vissenkom *hik*. Volgens mij moeten we nog even uitzoeken hoeveel we er nou precies in moeten schenken
Even iets heel anders. We hebben nieuwe wijnglazen. Nou, glazen kun je het eigenlijk niet noemen, het is beter te vergelijken met een vissenkom *hik*. Volgens mij moeten we nog even uitzoeken hoeveel we er nou precies in moeten schenken