Mijn eerste foute man...

24-10-2009 17:25 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een hele poos had ik contact met een ontzettend leuke man...

Paar keer date gehad.. Niet verder gaan gegaan dan beetje zooien en zoenen...

Iedere keer zat er zeker een maand tussen voordat we elkaar weer zagen... (hij net vrijgezel na een relatie van 4 jaar) Heeft ook aangegeven nog niet echt aan een relatie toe te zijn.. Dus ik ben heel losjes met hem om gegaan.

Tijdje terug had hij ineens een vriendin voor een hele week.. Hij had het uitgemaakt met d'r.. ze claimde te veel..

Dus hij zocht ineens weer contact met me.. Afgelopen donderdag was hij bij me.. Filmpje gekeken.. Heel gezellig.. Bijna te gezellig.

Ik wilde eerst niet verder omdat ik bang ben gevoelens te gaan krijgen voor hem.. Maar soms kun je je gevoel niet onderdrukken dus uiteindelijk met hem in bed beland..

Het was heerlijk en gezellig, hij is blijven slapen.. volgende dag kreeg ik nog een sms dat ie het fijn en leuk vond.. Sms terug.. Daarna niks meer gehoord..

Ik weet wel dat het waarschijnlijk nergens op uit loopt en ik verwacht ook niks... Maar gister nog een (spannend) smsje gedaan en daar kreeg ik dus geen reactie op...

Dus nu weet ik denk ik officieel wel zeker dat het gewoon een eenmalig avontuurtje was voor hem...

En toch baal ik er van...
quote:kikkerkwaak schreef op 25 oktober 2009 @ 10:37:

Jufdoortje, daar ben je als vrouw toch zelf bij?

Het klinkt een beetje alsof de vrouw een heel hulpeloos wezen is die van tevoren heel goed ingelicht moet worden door de man in kwestie.

Over zijn bedoelingen.

Daar kun je ook zelf naar vragen en dan voel je wel aan of het voor de seks is of dat er meer in zit.

Punt is, wat ik zelf ook heb gehad, dat als je stiekem zelf meer wil dan seks, je jezelf voorhoudt dat hij dat ook vast wil.

En als uiteindelijk blijkt dat de man dat echt niet wil , is het meteen een foute man.

Maar je bent er dus zelf bij geweest.Niet alle mannen lichten vrouwen daar juist over in...verder helemaal mee eens wat je schrijft!
quote:Chardonnay schreef op 25 oktober 2009 @ 10:16:

Als een man, die alleen sex wil, eerst 10 x met je date, dan heeft hij het ook wel een beetje verdiend, vind je ook niet?Char, is dat nou incl. of excl. de belastingaftrek?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven