en nu?

25-10-2009 20:13 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 3 intensieve maanden met een man met wie ik echt toekomst zag, (en geloof mij: ik ben een twijfelaar: dus dat ik hem als echt relatiemateriaal zag, was echt een wonder.... ) ben ik er vanmorgen achter gekomen dat hij (vrij schunnige) mails stuurt met een vrouw die hij nog nooit gezien heeft...

Laaiend ben ik vertrokken...

Hij heeft duidelijk spijt. Smst en mailt dat. Hij trekt het boetekleed aan. Voelt zich ook duidelijk schuldig... Lijkt wat we hadden ook op te geven, uit een schaamte gevoel....

En nu zit ik hier... wil ik iets, stop ik ermee.... Eindelijk iemand ontmoet die me echt wat doet, gebeurd er dit...wil ik hem wel missen? zou ik hier overheen kunnen stappen???

Reageer ik te overtrokken?
spijt van dat hij mails heeft verstuurt of spijt dat hij betrapt is?

m.i. reageer je niet overtrokken, of je er overheen kunt stappen tja... weet ik niet... denk je dat jullie er uit kunnen komen en dat je hem weer kunt vertrouwen/ of blijft het knagen?

deed hij dit al voordat jullie of is het in de tussentijd begonnen ?
Aah,heb jij nu iets met mijn ex

Meid,niet intrappen..als hij dat al in jullie "wittebroodsweken" doet wat gaat ie dan doen als je elkaar wat langer kennen en de sleur om de hoek komt kijken..

Denk dat je verstand het al wel weet maar je gevoel er nog even aan moet wennen.

Goede vraag: waarvan heeft hij precies spijt en had hij niet eerder kunnen bedenken dat jij dit niet zou appreciëren?
Goede relaties zijn gebouwd op vertrouwen.

Als dat weg is , tja , dan geef ik je niet veel hoop.

Of je te snel bent vertrokken weet ik niet , maar als je niet zou zijn vertrokken , en misschien teruggaat , zou je hem denk ik in de gaten gaan houden...

Althans , dat zou ik doen.

Klote voor je , want of er nou heel veel of weinig aan de hand is , een scheurtje in het vertrouwen zit er wel...

sterkte!

ps , ik zou het niet pikken als mijn vriend/man schunnige mails uitwisselt met een ander....
Never!
Het was drie maanden en ook al waren die intensief, ik denk dat je dan heel goed over zoiets heen kunt stappen. Jij voelt je nu al gekwetst, terwijl het allemaal zo pril was. Dat beloofd niet veel goeds voor de toekomst. Wat dat betreft moet je blij zijn dat je er zo snel achter komt.

Ik weet niet of jullie hadden afgesproken exclusief te daten, maar hij voelde blijkbaar niet voldoende voor je om helemaal voor je te gaan.

Die spijt van hem zal wel meevallen. Als hij het echt erg vond had hij het simpelweg niet gedaan omdat hij nog compleet onder de indruk was geweest van jou. Dat was hij niet.

Doorgaan met de relatie is accepteren dat hij zo in elkaar zit. Zelf zou ik er niet eens meer over nadenken om door te gaan met hem, maar dat zou ik na 3 jaar ook niet. En na 30 jaar moet een man al helemaal weten dat dit de doodsklap voor een relatie betekend.

Blijkbaar denkt hij dat hij met zoiets wegkomt bij je. En als je de relatie nu niet stopt is dat dus ook zo. Wil jij dat?
Jeetje.

Ik zou het niet de leukste ontdekking van de eeuw vinden. Maar ik er niet laaiend van weglopen. Drie maanden is ongelofelijk pril. Op onze leeftijd (neem aan dat je van '71 bent) vind ik dat eerlijk gezegd nog niet eens echt een 'relatie'. Voor mij is dat de fase waarin je aftast en indien dat positief verloopt je oude -losse- contacten en frivolere gewoonten gaat loslaten.
Het roept vooralsnog veel vragen op bij mij. Zoals: hoe is zijn liefdesgeschiedenis? Hoe betrouwbaar was hij daarin? Is het een flirt/charmeur? Sinds wanneer 'kent' hij haar en waarvan? Is het schunnige mailcontact bedoeld als platte humor, geilerij op afstand of een manier om haar te veroveren? Wat was zijn drijfveer?
En; weet je zeker dat hij haar nooit ontmoet heeft...?
Wat fijn zo een forum en zo verschillende reacties te krijgen! bedankt!

Die mails waren met name "geilerij". Ik geloof wel dat ik hem ook echt wel wat gedaan heb, dat we iets bijzonders hadden... Maar dan toch die drang van hem om in te gaan op geile berichtjes van iemand die hij niet kent (dat neem ik maar aan en daar geloof ik hem wel in)

Heb hem net gesmst dat hij maar eens goed moet overdenken wat hij wil. Wil hij vastigheid? Zou hij zich willen binden aan 1 persoon? En daar ook gelukkig van kunnen worden? Of steeds op zoek gaan naar spanning. (en dan dat alles los van mij)

Ook gezegd dat ik benieuwd ben waar zijn gedachte uit komen en dat ik hem los ga laten, met pijn in mijn hart... pfff... tik dit met tranen in mijn ogen... Sms terug van hem dat hij dat sterk en wijs van me vindt en dat hij er zeker op terug komt.Hij schaamt zich ook duidelijk... zoiets... Even rust dus en maar eens kijken hoe ik hier over een week in sta....even wat afstand nemen dus...
Hoe kwam hij zo in contact met die vrouw met wie hij die mails stuurde? Was dat al lang aan de gang? Hoe kwam jij er zo achter? Wat was hij van plan met dat contact te doen; afbreken, doorzetten, verborgen houden?

Op zich vind ik niet heel veel mis met een vrijgezelle man die een soort van leuk/spannend mailcontact heeft. Ga je gang maar. Maar het ligt er wel een beetje aan wat hij er mee van plan was te doen nu het met jou wat serieuzer werd.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Hij zegt dat hij het sterk en wijs vindt, daarmee geeft hij al aan dat jouw verwachtingen anders waren dan die van hem. Jij wilde een echte relatie, hij blijkbaar niet. Het voordeel hiervan is dat je nu weet dat jij die drie maanden groter maakte dan wat het was, en dat maakt het loslaten natuurlijk wel weer makkelijker. Succes hoor.

Wat ik me wel heel erg afvraag is; Waarom laat je het verdere verloop afhangen van wat hij wil ipv van wat jij zelf wil?

En; Als jullie niet exclusief waren, dat lijkt er op, dan heeft hij niets verkeerd gedaan natuurlijk. Dus waar denk jij dat die nepspijt vandaan komt en hoe sta je daar tegenover?
quote:maaike71 schreef op 25 oktober 2009 @ 21:21:

Wat fijn zo een forum en zo verschillende reacties te krijgen! bedankt!

Die mails waren met name "geilerij". Ik geloof wel dat ik hem ook echt wel wat gedaan heb, dat we iets bijzonders hadden... Maar dan toch die drang van hem om in te gaan op geile berichtjes van iemand die hij niet kent (dat neem ik maar aan en daar geloof ik hem wel in)

Heb hem net gesmst dat hij maar eens goed moet overdenken wat hij wil. Wil hij vastigheid? Zou hij zich willen binden aan 1 persoon? En daar ook gelukkig van kunnen worden? Of steeds op zoek gaan naar spanning. (en dan dat alles los van mij)

Ook gezegd dat ik benieuwd ben waar zijn gedachte uit komen en dat ik hem los ga laten, met pijn in mijn hart... pfff... tik dit met tranen in mijn ogen... Sms terug van hem dat hij dat sterk en wijs van me vindt en dat hij er zeker op terug komt.Hij schaamt zich ook duidelijk... zoiets... Even rust dus en maar eens kijken hoe ik hier over een week in sta....even wat afstand nemen dus...Goed voor hem zelf om dat eens te bedenken, maar lijkt me belangrijker dat jíj bedenkt wat jíj wil.
Peas on earth!
waar schaamt hij zich voor? dat hij betrapt is? of dat hij in gegaan is op geilerij terwijl hij een relatie aan het opbouwen was, dus dat het een slappe zak is?
ben het helemaal eens met princes op de erwt...

Wat wil jij?Wil jij hem nog wel? Kun je hem nog vertrouwen? Daarna vind ik eignelijk dat hij pas in beeld komt!

sterkte!
Ik heb een vriendin en die heeft soortgelijke gesprekken met mannen op msn terwijl ze een vriend heeft.

Maarre hoe ben jij er eigenlijk achter gekomen? door te zoeken op zijn pc?
Poelepoelepoelepoes!
Als hij nu al zo met je omgaat, hoe moet dat over een aantal jaar dan gaan? Als de woeste vlammen wat gedoofd zijn en de sleur er lichtelijk insluipt. Nee hoor, bij mij was het duidelijk geweest. Lekker laten gaan. Eens een relatie gehad met mijn prins op het witte paard die achteraf een master oplichter bleek. Dat gun je niemand. Dus... lekker laten gaan meid. Geen hand vol maar een land vol. Jij verdient toch beter dan dit ?
Ik vroeg mij af wat er zo intensief was aan jullie relatie, heeft hij je al voorgesteld aan zijn familie? is hij al bij jouw ouders/familie langs geweest? meestal is dit een indicatie dat er sprake is van serieuze plannen met elkaar.

Was kennismaken met vrienden en familie nog niet aan de orde, dan kun je je inderdaad afvragen of hij er net zo serieus in stond als jij.

Tussen jullie is een grote ongelijkheid, jij bent al enorm met een gezamenlijke toekomst bezig, hij lijkt nog niet verder dan het 'scharrelstadium'.

Ergens kun je hem dat ook niet kwalijk nemen, maar je kunt er wel je conclusies uit trekken: je bent te hard van stapel gelopen.

In een aantal gevallen kan het geen kwaad om hard van stapel te lopen in de liefde, als je maar gelijk oploopt en vooral heel open bent naar elkaar. Maar in jouw geval heb je mistaxaties gemaakt, je beoogde a.s. man blijkt anders in elkaar te steken dan je aanvankelijk dacht, er zaten nog wat lijken in de kast.

Hij was niet geheel open naar jou toe, en hij heeft geen rekening gehouden met jouw gevoelens. Ergens heeft hij een loopje met je genomen want hij moet toch geweten hebben hoe serieus jij in jullie relatie stond, of hij is verregaand onnozel.

Zo'n man kun je beter aan jou voorbij laten gaan, dat smeekt om nog heel veel meer problemen.

Maak je geen zorgen, hij is echt niet de laatste man op aarde, je komt er heus wel een keer eentje tegen die wel eerlijk tegen jou kan zijn.
Tja..ik denk niet dat het perse voor iedere man/vrouw iets hoeft te betekenen, zulke gesprekken..voor sommigen zal het niet meer betekenen dan het lezen van een sexboekje, bij wijze van spreken..

De vraag is inderdaad, kun en wil jij daar mee omgaan..
quote:hompeltjepompeltje schreef op 25 oktober 2009 @ 22:59:

Als hij nu al zo met je omgaat, hoe moet dat over een aantal jaar dan gaan? Als de woeste vlammen wat gedoofd zijn en de sleur er lichtelijk insluipt.

Die woeste vlammen waren blijkbaar al gedoofd. Eens met Madhe, als hij echt helemaal hoteldebotel was geweest en een monogaam karakter had gehad : was dit niet gebeurd in de eerste fase van een relatie, ook niet bij een man die sex los kan zien van gevoel.

In mijn ogen een teken dat je te maken kan hebben met een man die graag monogaam WIL zijn, maar dat overduidelijk dus niet kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven