Mijn eerste foute man...

24-10-2009 17:25 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos had ik contact met een ontzettend leuke man...

Paar keer date gehad.. Niet verder gaan gegaan dan beetje zooien en zoenen...

Iedere keer zat er zeker een maand tussen voordat we elkaar weer zagen... (hij net vrijgezel na een relatie van 4 jaar) Heeft ook aangegeven nog niet echt aan een relatie toe te zijn.. Dus ik ben heel losjes met hem om gegaan.

Tijdje terug had hij ineens een vriendin voor een hele week.. Hij had het uitgemaakt met d'r.. ze claimde te veel..

Dus hij zocht ineens weer contact met me.. Afgelopen donderdag was hij bij me.. Filmpje gekeken.. Heel gezellig.. Bijna te gezellig.

Ik wilde eerst niet verder omdat ik bang ben gevoelens te gaan krijgen voor hem.. Maar soms kun je je gevoel niet onderdrukken dus uiteindelijk met hem in bed beland..

Het was heerlijk en gezellig, hij is blijven slapen.. volgende dag kreeg ik nog een sms dat ie het fijn en leuk vond.. Sms terug.. Daarna niks meer gehoord..

Ik weet wel dat het waarschijnlijk nergens op uit loopt en ik verwacht ook niks... Maar gister nog een (spannend) smsje gedaan en daar kreeg ik dus geen reactie op...

Dus nu weet ik denk ik officieel wel zeker dat het gewoon een eenmalig avontuurtje was voor hem...

En toch baal ik er van...
Tja mss bot gezegd maar hij heeft gekregen wat hij wilde en nu is het spannende eraf voor hem....
Mannen die geen relatie willen en toch daten zijn op zoek naar seks. Dat heb jij hem gegeven. Zo,...klaar, op naar de volgende. Reken maar niet op een telefoontje van hem.
Ah joh, 1 avondje balen en dan morgen weer gezond op

Is toch niet echt een foute man. Gewoon een man die seks wilde.
quote:Lesbellesdesfleurs schreef op 24 oktober 2009 @ 17:34:

Mannen die geen relatie willen en toch daten zijn op zoek naar seks. Dat heb jij hem gegeven. Zo,...klaar, op naar de volgende. Reken maar niet op een telefoontje van hem.Niet alleen mannen hoor. Ook vrouwen die geen relatie willen maar wel daten willen vaak alleen maar seks
ach gebeurt iedereen weleens. Wees blij dat je niet al jaren een relatie met hem hebt, erachter komt dat hij naast zijn ex ook nog anderen erop nahoudt en uiteindelijk zijn ex zwanger maakt, haar verlaat om weer bij jou te zijn en vervolgens weer weg gaat ...

dus.....
quote:nickymz schreef op 24 oktober 2009 @ 17:25:

Al een hele poos had ik contact met een ontzettend leuke man...

Paar keer date gehad.. Niet verder gaan gegaan dan beetje zooien en zoenen...

Iedere keer zat er zeker een maand tussen voordat we elkaar weer zagen... (hij net vrijgezel na een relatie van 4 jaar) Heeft ook aangegeven nog niet echt aan een relatie toe te zijn.. Dus ik ben heel losjes met hem om gegaan.

Tijdje terug had hij ineens een vriendin voor een hele week.. Hij had het uitgemaakt met d'r.. ze claimde te veel..

Dus hij zocht ineens weer contact met me.. Afgelopen donderdag was hij bij me.. Filmpje gekeken.. Heel gezellig.. Bijna te gezellig.

Ik wilde eerst niet verder omdat ik bang ben gevoelens te gaan krijgen voor hem.. Maar soms kun je je gevoel niet onderdrukken dus uiteindelijk met hem in bed beland..

Het was heerlijk en gezellig, hij is blijven slapen.. volgende dag kreeg ik nog een sms dat ie het fijn en leuk vond.. Sms terug.. Daarna niks meer gehoord..

Ik weet wel dat het waarschijnlijk nergens op uit loopt en ik verwacht ook niks... Maar gister nog een (spannend) smsje gedaan en daar kreeg ik dus geen reactie op...

Dus nu weet ik denk ik officieel wel zeker dat het gewoon een eenmalig avontuurtje was voor hem...

En toch baal ik er van... Dat was denk ik al wel duidelijk genoeg.
Dat zijn nare dingen inderdaad.

Ook ik heb mijn eerste foute man achter de rug.

Na 8 maanden samenwonen kwam de aap uit de mouw en bleek ik te maken te hebben met een master oplichter. Een man die de ideale partner uithangt. Echt een prins, een man die alles voor je doet met als enig doel, leven en overleven. Zonder inkomen weet hij met smoesjes elke keer toch weer onderdak te krijgen en zichzelf staande te houden. Hij heeft 8 maand op mijn kosten geleefd, heeft daarnaast diverse bedragen geleend (in totaal zo'n 1000euro) en toen ik ontdekte met wie ik werkelijk te maken had en hem de deur wees dacht hij ook nog het recht te hebben mijn digitale camera bij vertrek mee te jatten. Inmiddels zoekt hij via Hyves weer nieuwe slachtoffers. Binnen een maand heb ik al 3 nieuwe slachtoffers behoed voor eenzelfde fout. Inmiddels ben ik gestopt met het waarschuwen van deze dames. Ik kan mijn leven nou eenmaal niet wijden aan het redden van zijn slachtoffers. Maar wrang is het wel na zo'n mooie droom wakker te worden en te ontdekken dat je gewoon vet opgelicht bent en dat niets maar dan ook helemaal niets aan de relatie echt is geweest.
Ja ik weet het...

Ach ja aan de andere kant.. Ik heb er ook een leuke nacht op na gehouden.... ;)

Hoopte die eigenlijk vaker te hebben met hem en wilde hem dat gister met dat smsje duidelijk maken...

Blijkbaar is hij daar ook niet helemaal voor te strikken...
Inderdaad, de buit is voor hem binnen en nu is het op naar de volgende. En daarmee jou met een naar gevoel achterlatend. Ik ben vorig jaar door zo'n player in de maling genomen. Ik was ook nog eens echt verliefd, dus het heeft lang geduurd voor ik;

A) inzag dat ik voor hem slechts nummertje zoveel was en

B) de hoop durfde op te geven dat ie op mij misschien toch verliefd was geworden.

Dat rotgevoel verdwijnt meid, duurt alleen even. Forget about him. Niet een hand vol, maar een land vol!
het is niet zozeer een rot gevoel wat ik er op na houd...

Ik wist hoe hij was en is en heb zelf aan gegeven meer te willen die nacht...

Het is meer dat ik nu hem niet meer kan krijgen....

(ik doe graag jagen en hij loopt erg hard als prooi)
Niks laten horen, misschien neemt hij ooit nog contact op. Als hij nog eens sex wil.

Zou je dat willen, in dat geval, alleen sex?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Hij was toch eerlijk dat hij geen relatie wilde? Wat is daar fout aan dan?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 24 oktober 2009 @ 17:39:

Dat zijn nare dingen inderdaad.

Ook ik heb mijn eerste foute man achter de rug.

Na 8 maanden samenwonen kwam de aap uit de mouw en bleek ik te maken te hebben met een master oplichter. Een man die de ideale partner uithangt. Echt een prins, een man die alles voor je doet met als enig doel, leven en overleven. Zonder inkomen weet hij met smoesjes elke keer toch weer onderdak te krijgen en zichzelf staande te houden. Hij heeft 8 maand op mijn kosten geleefd, heeft daarnaast diverse bedragen geleend (in totaal zo'n 1000euro) en toen ik ontdekte met wie ik werkelijk te maken had en hem de deur wees dacht hij ook nog het recht te hebben mijn digitale camera bij vertrek mee te jatten. Inmiddels zoekt hij via Hyves weer nieuwe slachtoffers. Binnen een maand heb ik al 3 nieuwe slachtoffers behoed voor eenzelfde fout. Inmiddels ben ik gestopt met het waarschuwen van deze dames. Ik kan mijn leven nou eenmaal niet wijden aan het redden van zijn slachtoffers. Maar wrang is het wel na zo'n mooie droom wakker te worden en te ontdekken dat je gewoon vet opgelicht bent en dat niets maar dan ook helemaal niets aan de relatie echt is geweest.Kijk, dat is een foute man.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Vind dit nou ook niet bepaald een foute man. Eerder een man met een (gezonde) dosis lust die jij voor hem hebt bevredigd.

En Hompeltjepompeltje...DAT was pas een foute man!
Perfectionisme is niet perfect...
Een man die jou geweldig vindt, wil jou echt wel vaker dan 1 keer per maand zien...
Yep fout was hij zeker. Als ik het overnieuw mocht doen zou ik ook liever kiezen voor een fijne one-night-stand die zich daarna niet meer liet horen. Maar ach. Aldoende leert men, nietwaar?
Ik had ook zo'n foute man. Daar ging ik 3 maanden mee toen ik een telefoontje van een meid kreeg. Bleek zijn vriendin te zijn. Woonde hij al 1,5 jaar mee samen. Ik had geen idee.

Zij is er achter gekomen omdat hij in coma raakte (hersenvliesontsteking). Ik heb haar nog ontmoet. Leuke meid, echt. Nu is hij ons alletwee kwijt, de loser.

Het erge is nog, dat toen zij hem er mee confronteerde dat hij nog pissig op haar werd omdat ze in zijn telefoon had gekeken hahahah. Wat een mafkees, niet?
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 18:19:

Ik had ook zo'n foute man. Daar ging ik 3 maanden mee toen ik een telefoontje van een meid kreeg. Bleek zijn vriendin te zijn. Woonde hij al 1,5 jaar mee samen. Ik had geen idee.

Zij is er achter gekomen omdat hij in coma raakte (hersenvliesontsteking). Ik heb haar nog ontmoet. Leuke meid, echt. Nu is hij ons alletwee kwijt, de loser.

Het erge is nog, dat toen zij hem er mee confronteerde dat hij nog pissig op haar werd omdat ze in zijn telefoon had gekeken hahahah. Wat een mafkees, niet?

Dat zijn de echte zieke geesten ja!

Mijn ex had hetzelfde kunnen reageren.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 24 oktober 2009 @ 18:18:

Yep fout was hij zeker. Als ik het overnieuw mocht doen zou ik ook liever kiezen voor een fijne one-night-stand die zich daarna niet meer liet horen. Maar ach. Aldoende leert men, nietwaar?Dat is waar!

Chardonnay.

Zo eentje heb ik ook gehad. Ik kwam hem in de stad tegen met zn vrienden...ik ging een aantal maanden met hem, zij bijna 2 jaar.

Maar dat die 'van jou' ook nog eens boos werd is wel heel erg Dat is waar!

Chardonnay.

Zo eentje heb ik ook gehad. Ik kwam hem in de stad tegen met zn vrienden...ik ging een aantal maanden met hem, zij bijna 2 jaar.

Maar dat die 'van jou' ook nog eens boos werd is wel heel erg!!
anoniem_48994 wijzigde dit bericht op 24-10-2009 18:25
Reden: kleurtje vergeten
% gewijzigd
Perfectionisme is niet perfect...
Hij lag gewoon nog aan de slangetjes als hulpeloze sukkel toen ze hem confronteerde. En dan nog een attitude hebben. Ik had die slangen hoogstpersoonlijk uit zijn lichaam getrokken. En misschien per ongeluk een slangetje teveel mee getrokken De LUL.
Ik heb er ook een paar gehad, foute mannen.

Je kunt die mannen wel de schuld geven, maar goed, je bent er zelf bij. Achteraf denk ik dan, die paar simpele aanwijzingen/ waarschuwingen heb ik gewoon genegeerd! Liefde maakt blind.
quote:Lesbellesdesfleurs schreef op 24 oktober 2009 @ 18:54:

Ik heb er ook een paar gehad, foute mannen.

Je kunt die mannen wel de schuld geven, maar goed, je bent er zelf bij. Achteraf denk ik dan, die paar simpele aanwijzingen/ waarschuwingen heb ik gewoon genegeerd! Liefde maakt blind.Hard, maar wel waar! Gewoon naar je gevoel luisteren, niet twijfelen aan jezelf en vooral ook even af en toe die roze bril af durven zetten (om hem vervolgens weer lekker op te zetten) kan een heleboel schelen. Maar inderdaad, liefde maakt blind. Je wilt helemaal niet inzien dat het een "foute man" is. Maar vroeg of laat komt de aap toch wel uit de mouw.
Klopt. Ik heb hem ook een paar keer gevraagd of hij zeker wist dat hij niet nog een ander had. Zijn antwoord daarop was steevast "oh, dat je dat denkt. Je bent zo belangrijk voor me. Valt me tegen dat je me dat nu vraagt". Ja, dat lijkt me duidelijk een leugen, maar op het moment zelf voelde ik me alleen maar heel lullig. Stom he?
@chardonnay, nee dat is niet stom want in een relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen. Dat iemand het vertrouwen schendt is stom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven