3000+ deel4

25-10-2009 01:20 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.

We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.

We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.

Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!

De regels zijn:

Off topic bestaat niet.

Door elkaar heen kletsen is standaard.

ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.

Wat ATV is bepaald iedereen zelf.

Willem is one off the girls.

De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )

Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.

Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
Daar komt mijn vraag voor Bianca :
quote:Bianca40 schreef op 25 oktober 2009 @ 11:39:

Zwarte lekkere dikke legging

Schoenen voor onder die legging

En een leuk lang vest voor over die leggingPas maar op dat je zelf geen legging wordt Bianc haha.
Bub, leuk dat je er bent!! Volgens mij ga jij je hier wel thuisvoelen.

Tip van de dag: zorg dat je het vuurwerk noooit mist!
Goedemorgen Alix! Fijn dat je er weer bij bent!

Vertel eens wat meer Bub over jezelf: getrouwd/gescheiden/single/kinders/werk enz.
Spannend...
Was op de vraag van Zj. Komt ie nog?
Waarom ben je zo geschokt dat er nog mensen zijn die met zeep onder de does gaan?

Ik juist weer daarmee begonnen, want ook lekker, goedkoper en makkelijk op vakantie.

Wat heb ik gemist, of is het gewoon ouderwets?
quote:Bubbles_ schreef op 25 oktober 2009 @ 11:41:

[...]

Pas maar op dat je zelf geen legging wordt Bianc haha.Ow... lijkt me heerlijk, heel de dag een beetje in de kast liggen en wachten tot er met je gepronkt wordt!
Iris, ik ben Bub, getrouwd geweest, gescheiden, heb kiddies en ik werk
Omdat ik zeep onder douche zelf niet handig vind. En omdat ik altijd denk dat wat ik vind, dat iedereen dat vindt!

Zeep is wel ouwerwets ja, en het droogt je huid meer uit dan de gemiddelde doesjdjel. Maar ik ben zelf ook al wat meer op zeep overgestapt (moet alles toch testen he). Maar onder de douche wordt het vaak zo'n glibberig, slijmerig ding. Zeker als je hem (net als ik) nat op een platootje laat liggen.
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2009 @ 11:41:

Goedemorgen Alix! Fijn dat je er weer bij bent!

Vertel eens wat meer Bub over jezelf: getrouwd/gescheiden/single/kinders/werk enz.Ik heb me ook nog nooit officieel voorgesteld volgens mij.
Bianc, als we er nog bij willen horen, moeten wij volgens mij ook gaan scheiden.
zjena ik denk dat je je huiswerk beter kunt bewaren voor vannacht als iedereen slaapt want er komt toch geen zak van terecht nu
ik zeg: aangenomen!! Je voldoet precies aan het profiel van de gemiddelde 3000-forumster
Haha Bub, da's wel eventjes genoeg voor zo'n eerste keer. Wordt vast vervolgd!

Bianco? Ik zie nu een Italiaan met een scherpgesneden pak en een dun snorretje. Klopt dat?
Ik ben een krab Appel, wat ben jij?
Hahahaha Bianc, hoor je er echt 'pas' bij als je jezelf quote?? *proest*
Aha : Bianca denkt dat ze de NORM van Nederland is haha

Veel plezier in de stad en ga maar lekker naar sauna, alleen iets minder lux dan gepland, ofzo?

Jullie hebben het inderdaad wel verdiend.

Nu ga ik echt.

Tot later.
@ iris hier na aktief zwemmen de rest van de dag ook Pyjama dag...vind dochterlief echt helemaal fantastisch..

ik loop in huispak
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
quote:zjena35 schreef op 25 oktober 2009 @ 11:44:

Bianc, als we er nog bij willen horen, moeten wij volgens mij ook gaan scheiden.Ik ben gescheiden geweest, dan hoef ik dat toch niet nog een keer?? Ik wil Mr Bianco niet kwijt hoor, hij maakt super lekkere zondagochtend ontbijtjes!
Stouterd... volgende keer quote ik jou wel want nu slaat mijn beriggie van net als een tang op een varken
Ben ook nog niet gescheiden. En geen kinderen.
Bub, ik moet aan mijn toekomst denken. Is proeftijd en ben nog maar 4x geweest.

En ik ga nu ook echt.

Alleen het losmaken is zo moeilijk.

Maar als een maal los...ga ik zo uren zitten werken. Geen probleem.

Daaag

(logt uit)
quote:Bubbles_ schreef op 25 oktober 2009 @ 11:46:

Hahahaha Bianc, hoor je er echt 'pas' bij als je jezelf quote?? *proest*Shit... jij hebt het dus gezien!! Owwww ik wilde jou quoten... maar ging ff verkeerd (hoe verliefd kun je zijn op jezelf?)
Oh, alleen Alixz nog even hand geven. Wij hetzelfde, maar wel met hond, he?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven