Leuke mensen in omgeving Haarlem/Amsterdam

01-09-2009 10:40 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik ben pas verhuisd naar Haarlem vanuit Groningen en heb een aantal vrienden in Amsterdam maar in Haarlem ken ik nog niemand, behalve de buren natuurlijk. Aangezien ik een echte mensen-mens ben (in Groningen en Amsterdam wonen mijn vrienden) mis ik gezelschap om me heen en helemaal iemand om af en toe mee te eten.

Ik vroeg me af of er belangstellende zijn die misschien een keer samen willen eten/drinken en een nieuwe kennismaking dan wel vriendschap willen laten ontstaan.

Ik ben 26 jaar, onderwijzeres in Amsterdam en tevens een masterstudent aan de UvA. Ik houd erg van sporten en zingen, vrolijkheid en goede gesprekken met een lekker glas wijn (rood).

Het lijkt me leuk om wat mensen te verzamelen en te gaan genieten van goed eten en leuke gesprekken!
Hi Ansjie!

Super stoere oproep! (durft ook niet iedereen voor uit te komen). Misschien moet je even een fotootje uploaden.... Ergens is het toch een soort blind-date maar zo is ie wel erg `blind´ natuurlijk. Lijkt mij overigens best gezellig! Ik woon zelf in Amsterdam namelijk!

Ciaociao!
Vraag me ineens af of dat wel kan, een foto uploaden....ik ben zelf ook net anderhalve minuut lid. Haha.
Dag Ansjie,

I know the feeling Maar ik zou het leuk vinden als je het aandurft een keer met je te eten (of te koken;-)). Ik ben overigens ook docent. (is mijn bijbaan) ik geef les in beton- en staalconstructies 1 zaterdag in de twee weken. Werk in Amsterdam, woon in Haarlem. (ripperda).

Let me know. ik zal af en toe hier checken!

René
Hi Ansjie, Ik ben ook onderwijzeres, dans, en woon en werk in Amsterdam. Misschien vindt je het leuk om ook contacten in Amsterdam op te bouwen? Ik hoor graag van je.
Hoi!

Ik heb jullie als vriendjes toegevoegd zodat we eens kunnen mailen en kijken of het klikt!

Ik heb dr zin in!

Ans
Hoi Ans;

Wat een leuke oproep heb je geplaatst. Ik woon zelf ook in Amsterdam. Ik woon en werk hier nu 2 jaar en heb het erg naar mijn zin. Toch merk ik dat steeds meer meiden of wat verder weg wonen; of zich al aan het settelen zijn.

Zelf ben ik 26 en werk ik bij een uitgeverij. Verder hou ik van sporten; het bezoeken van concerten; of lekker theeleuten in de stad. Als het je aanspreekt kan je altijd een berichtje sturen hoor; groetjes!
Hey!

Ik heb je toegevoegd als vriend, zo kunnen we email uitwisselen en elkaar beter leren kennen, misschien een keer afspreken, who knows!
Hey Ansjie!

Wat grappig om jouw verhaaltje te lezen. Ben zelf ook van Groningen naar Haarlem verhuisd! Woon hier nu bijna een jaar..Heb al wel wat mensen leren kennen maar het is altijd weer leuk om nieuwe mensen te leren kennen! Laat het maar weten als het je leuk lijkt!

Groetjes!
Hoi Ansjie,

Leuk dat je naar Haarlem verhuist bent. Groningen is ook leuk, maar het ligt zo ver weg, vind ik. Zelf woon ik in Leiden, maar voor wat gezelligheid in een andere stad stap ik regelmatig in de trein.

Ik heb het probleem dat ik een beetje uitgekeken ben op Leiden. Via borrels van www.nmlk.nl heb ik mensen leren kennen om leuke dingen mee te doen. Misschien is dit ook voor jou een leuke idee om Haarlem en Amsterdam beter te leren kennen? Vrijdag 25 september is er weer een borrel in Amsterdam en zaterdag 17 oktober is er ook een borrel in Haarlem.

Veel plezier in de randstad.

Groetjes, Wendeline.
Hey Wendeline,

Dat klinkt leuk! Misschien kun je iets meer vertellen over jouw ervaringen wbt nmlk?

Ik ken Leiden helemaal niet en Groningen is inderdaad ver weg, maar een ontzettend leuke stad!

Thanks voor de tip!
Hoi Ansjie,

Ik (26) woon en werk in Amsterdam. Ik kom niet uit Groningen, maar wel uit Maastricht en dat is ook ver. Inmiddels heb ik hier wel wat contacten, maar ik vind het toch leuk om nieuwe mensen te leren kennen. Lijkt me leuk om van je te horen!

Suzan
Hey Ans,

Dat is toevallig. Ik zit nu voor het eerst op het Viva forum om precies dezelfde reden als jij: Ik ben 27 en ook ik kom uit het altijd gezellige Groningen en ben voor de liefde naar Haarlem verhuisd (Velserbroek). Jaja, hoe stom kun je zijn he haha. Al mijn vrienden wonen of in Groningen of in Amsterdam en daarmee is het helaas wat lastiger om spontaan gezellig samen te eten, een drankje te doen of gewoon gezellig voor de buis te hangen. Het lijkt me erg gezellig om eens met je te mailen om te kijken of het klikt. LIjkt het je leuk? Zo ja, dan moet je me even uitleggen hoe dat werkt want ik snap er nu nog vrij weinig van haha.

Misschien tot mails!

Groetjes Marlien
He Ansjie!

Ik ben Anouk, 28 jaar en het lijkt me gezellig om af en toe bij elkaar met een groepje te komen eten.

Ik woon antikraak, dus genoeg ruimte hier!

Tot snel?

Groetjes,

Anouk
Hoi!

Ik heb jullie toegevoegd als vriendin op viva, zo kunnen we email uitwisselen en emailen.Marlien, zo werkt het dus . Leuk dat je ook uit grunn komt! Er gaat niets boven he!

Groetjes!
Hey Ansjie...

Ik heb je zojuist ook even toegevoegd als vriendin op viva

Ik woon allen niet in Haarlem, maar in A'dam...maar ben wel altijd in voor iets gezelligs
Hey Ansjie!

Klinkt allemaal gezellig. Ik moet wel zeggen dat ik Groningen gezelliger vind dan Haarlem qua uitgaan en gezelligheid. Ben er nu een paar keer geweest. Waarom ben je in Haarlem gaan wonen?

Alleen als je in Haarlem woont zit je centraler en tja ook dicht bij het strand. Heel fijn als het zomer is. Ik had via deze site een leuke vriendin(ook uit Groningen) leren kennen, maar ze is weer terug gegaan naar Groningen.

Ik woon hier nu bijna 15 maanden en het bevalt me prima.

Het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen met wie je allemaal leuke dingen kunt ondernemen.

@Marlien82: ik woon bij je in de buurt trouwens....hoe bevalt het wonen in Velserbroek?

Wilt iemand uitleggen hoe ik hier priveberichtjes stuur?

Dus stel ik wil mijn msnadres eens geven hoe doe ik dat hierzo?

Groetjes An
heey,

wat grappig, ik ben ook een maand geleden vanuit Groningen naar Haarlem verhuisd. Ik (23 jaar) ben net begonnen aan mijn master in Amsterdam, maar ik zou het ook gezellig vinden om wat mensen in Haarlem te leren kennen. Dus als jullie nog niet helemaal volgepland zitten, doe ik graag mee.

Groetjes Anita
Ha hallo...

Nog een Groningse hier!! Ik woon dan niet in Haarlem, maar in Amsterdam!!

Lijkt me erg leuk met jullie af te spreken!!

Heb trouwens wel 1,5 jaar in Haarlem gewoond!! Super leuke stad!!

Hoop van jullie te horen!

Groetjes Paulien
Wow echt veel Groningers die in Haarlem zijn gaan wonen voor studie, werk of relatie. Leuk hoor.

Welk deel van Haarlem heb je gewoond Paulien?
Hey meiden! Kijk even op vivameiden.hyves.nl

hier hebben wij een site gemaakt om gezamenlijk af te spreken voor drankjes ed.

Ik sta er ook tussen dus als je me toevoegt als vriendje dan kunnen we zo contacten, wel zo handig!

Ik zeg: binnenkort een Groningers in haarlem/Amsterdam avondje?

groetjes!
Mijn naam is Angela trouwens, niet Ansjie, alhoewel iedereen me wel zo noemt haha!
Hey an1980 hihi...

Ik heb 1,5 jaar in Haarlem-Noord gewoond aan de Jan Gijzenkade...Was leuk maar wel een slecht onderhouden woning hoor....Maar goed moesten toen tijdelijk iets vinden en dat was daar gelukt..

Nu wonen we in Amsterdam in een nieuwbouwapp dus dat ik een groot verschil...

Zijn inderdaad echt veel mensen uit Groningen zeg!! Echt gezellig..

Moeten inderdaad maar snel een borrel afspreken!!
Hoi Angela, ben zelf 26, woon in Haarlem en werk ook in Amsterdam. Als je eens zin hebt om een borreltje te doen, een terrasje te pakken of wat dan ook - ik hoor het wel.

groetjes.

Claire

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven