Zeg eens eerlijk......
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:09

zaterdag 24 oktober 2009 om 17:14
Nee, heb ik niet gelezen nee.
Weet je wat? Ik ga gelijk reclame maken voor mijn webshop en hier iedereen duizend vragen stellen voor mijn afstudeerscriptie en daarna ga ik kijken of ik een leuke vrouw (slank, niet rokend, 23-30) kan vinden voor een trio.
Weet je wat? Ik ga gelijk reclame maken voor mijn webshop en hier iedereen duizend vragen stellen voor mijn afstudeerscriptie en daarna ga ik kijken of ik een leuke vrouw (slank, niet rokend, 23-30) kan vinden voor een trio.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:14
Wel de voorwaarden vluchtig doorgenomen maar het is vooral logisch denken en dat lukt me meestal wel aardig.
Heb ook wel meegelezen maar toen was ik er niet zo veel. Kan er niet zo goed tegen als ik mijn mening niet kan geven. Of gewoon nutteloos mee kan kletsen.
Heb ook wel meegelezen maar toen was ik er niet zo veel. Kan er niet zo goed tegen als ik mijn mening niet kan geven. Of gewoon nutteloos mee kan kletsen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:16
quote:HoiPippiLangkous schreef op 24 oktober 2009 @ 17:09:
Heb jij de algemene voorwaarden écht gelezen toen je je aanmeldde bij het forum? vluchtig En de huisregels? vluchtig De FAQ's? nee
Heb jij eerst een tijdje mee gelezen voor je ging posten? een paar dagen
Ik niet Meelezen vind ik minder leuk dan het verkondigen van mijn mening.
Heb jij de algemene voorwaarden écht gelezen toen je je aanmeldde bij het forum? vluchtig En de huisregels? vluchtig De FAQ's? nee
Heb jij eerst een tijdje mee gelezen voor je ging posten? een paar dagen
Ik niet Meelezen vind ik minder leuk dan het verkondigen van mijn mening.
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:20
quote:EvyBlissy schreef op 24 oktober 2009 @ 17:14:
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:27
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:31