Als een bliksem op me ingeslagen

24-10-2009 19:03 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen nacht hield het me uit mijn slaap, na 3 jaar lijkt dit zo onwerkelijk.2 dagen daarvoor vroeg mijn vriend me nog om binnenkort samen een weekje op reis te gaan.

Sinds 3 jaar hebben we een latrelatie.De afgelopen week kon hij niet komen zei hij omdat het een hele zware week was in de zaak, ik stond er niet bij stil, had geen vragen .

In die week belde hij me daagelijks en na het vertellen van hoe onze dag eruit had gezien het gebruikelijke knuffie enz woordjes voor je ophangt, er leek niks aan de hand dus.

We smsen ook wat af, bij zo`n smsje krijg je een `afleveringsrapport` dan weet je dat de ander je berichtje heeft ontvangen , als het mobieltje uitligt krijg je de boodschap `bericht onderweg` en zodra de ander zijn mobieltje terug aandoed `bericht afgeleverd`,.Zowel hij als ik hebben de gewoonte vlak voor het slapengaan elkaar te bellen en dan de mobieltjes te sluiten, soms zend ik dan nog wat want hij vin dhet leuk sochtends bij het ontwaken mijn berichtjes te lezen zei hij, en op die manier wisten we van elkaar wanneer de ander ging slapen , opstond.

De afgelopen week was er iets vreemd (want hij is normaalgesproken erg geroutineerd )z`n mobieltje ging zoals vanouds om 23u uit, maar snachts om 2u terug aan , ik dacht er eerst niks bij of alleen ; ow hij is nog wakker misschien is ie bij een vriend geweewst ofzo.Maar na 4 avonden dacht ik zal wel niks aan de hand wezen maar toch maar even bellen (wat ik tot nu snachts nooit eerder deed).Hij nam op en zei `hoi ik ben even buiten wezen wandelen` .Ik vroeg `3 uur wezen wandelen , had je behoefte aan frisse lucht?`En toen begon het; hij ging gelijk in de verdeding en zei dat het niet mijn zaken waren wat hij deed .Ik zei nou anders moet jij wel altijd alles maar dan ook echt alles van mij weten, waarom voel je je zo aangevallen, heb je misschien toch wat te verbergen??Hij zuchte en zei ik ga hangen hoofdpijn.

Ik belde terug en vroeg deze keer `heb je soms een ander?`Wat hij antwoordde sloeg mij totaal uit het lood hij zei `Wij zijn niet getrouwd , het zijn niet jouw zaken wat ik doe en er zal niet op deze vraag gerageerd worden`.Vandaag belde ik met dezelfde vraag `heb je iemand anders dan?En zo ja hoezo zeg jij mij dit danniet zodat ik dan ook met mijn leven verderkan?`Hij zei `ik zei niet dat ik wel of geen ander heb en ik heb niet de plicht om aan jou te vertellen want dat zijn jou zaken niet`.Wat moet ik hier in godsnaam mee?Word ik op deze manier na 3 jaar aan de kant gezet???
Ja, je wordt aan de kant gezet.

Als je maar liefst drie jaar verkering hebt zijn dat ook jouw zaken.

Mensen die in de verdediging gaan hebben iets te verbergen.
Oei. Het klinkt idd alsof er een ander is. Of een andere ramp, maar dat kan ik moeilijk inschatten. Het is in ieder geval iets waar hij nog niet uit is. Ik zou proberen (lastig lastig) het even op zn beloop te laten. Weer bellen en het nog een keer vragen heeft denk ik geen zin, hij lijkt niet van plan te antwoorden.

Er is iig iets niet in de haak. Hou je taai!!!
wat een lul zeg!
Waarom ga je dit gesprek niet face to face aan? Zoiets belangrijks bespreken werkt toch niet op deze manier?

Ik hoop natuurlijk voor je dat hij niet vreemd gaat, maar zoals hij reageert... Ik zou dat niet pikken als ik jou was. Ik neem toch aan dat jullie al drie jaar lang een exclusieve relatie hebben? Of wil hij beweren dat het volgens hem altijd een open relatie is geweest, maar dat jij dat al die tijd niet hebt geweten?

Ik vind het een vreemde gang van zaken. Maar heel eerlijk gezegd vind ik het ook ontzettend overdreven dat jullie dmv de telefoon kunnen zien of iemand slaapt, wakker wordt enz.

Maar goed, als dat al die tijd heeft gewerkt voor jullie, wie ben ik dan?

Conclusie: zorg dat jullie elkaar kunnen zien en ga eens een stevig gesprek met hem aan.
Jeetje, wat een lullig situatie.

Ik zou zeker uitleg willen hebben als dit mij zou overkomen.

Knuffel van mij en heel veel sterkte!
Jezus meid, wat een hufterige manier van je 'vriend' om het op deze manier uit te maken. Vreselijk. Tja, wat moet je er mee. Ik zou zeggen, lekker in zijn sop gaar laten koken, maar ja dat is makkelijk praten vanaf de zijlijn. Jij wil natuurlijk weten hoe of wat, en dat lijkt me logisch.

Woon je ver bij hem vandaan? Heb je spullen van jou bij hem staan? Zo ja, dan zou ik een afspraak met hem maken om je spullen op te halen en hopelijk kan je, als je daar dan bent, nog wat antwoorden krijgen.

Sterkte meid. Ik leef met je mee.
Vage zakkenwasser :S
Klare taal. Hij vindt jullie relatie niet exclusief. Hij zet je niet aan de kant, als jij hiermee overweg kunt dan kun je gewoon zijn vriendin blijven zoals je dat nu ook bent. Vraag is of je dit wil.

Wat een ONGELOFELIJKE bokkelul
Misschien helpt het als je zegt dat zijn rare "je hebt er niets mee te maken" antwoorden jou onzeker en verdrietig maken.

Als hij echt niets te verbergen heeft waarom zou hij je dan geen eerlijk antwoord kunnen geven ? Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij gekwetst is door je opmerking en dat het hem misschien benauwd. Maar ook dat mag hij je dan vertellen. Je hebt recht op een open en eerlijk antwoord. Ennuh, in een ander topic werd het net nog geschreven. Je gevoel zit vaak wel goed. Hard maar... ogen even goed openhouden meid. Sterkte ! :knuf:
Oh wacht, verkeerd gelezen. Hij laat in het midden wat er is. Nou ja, zeg.... intrigerend. Ik zou maar even bij hem langs gaan. Wie weet wat er aan de hand is.
Wat een hufter zeg =/

Túúrlijk gaat het jou aan of hij ook nog iemand anders ziet, wat dacht hij dan? :-s
Ja ik probeerde het tijdens het laatste gesprek op een minder harde manier te laten eindigen na zoveel jaar vind ik het erg naar op deze manier uit elkaar te gaan dus zei ik `Als je er nu niet wil over praten wil je me dan over een tijdje zeggen hoe het zit want nu weet ik niet wat te denken en als ik weet dat jij voor een ander kiest dan zal me dat natuurlijk pijn doen maar minder dan dat ik volledig genegeerd word zoals nu alsof ik en mijn gevoelens hier geen enkele betekenis meer hebben`, `als je een ander hebt zeg dit dan aub zodat we dan beide met ons leven verder kunnen zonder een naar gevoel aan het verleden over te houden`.Maar hij antwoordde alleen `ik moet niks aan iemand vertellen , wij zijn niet getrouwd , ik doe wat ik wil en val mij niet lastig` .En toen hing hij op , echt pijnlijk jee
[quote]Simooon schreef op 24 oktober 2009 @ 19:08:

Waarom ga je dit gesprek niet face to face aan? Zoiets belangrijks bespreken werkt toch niet op deze manier?

Ik hoop natuurlijk voor je dat hij niet vreemd gaat, maar zoals hij reageert... Ik zou dat niet pikken als ik jou was. Ik neem toch aan dat jullie al drie jaar lang een exclusieve relatie hebben? Of wil hij beweren dat het volgens hem altijd een open relatie is geweest, maar dat jij dat al die tijd niet hebt geweten?

Ik vind het een vreemde gang van zaken. Maar heel eerlijk gezegd vind ik het ook ontzettend overdreven dat jullie dmv de telefoon kunnen zien of iemand slaapt, wakker wordt enz.

Maar goed, als dat al die tijd heeft gewerkt voor jullie, wie ben ik dan?

Conclusie: zorg dat jullie elkaar kunnen zien en ga eens een stevig gesprek met hem aan.[/quote

Idd niks voor de telefoon maar hij woont in berlijn
Wilde hij graag een andere relatievorm dan LAT?
oke dan
Wat een klootzak,je hebt een monogame relatie,hij dumpt je gewoon via deze weg.
kijk altijd wat je hebt en niet wat je niet hebt...
Ik denk dat hij wel een ander heeft..

En sowieso, als dat niet zo is, wat voor botte hork is het dan?

Ik zeg; dumpen.
Wat een lul zeg! "val mij niet lastig"...

Het minste wat hij je verschuldigd is na 3 jaar,

is om je met respect te behandelen en je niet zo af te kappen.
Als ik jou was zou ik even bij hem langs gaan je spullen ophalen en hem fijn in zijn sop laten gaar koken.
quote:sprankelend schreef op 24 oktober 2009 @ 19:10:

Klare taal. Hij vindt jullie relatie niet exclusief. Hij zet je niet aan de kant, als jij hiermee overweg kunt dan kun je gewoon zijn vriendin blijven zoals je dat nu ook bent. Vraag is of je dit wil.

Wat een ONGELOFELIJKE bokkelulWe hadden van in het begin afgesproken dat onze relatie excusief zou zijn, met grote aandrang van hem trouwens...
Zo herkenbaar dit!

Niet mij overkomen maar mijn schoonzus.

Haar vriend wilde na 8 jaar samenwonen ineens een LAT relatie.

Ze hadden voor het slapen gaan altijd even telefonisch contact.

Ging zo een tijdje door tot haar , inmiddels, ex een keer vergat op te hangen nadat ze elkaar hadden gesproken.

Ze had een vreemd voorgevoel omdat hij normaal vroeg gaat slapen en op dat moment was hij nog bij ''een vriend''.

Zij heeft vervolgens 2 uur lang ( zelfmarteling als je het mij vraagt) kunnen meeluisteren met het gesprek wat hij had met zijn nieuw liefje.

Ze heeft nog 2 maanden geprobeerd een verklaring van hem los te krijgen, maar eigenlijk kwam het hem wel goed uit dat ze 'per ongeluk'? zijn gesprek heeft gehoord.

Scheelde hem uitleg over wat de reden is waarom hij na 9 jaar relatie haar als oud vuil aan de kant schuift.
quote:witschaapje schreef op 24 oktober 2009 @ 19:18:

[...]

We hadden van in het begin afgesproken dat onze relatie excusief zou zijn, met grote aandrang van hem trouwens...

Ja, vandaar dat ik me dus afvraag of hij jullie relatie eigenlijk liever op een andere manier ingevuld zou zien. Samenwonend of getrouwd, maar dat dat door hoe jij erin staat niet gebeurt.

Los van dat er een ander zou zijn is dat namelijk het enige dat er in me op komt. Een tenenkrommende kleuterige kont tegen de krib manier om te laten zien dat jullie relatie niet volwaardig/echt is.
@ Donna, dan maakt hij mij niet wijs dat hij vergeten was op te hangen.
quote:hompeltjepompeltje schreef op 24 oktober 2009 @ 19:11:

Misschien helpt het als je zegt dat zijn rare "je hebt er niets mee te maken" antwoorden jou onzeker en verdrietig maken.

Als hij echt niets te verbergen heeft waarom zou hij je dan geen eerlijk antwoord kunnen geven ? Het enige wat ik me kan bedenken is dat hij gekwetst is door je opmerking en dat het hem misschien benauwd. Maar ook dat mag hij je dan vertellen. Je hebt recht op een open en eerlijk antwoord. Ennuh, in een ander topic werd het net nog geschreven. Je gevoel zit vaak wel goed. Hard maar... ogen even goed openhouden meid. Sterkte ! :knuf:En op een gemeen sarcastisch toontje zei die dat , want toen ik vroeg is er een vrouw bij jou thuis en hij nee antwoordde, zei ik dus je hebt geen ander?toen antwoordde hij `dat zei ik niet , ik zei dat er nu op dit moment geen vrouw hier is.`Dus vroeg ik door `dus je hebt wel een ander`?toen zei die weer `dat hoef ik niet te beantwoorden of dat wel of niet zo is er zal niet op deze vraag worden gereageerd, ga je nog de brieven verbeteren die ik je mailde of hoe zit het`?Ik zei vraag dat maar aan je wel/niet bestaande vriendin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven