Zeg eens eerlijk......
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:09
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:45
Al doende leert men. Was wel eerst iets meer lezer dan schrijver, maar heb de algemene voorwaarden, FAQ en huisregels voor zover ik weet niet gelezen.
Of het moet in 2004 geweest zijn, dan ben ik ze al lang vergeten
Of het moet in 2004 geweest zijn, dan ben ik ze al lang vergeten
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:47
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:48
quote:Chardonnay schreef op 24 oktober 2009 @ 17:27:
*Fluistert: ik ook niet*
Ik ook met mijn grote bek
En dat juist ik dat dan weer moet *horen* he. haha.
Maar eerlijk is eerlijk. Ik heb ze ook niet gelezen. En na het hele uit de hand gelopen topic over de regeltjes ben ik de regeltjes gedeeltelijk gaan doorzoeken (op slechts die ene regel die ik vervolgens weer niet kon vinden).
En ja... gelijk volop gaan posten. Heerlijk! Lid zijn van een forum zonder te posten is ook niet leuk. Dan kan ik net zo goed op Google zoeken.
*Fluistert: ik ook niet*
Ik ook met mijn grote bek
En dat juist ik dat dan weer moet *horen* he. haha.
Maar eerlijk is eerlijk. Ik heb ze ook niet gelezen. En na het hele uit de hand gelopen topic over de regeltjes ben ik de regeltjes gedeeltelijk gaan doorzoeken (op slechts die ene regel die ik vervolgens weer niet kon vinden).
En ja... gelijk volop gaan posten. Heerlijk! Lid zijn van een forum zonder te posten is ook niet leuk. Dan kan ik net zo goed op Google zoeken.
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:48
Nee, nee, nee, ja. Kan me niet herinneren dat ik toen ik me aanmeldde (2002) algemene voorwaarden moest goedkeuren. Had ook gelijk twee nicks en heb zelfs nog met een angel zitten mailen over de vraag of ik mijn scriptieonderwerp in een bestaande groep mocht inbrengen voor input (ja, zolang het geen enquete was ) En toch mocht ik blijven
Dat zeg ik....

zaterdag 24 oktober 2009 om 17:51
zaterdag 24 oktober 2009 om 17:58