Jaaa...Eind aug/begin sept 2009

07-08-2009 14:09 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdUitgerekend J/MKids

Elyane Zootje (geb. datum)

Zeefje (geb. datum)

Dochter (geb. datum)

ZEMMIE (12-08-09)

Pauwie 34 Wimpie (02-02-04)

Kaatje (07-07-05)

MOPPIE (16-08-09)

Mmomo 32 Zeun (geb. datum)

BOBBIE (26-08-09)

Rebbel 27 Bekkie(geb. datum)

MATTIE (13-08-09)

Aruba 23 SABA 05-09-09

Dierewier 27 Nesta (2007)

CESAR (08-09-09)

Visotsky 31 MIMA (09-09-09)

Star 29 Ceetje (geb. datum)

EETJE (12-09-09)

Lala1979 30 Dochter (eind 2007)

ZOMERELFJE (20-08-09)

Gympy77 31 KABOUTER (02-09-09)

Pipi28 33 PRINSJE (15-09-09)

Nala24 28 ESSIE (14-09-09)

Aapje 30 MINI-MONKEY (31-08-09) Inad 34 Chica (15-08-05)

MIER (19-09-09)

quote:Dierewier schreef op 24 oktober 2009 @ 21:36:

Ze kotste taco's en liet bruine bonen

Whahahahha

Gelukkig is thee net op en ligt Mier veilig in wipstoel ipv op schoot te slapen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Star schreef op 25 oktober 2009 @ 12:31:

Ik wil alleen maar weten hoe ik Antonio Banderas in mijn bed krijg

Dan moet je de Spaanse griep krijgen, of te wel Influenza, of te wel doodordinaire griep

Als je Gabriel Garcia Benal in bed wil krijgen, ook lekker en ook jonger, moet je bij Mmomo langs, als haar eigen diagnose tenminste klopt. En zo niet, dan wordt het alsnog Antonio. Dus eigenlijk heb je niets te verliezen
quote:Star schreef op 25 oktober 2009 @ 12:32:

Zo, eerste flesje net gedaan. Ik word niet gemist

Dronk zo 100cc weg, vreetzak.Hier gisteren 80cc. En dat bleek genoeg. Gek he, nu kunnen we dus een keer de hort op
Aruba, bij mij op het CB vertelden ze mij dat hypoallergene fv licht verteerbaar is. En dat het daarom het meest dichtbij de bv komt.
quote:Nala24 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:14:

Aruba, bij mij op het CB vertelden ze mij dat hypoallergene fv licht verteerbaar is. En dat het daarom het meest dichtbij de bv komt.

Owja dat zal vast kloppen. Maar wat ik er meer mee bedoelde is dat er helaas geen enkele FV op BV lijkt. Als er in de één bestanddelen zitten die niet in BV zitten, ja dan zou je kunnen zeggen dat het er meer in de buurt komt. Maar BV is zoiets unieks dat is niet na te maken en in de flesvoedingen zitten zoveel vitamines toegevoegd etc. dat als je flesvoediing geeft alle flesvoeding qua kwaliteit overeen komen.

En het geheim van de BV is nog niet ontdekt door wetenschappers dus wat er echt het dichtsbij zit... Diegene die dat ontdekt kan rijk worden.
Maar 1 hand vrij...

Fv mag maar 1 ltr ivm met de schepjes voeding die je erin doet, ivm max dosering vitaminen. Je mag bij moeizame ontlasting wel meer water toevoegen (10 ml per 100 ml voeding). Ik heb nog nooit gehoord dat hypall lichter verteerbaar is trouwens.
Zo, ga maar even pagina voor pagina reageren, anders weet ik het niet meer.

Zo, Momo fijn dat mex.griep mee blijkt te vallen.

En Star dus een shelter, hier bevalt hij ook erg goed. Zemmie vindt het heerlijk.

Hier nog geen zindelijke dame van 2,5 helaas. De andere kinderen waren op deze leeftijd echt al zindelijk.

op het kdv plast ze wel regelmatig op de wc, maar thuis vertikt ze het. Komt vast wel.

Met Zemmie gaat het super. Ze is echt heel erg zoet en slaapt de meste nachten door tot een uur of 6. Dat is wel fijn

We zijn afgelopen week op vakantie geweest, heerlijk was dat. Even genieten van elkaar.

Heb het hier geloof ik niet verteld, maar Zorro heeft een heftige (drukke) tijd gehad op het werk, dus erg druk in in huize Ely en best stressvol.

Helaas is al het werk voor niks geweest dus hij is niet al te blij. Erg sneu voor hem.

Ik vind het leuk om jullie verhalen steeds te lezen. Lees ook trouw bij (vroeg jij geloof ik Dier) maar neem vaak niet de tijd om uitgebreid te reageren. Hoop dat jullie dat niet erg vinden.

Ga nu weer even verder lezen, ben benieuwd hoe het met minimonkey is en de babietjes met krampjes
blz 3 ben ik

Jemig Rebbel, schrikken van zo'n pistool!

En wat kleertjes betreft, foto's op hyves in nieuwe outfits?

Geldt natuurlijk ook voor tuinpakje van Cesar
quote:Inad schreef op 25 oktober 2009 @ 16:21:

[...]

Dan moet je de Spaanse griep krijgen, of te wel Influenza, of te wel doodordinaire griep

Als je Gabriel Garcia Benal in bed wil krijgen, ook lekker en ook jonger, moet je bij Mmomo langs, als haar eigen diagnose tenminste klopt. En zo niet, dan wordt het alsnog Antonio. Dus eigenlijk heb je niets te verliezen Ik dacht aan Antonio als in de film The Mexican
En cool, Inad krijgt al sneller de sleutel van haar huis!!

Nala, vervelend van die krampjes.

Hier gelukkig geen last maar, maar Zemmie is natuurlijk al een paar weekjes ouder.

Wel gek, als ik niet extra vakantiedagen had, dan moest ik volgende week alweer aan het werk.

Gelukkig nog niet dus

Had ik al verteld dat ik waarschijnlijk een stageplek heb?
quote:Nala24 schreef op 25 oktober 2009 @ 18:14:

Aruba, bij mij op het CB vertelden ze mij dat hypoallergene fv licht verteerbaar is. En dat het daarom het meest dichtbij de bv komt. Hoe is precies zit weet ik niet, maar dit is niet waar.
Arme Zorro, niet fijn dat het voor niks was. Stress wel over nu?
Stageplek, hoe wat waar enzo?
Stress op zich niet over, want dit houdt in dat hij zijn jaartarget niet haalt waarschijnlijk en zijn baan op de tocht staat.

Erg naar allemaal.

Ik ga in februari starten met de pabo (of had ik dat ook niet verteld) En daarvoor moet ik 1 dag stage lopen in de week.

Heb nu waarschijnlijk een school, naast die van Zootje en Zen, dus dat is echt heel erg handig.
Wat goed van de Pabo, Ely

En heel naar van baanstress van Zorro. Lijkt me zo naar, zo'n target-halen-baan

Regelnacht hier, en nu dus ook regeldag. Mier hangt gewoon continue aan de borst zoongeveer. Ik doe dus maar rustig aan na hele brakke nacht.
quote:Elyane schreef op 26 oktober 2009 @ 09:59:

Stress op zich niet over, want dit houdt in dat hij zijn jaartarget niet haalt waarschijnlijk en zijn baan op de tocht staat.

Erg naar allemaal.

Ik ga in februari starten met de pabo (of had ik dat ook niet verteld) En daarvoor moet ik 1 dag stage lopen in de week.

Heb nu waarschijnlijk een school, naast die van Zootje en Zen, dus dat is echt heel erg handig.

Oei, dat is knap k*t.

Had je niet geschreven volgens mij van pabo (wat doe je nu eigenlijk?). Deeltijd? Leuk!
Respect voor de Pabo Ely!
Regeldagjes vind ik wel gezellig, regelnachtjes stukken minder!

Ja, ga deeltijd doen.

Nu werk ik als leidinggevende in de gehandicaptenzorg. Best een heftige baan, die eigenlijk niet te doen is, parttime.

Vind het ook moeilijk dat ik steeds verder van het team kom te staan, door alle regel en beleidszaken die er bij komen kijken

Dus heb veel zin in nieuwe uitdaging.

Zal denk ik wel pittig worden, maar zin haalt al een heleboel druk weg, volgens mij

Van baan Zorro is inderdaad ellendig, het zou ook niets voor mijn zijn hoor, die targets
quote:Aruba schreef op 26 oktober 2009 @ 10:24:

Respect voor de Pabo Ely!Ik ben nog niet begonnen he..
Leuk Pabo! Als ik mijn tienertijd over kon doen, dan had ik waarschijnlijk ook de Pabo gedaan. Maar zie het nu niet meer zitten om stage te gaan lopen enzo. Baan Zorro is klote zeg....!

Elfje ontwikkelt zich weer voort...ze heeft nu echte tranen bij het huilen, schattig..maar het huilen maakt ook gelijk meer indruk op mijn moederweekdierhart :-) En ze begint haar handjes te ontdekken. Verwoede pogingen om ze in haar mond te stoppen mislukken helaas nog steeds, maar het slaan tegen beestjes boven haar hooft lukt steeds vaker.

Vandaag weer naar de ha; Elfje wil sinds vrijdag ineens veel minder drinken. Waar ik 2 weken geleden haar flessen wegens honger opgehoogt had naar 200 ml, krijg ik er nu nog maar 100 ml per fles (5x) in. Heel vreemd. Ze is ook snotterig en hoesterig, dus misschien keelontsteking ofzo, maar even laten nakijken zo, want maak me toch wat zorgen.

Appeltjes-peertjes shirt is gewassen, is idd meisje model, zodra ik het een keer aantrek zal ik een foto maken!
quote:Elyane schreef op 26 oktober 2009 @ 10:26:

[...]

Ik ben nog niet begonnen he.. Voor het voornemen alleen al krijg je van mij met 4 kids respect.
Hallo meiden,

De dagen vliegen echt voorbij hier. Ben ontzettend aan het genieten van MM en mijn leven op dit moment! Sorry voor het extreme verwaarlozen... ik lees wel altijd alles, maar vind vaak niet de energie en tijd om te reageren op jullie...

Ely: wat ontzettend naar van de baan van Zorro. Zal wel de nodige stress met zich meebrengen idd.

En heel stoer dat je met de Pabo begint. Duurt die part-time ook 4 jaar? Studeren naast je werk en gezin is zwaar, maar ook zo ontzettend de moeite waard (vind ik tenminste).

Lala: Leuk al die ontwikkelngen van Elfje!! Zo mooi om te zien he! MM kan sinds 4 dagen zijn eigen handjes vinden en sappelt daar dan ook met liefde op. Wij hebben nog een baby-gym, maar als Elfje daar ook al wat mee kan, is het misschien een idee om binnenkort aan te schaffen.

Wel jammer dat Elfje nu ziekjes is. Wat zei de HA?

Inad: wat super dat jullie al eerder de sleutel krijgen!! En dat is echt al bijna! Helemaal goed dat jullie dan langer naar Ierland kunnen met de kerst. Vieren jullie altijd kerst in Ierland?

En verder succes met de regeldagen!

Mmomo: hoe is het met jullie? Je bent de eerste die ik hoor dat ze de mex. griep heeft. Wel fijn dat het in principe mee valt! Veel beterschap iig!

Rebbel: goed gedaan met het Katvigpakje! Zo is het kopen van merkkleding nog leuk ook!!

Dier: ga zo je pakje bekijken op Hyves! Niet echt kleine Cesar opeten he...dan heb je er maar een keer wat van!

Zo nu weet ik ff verder niet meer...

Hier gaat alles goed. MM groeit erg goed. Is helemaal goed gekeurd bij CB. Was niet echt enthousiast over de KA. Zij bekeek MM ff en zei toen heel stellig dat MM nu toch echt wel toe was om de nachtvoeding over te slaan... Ik moest hem dan maar troosten met een speentje. Ik wist niet wat ik hoorde!! Heb maar vriendelijk geglimlacht en er verder niet op gereageerd. Oh en ik mocht MM ook ab-so-luut niet op mij in slaap laten vallen of in de box laten slapen... pfff.. als mijn kind behoefte heeft aan mij dan krijgt hij mij!

Verder is het een heerlijk ventje die steeds weer nieuwe dingen ontdekt! Heerlijk. Ik ben echt aan het genieten!!

Oh ja.. en ik vond jullie appel-shirtje ook erug leuk, dus heb nu een eigen exemplaar gescoort op MP. Sorry voor het eventuele wegkapen

Nu huilt de kleine, dus ik ga ff troosten!
quote:Aapje schreef op 26 oktober 2009 @ 16:59:

Oh ja.. en ik vond jullie appel-shirtje ook erug leuk, dus heb nu een eigen exemplaar gescoort op MP. Sorry voor het eventuele wegkapen

Oh, dat was JIJ dus, tsssssssssk

En fijn dat je zo aan t genieten bent Leuk om te lezen
hihi.. had je de advertentie echt gezien? Zou ik wel grappig vinden stiekem...

Als ie binnen is, zal ik een foto plaatsen op hyves!
@ Vis: mooi gezonden op Hyves!

MM doet het erg goed op een Duits 'slaapliedje'.

Is het trouwens bij jullie nog gelukt mbt dubbele nationaliteiten?

Bij ons is dat heel makkelijk gegaan, aangezien ieder kind dat uit een Duitse ouder wordt geboren automatisch de Duitse nationaliteit krijgt... ongeacht de regels en wetten in het land waar het kind woont/geboren is.

(lekker typisch om zich er niets van te trekken... hihi)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven