3000+ deel4
zondag 25 oktober 2009 om 01:20
De grap van Floor en Mamalief om een heel topic vol te kletsen, is een serieuze belanghebbende zaak geworden.
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
We gaan gewoon door en het nieuwe doel is 30.000.
We zijn met een min of meer bekend groepje,maar het is hier een open groep, iedereen is welkom, we waaien allemaal binnen en weer uit.
Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Hoe sneller bij de eindstreep!
De regels zijn:
Off topic bestaat niet.
Door elkaar heen kletsen is standaard.
ATV aanvragen bij de permissie secretaresse.
Wat ATV is bepaald iedereen zelf.
Willem is one off the girls.
De plaspauzes zijn afgeschaft! (je gaat gewoon ff snel stiekem, doorlullen is het motto namelijk )
Persoonlijke posts niet quoten van elkaar, dan is er de mogelijkheid om privé info te delen en daarna te editen indien nodig voor poster.
Veel plezier!
anoniem_15814 wijzigde dit bericht op 27-10-2009 09:07
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
Reden: Er is veel gedeeld dat soms privé moet blijven. En Floor, je naam moest er nog in.
% gewijzigd
maandag 26 oktober 2009 om 14:13
Hier ook niet vooruit te branden. Koud. Dus zou a/d slag moeten om het wat warmer te krijgen
Zie je vanavond. Hoop dat tegen die tijd zowel huis als ik toonbaar zijn. Maar oké, JIJ hebt het in de slechtste tijd gezien en slechter kon niet
En een voor-, tussen en nawijntje is gezien tijdsbestek nog steeds verantwoord
Zie je vanavond. Hoop dat tegen die tijd zowel huis als ik toonbaar zijn. Maar oké, JIJ hebt het in de slechtste tijd gezien en slechter kon niet
En een voor-, tussen en nawijntje is gezien tijdsbestek nog steeds verantwoord
maandag 26 oktober 2009 om 14:25
quote:zusenzo schreef op 26 oktober 2009 @ 14:17:
Wat erg Thee, wat zijn ze aan het doen bij jou thuis?
Het afgelopen jaar....: nieuwe vloer- en muurtegels (vloeren moesten worden uitgefreesd) in badkamer en toilet; nieuw toilet, nieuwe wastafel, thermostaatkranen, nieuwe keuken, nieuwe waterleidingen, nieuwe berging, nieuwe balkons/galerij (zowel hekken als vloer) etc. via woningbouw.
Zelf: nieuwe keukenvloer, nieuwe badkamermeubeltjes, wat extra keukenmeubilair, nieuwe gordijnen woonkamer en nog wat dingen (nu BLUT dus).
Tijd zonder water/wc (chemisch toilet) en gas gezeten.
Wat erg Thee, wat zijn ze aan het doen bij jou thuis?
Het afgelopen jaar....: nieuwe vloer- en muurtegels (vloeren moesten worden uitgefreesd) in badkamer en toilet; nieuw toilet, nieuwe wastafel, thermostaatkranen, nieuwe keuken, nieuwe waterleidingen, nieuwe berging, nieuwe balkons/galerij (zowel hekken als vloer) etc. via woningbouw.
Zelf: nieuwe keukenvloer, nieuwe badkamermeubeltjes, wat extra keukenmeubilair, nieuwe gordijnen woonkamer en nog wat dingen (nu BLUT dus).
Tijd zonder water/wc (chemisch toilet) en gas gezeten.
maandag 26 oktober 2009 om 14:34
maandag 26 oktober 2009 om 14:41
maandag 26 oktober 2009 om 14:46
Jee Thee, wat een verhaal. Ik zou gillend gek weggerend zijn van de misére. Of in overspannen toestand het huis verlaten...
Nu kan het alleen nog maar beter worden:)
Ik ben superdom geweest, heb boodschappen gedaan voor verjaardag en laat het brengen....heb alleen niet gevraagd wanneer ze het komen brengen.
Kan misschien wel 6 uur zijn...lastig als de visite eerder komt.
Ik ben superdom geweest, heb boodschappen gedaan voor verjaardag en laat het brengen....heb alleen niet gevraagd wanneer ze het komen brengen.
maandag 26 oktober 2009 om 14:55
quote:permanentia schreef op 26 oktober 2009 @ 14:46:
Jee Thee, wat een verhaal. Ik zou gillend gek weggerend zijn van de misére. Of in overspannen toestand het huis verlaten...
Ai perma, da's nie slim nie.... Kun je niet even bellen voor info of bezorging alsnog skippen en snel zelf ophalen (ken je vervoer niet)...
Dames/Freak, ik ga nu itt eerder bericht niet de keuken in, maar eerst even slapen. Anders red deze ouwe doos de avond niet eens
Ai perma, da's nie slim nie.... Kun je niet even bellen voor info of bezorging alsnog skippen en snel zelf ophalen (ken je vervoer niet)...
Dames/Freak, ik ga nu itt eerder bericht niet de keuken in, maar eerst even slapen. Anders red deze ouwe doos de avond niet eens
maandag 26 oktober 2009 om 15:31
dus hierbij vraag ik jullie om jullie mening.
Hoe raar is het dat ik exfreakman niet in dit huis wil hebben als ik niet thuis ben... ik heb dan nl de hele tijd het gevoel dat mijn privacy geschaad word...het voelt absoluut niet goed dat hij hier binnen is ( afgelopen zaterdag ook gebeurd en dan ligt er een briefje met wat hij allemaal heeft meegenomen!)
Hoe raar is het dat ik exfreakman niet in dit huis wil hebben als ik niet thuis ben... ik heb dan nl de hele tijd het gevoel dat mijn privacy geschaad word...het voelt absoluut niet goed dat hij hier binnen is ( afgelopen zaterdag ook gebeurd en dan ligt er een briefje met wat hij allemaal heeft meegenomen!)
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 26 oktober 2009 om 15:47
Nou na wat sms verkeer en een telefoontje van mijn kant geloof ik dat hij mijn gevoel gaat respecteren..duh.... ik moet wel eerlijk blijven zegt hij dan want dat is hij ook...en oh ja hij zegt ook nog dat hij te vertrouwen is... ja duh...wie gaat er hier nu vreemd????
hij belt of smst meestal wel van te voren maar als ik aangaf er dan niet te zijn kwam hij toch en dat wil ik dus niet...en ik geloof dat dat nu duidelijk is
hij belt of smst meestal wel van te voren maar als ik aangaf er dan niet te zijn kwam hij toch en dat wil ik dus niet...en ik geloof dat dat nu duidelijk is
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
maandag 26 oktober 2009 om 15:55