Bezemtopic deel 4

05-10-2009 12:43 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

Eerste bezemtopic

Het oude topic
Goedemorgen! Vakantie!

Eindelijk weer eens tijd om een fatsoenlijk stukkie te tikken. Mensenkinderen, het is drúk tegenwoordig. Heb zelfs amper de laptop meer aan

Qua voorstellen: Fussie, 37, mama van een Zoonlief van 7, woon samen met Lief, en Goudje, de goudvis. Werk fulltime en bezemen is niet mijn sterkste kant Alhoewel het tegenwoordig wel stukken beter gaat!

Hoi Lau

Lijstje voor vandaag:

- erker voor de tweede keer schilderen

- deuren kamer, toilet en kelder voor tweede keer schilderen

- was opruimen

- vaatwasser uit- en inruimen van etentje gister met vrienden

- vanmiddag vriendin op bezoek

- vanavond andere vriendin die komt eten

- buikdansen

Lijkt me wel genoeg voor één dag
Gaat lekker Pip, weer helemaal opgeknapt denk ik zo?

Ik heb de bedden opgemaakt,

er een was in gekeild

de vaatwasser aangezet

kinders gedouched en aangekleed (die van 6 iig en die van 9 aangespoord)

Ontbijt gemaakt en weer op geruimd

Hond uitgelaten

Sigaret gerookt en al twee koffies achter in mijn mik zitten,

Straks naar de HA, ik hoop dat er wat is........hoe er moet het met je zijn, als je dat wilt.
Heb ik al gezegd dat ik zoooooooo blij ben dat ik eindelijk weer ga sporten?!
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Goed bezig Pips
Hier is de vakantie net afgelopen en mogen ze weer naar school, na de hele vakantie ziek te zijn geweest, om beurten.
Succes bij de dokter Zus. Hopelijk is et idd iets en kan er daardoor iets aan gedaan worden!
Zus, gistermiddag besefte ik opeens dat ik zonder (angst voor) pijn m'n dingen deed. Traplopen, fietsen, middagje staan, allemaal geen probleem.

Komt voor jou ook weer hoor!
Jemig Fuss, nog steeds aan het verven? Wat een klus!
Mogge kindjes.

Vandaag het huis opruimen, welk een puinzooi is na het weekend - zoals gewoonlijk - En de was wegwerken - zoals gewoonlijk -

De groep van A bellen.

Vrijdag vier ik mijn verjaardag. Bewust op een avond dat A er niet is. ( aah gossie hoor ik jullie nu zeggen, maar wacht: ) voorgaande jaren schopte A ongelofelijke rellen op mijn verjaardag. ( Hechtingstoornis komt dan boven ). Weet haarfijn mij en mijn schoonouders tegen elkaar uit te spelen op een manier waar een psychopaat nog wat van kan leren.

Dit jaar besloot ik om op vrijdag avond mijn verjaardag te vieren , en A zaterdag dan te verrassen met een dagje iets leuks doen, zodat hij ook het idee heeft dat hij mijn verjaardag viert.

So far so good. Totdat A dit weekend bij mijn schoonouders waren, de mensen waarvan wij nooit mogen zeggen tegen A dat ze op vakantie zijn, weekendjes weg zijn of een dagje met de andere kleinkinderen iets doen, want dat is zielig. Zij hebben aan A beloofd (!!!) dat ze tegen mij zullen zeggen dat ik hem op vrijdag op moet halen. A wist niets van mijn verjaardag. Nu dus wel.

Het is weer zo typisch manipulatief van mijn schoonmoer. Lekker handig ook enzo. A rekent nu op een lang weekend ( Iets wat we niet doen omdat dat altijd net te lang is en er op de laatste dag driftbuien ontstaan ) en A rekent nu op mijn verjaardag ( Wat ik ook niet wil ivm de uitbarstingen. )

En wie is straks dan "de lul" bij A. De boosdoener ?

Juist ik. Terwijl ik het dus niet slecht bedoel, juist voor hem en mij, en onze band een constructie bedacht had dat hij geen stress heeft maar toch een feest gevoel.

Ik hoop dat de groep "de schuld" op zich wil nemen door tegen hem te zeggen dat hij geen lange weekenden naar huis mag.

Ws doen ze dat wel, we hebben dit soort dingen al vaker gehad. Schoonouders zijn al eens op het matje geroepen voor dit soort dingen.

maar toch, ik voel me er mooi kut bij.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Weet je wat het is Pip, dit is anders, vroeger had ik oook van dat soort rugpijnen en kon ik niet eens ademen en dat deed bewijs van al zeer.

Deze rugpijn is constant aanwezig, of ik nu beweeg of niet, ik kan dus ook gewoon bewegen en dat doet niet meer zeer, maar die constante pijn stompt je af, je wordt prikkelbaar en boos, dat laatste vooral.

Ik kan gewoon bewegen, dat doet btw wel meer zeer maar meer op langere termijn, dus als ik nu ga stofzuigen, krijg ik dat vanmiddag terug op mijn bord.

Maar hopen dat er iets voor is.
Boro, wat een situatie zeg, heb je ze wel even flink de waarheid gezegd, lekkere boel zeg......laat hun het maar oplossen met A, door te zeggen dat het een vergissing was of iets dergelijks.
Dat is ook tamelijk damesplasser Boro En wie doen ze er nu een plezier mee? Niemand toch?

Pips, het schilderen is idd nog niet af, maar dat is ook omdat het nu weekend- en vakantiewerk is en Lief niet mee schildert. Dan gaat het gewoon langzaam. En alles moet minstens 3x *zucht*

Maar het wordt wel mooi, dus het geeft niet En de deadline voor alle klusjes is 1 januari, dus ik doe op mijn gemak (wat ik dan na 1 januari moet doen, ik zou het niet weten )

Ik ben trouwens weer aan eht lezen geslagen. Wat is dat toch lekker!
Ik heb ze nog niet gesproken Zus.

En flink de waarheid zeggen.... Ik ben er niet zo heel goed in, en het is allemaal toch nooit waar.

Uiteindelijk komt het door ons dat A niet thuis kan wonen. Heb ik (vooral) niet goed genoeg mijn best voor hem gedaan enzo.

De instelling geeft wel psycho-educatie aan ze in de hoop dat ze leren wat A heeft, hoe het komt en hoe we er mee om moeten gaan.

Maar zij zijn een beetje van het type de wereld is gek. Wij niet.

Ze kunnen ook gewoon ijskoud beweren dat A bijv. geen hechtingsstoornis heeft ( iets wat door 3 verschillende psychiaters is vastgesteld inmiddels ), maar gewoon wat meer liefde en aandacht nodig heeft.

Tjsa.
Hey fus. Het is idd uitermate damesplasserij.

Fijn een weekje vakantie voor je :-)

Zus, een voorzichtig kusje voor op je rug

En Pipster, Werkse vandaag :-) Korstjeskrabbelaar
Ohh, ik weet wat voor soort je bedoelt......dat is moeilijk dan idd, maar ik zou toch zeggen wat jouw planning was en waarom en dat hun het mogen oplossen, vind jij het moeilijk kan je man het dan niet doen, het zijn zijn ouders.

Ik neem aan dat hij ook niet blij is met deze actie.
Da's nog meer damesplasserij zeg, als ze zo doen over jou en je moeite. Grrr!

zo, gevoederd en nu maar weer eens de kwast ter hand nemen.
Neu hij is ook niet blij.

Verre van Dus ik denk dat ik het hem laat zeggen ( Leuk woensdag na zijn EMDR, waarbij alle emotie's vergroot worden )

Hij schaamde zich gisteren kapot voor zijn vader. Ze gingen samen A weg brengen en begint die man tegen een socio-therapeut uit te vallen over de eczeem van A en wanneer ze daar nou eindelijk eens iets aan gaan doen.

Socio zei heel droog " Meneer, we zitten 3 x per week in het zh voor lichtterapie, hij heeft een dieet , loopt bij een dermatoloog, alergoloog, kinderarts en dietiste. Daarvoor komen we ook nog zo'n 2x per week in het ziekenhuis. Hoeveel wilt u dat we nog voor hem doen?"

Vond ie niet genoeg en hij zou wel eens even een boze brief naar de instelling sturen.

*zucht*

Vriend wilde zich al verontschuldigen, maar de socio gaf hem een geruststellende "ik weet dat jij er niet zo overdenkt* knipoog.

Best vermoeiend die mensen.
Ondertussen in de Villa.,.....

Heeft HPL de puin geruimd in de zit- en eethoek, ligt in de badkamer alles weer op zijn plek, heeft ze zich opgemaakt en heur haar opgestoken.

Waar komt al die energie opeens vandaan?

Wordt vervolgd. Eerst een bakkie.
Jees Boor, kun je die mensen niet bij A uit de buurt houden? Of is dat te drastisch?

Zus, je bent er mooi klaar mee :(
Zo jij gaat lekker Pips

Als het aan mij lag zou ik ze idd uit onze buurt willen houden. Maar A heeft wel een band met mijn schoonouders. En dat wil ik hem ook niet afnemen. ( Je weet wel, ik de biatch die niets voor A wil doen )

Over een kwartier kan ik de instelling bellen en even mijn hart luchten en naar een oplossing op zoek gaan :-)
Goedemorgen allemaal,

Wat is het toch lekker als ik de meiden weer uitzwaai als ze naar school gaan. Die eerste dag na de vakantie, heerlijk! Wetende dat ik weer een lekker rustige ochtend heb zonder die lieve, vervelende, zeurende, schattige, prepubers, lekker achter de laptop met ontbijt en koffie..... Genieten!

Mijn lijstje voor vandaag:

- wassen, drogen, opvouwen

- keuken opruimen

- huiskamer opruimen, soppen, stofzuigen en dweilen

- boven opruimen

- boodschappen doen

- vroeg koken en om 17.00 uur eten

- 17.30 uur de deur uit. Training voor nieuwe baan.

Ga dus maar snel beginnen!
Zeg Lau hou eens op met mij jaloers maken
Haha, sorry, zal het niet meer doen!

En nu ga ik echt beginnen...
quote:HoiPippiLangkous schreef op 26 oktober 2009 @ 08:42:

Zeg Lau hou eens op met mij jaloers makenWil je ook graag kindjes hebben Pips
Die van Lau wil ik wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven