Mode & Beauty alle pijlers

spijkerbroek

18-10-2009 15:31 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat is jullie favoriete spijkermerk / broek.

Zelf haal ik ze de laatste tijd bij de WE.

Die bevallen me goed en zitten bij mij ook heel mooi.

Heb me gister nog een mooie strakke gekocht, leuk met

enkellaarsjes eronder.

Maar vind een baggy spijkerbroek ook heel mooi staan.
nudie jeans!!!
Citizens of Humanity, Paige, Denham.
Wat is nou een goed merk voor een, hoe zal ik het zeggen, voller figuur? Zeg maat 42/44?

ik heb twee broeken van Zoii oid (eigen merk van Shoeby Fashion), maar ik wil er nog wel eentje bij, eentje die mooi recht valt, niet té strak (in een skinny ben ik net een saucijsje), maar ook niet wijd, geen boyfriendjeans of zoiets. Niet te laag, maar ook niet te hoog (built mijn maagspek teveel overheen...)
anoniem_87657 wijzigde dit bericht op 21-10-2009 12:46
Reden: typo
% gewijzigd
LTB Jeans

gister nog een gescoord bij Forecast voor 69.95

zit heerlijk, heeft een mooie wassing en met zo'n fijn prijsje kan een shopaholic blijven winkelen
Bij Street One verkopen ze spijkerbroeken voor vrouwen met een gezond figuur. Ik heb zelf een nogal grote kont en een veel smallere taille, en daar vind ik altijd een passend model.

Laatst weer een heel mooie gekocht, donkere washing, redelijk strak model (zonder het saucijsjes-effect). Voor maar 50 euro.
quote:Suy schreef op 20 oktober 2009 @ 10:02:

Fornarina en MET in Jeans.

Vroeger Indian Rose maar die heb ik zoveel en vaak gedragen dat ik er even klaar mee ben.

Nu idd ook tijdelijk Noppies, heerlijk merk en tot nu toe de enige positiekleding die echt lekker zit en echt mooi is!Even off-topic, maar Suy, ben je (weer) zwanger?? Gefeliciteerd!! Ik herinner me dat ik in de zomer heb gereageerd op jouw topic op 'kinderen' en dacht dat je zwangerschap toen niet goed gelopen was, of vergis ik me nu? Iig fantastisch nieuws! Alle goeds.
met mijn maat 44, zitten de spijkerbroeken van Esprit perfect. Vooral model boy fit en flare

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven