Saai!
maandag 26 oktober 2009 om 21:12
maandag 26 oktober 2009 om 21:27
quote:Dushi74 schreef op 26 oktober 2009 @ 21:12:
Saaie plaatjes,
Saaie gratis reparaties van toetoet! En dat is nog een super zeg.
Saai eten en saaie bezoekjes aan de dokter. Hoop dat het niet iets ernstigs was.
Ik ga morgen even mijn arm laten piercen met de gewone griepprik. Morgenmiddag dat is....Spannend, een piercing (maar ik hoop toch echt dat er niets in je arm achterblijft wat daar niet hoort).
Saaie plaatjes,
Saaie gratis reparaties van toetoet! En dat is nog een super zeg.
Saai eten en saaie bezoekjes aan de dokter. Hoop dat het niet iets ernstigs was.
Ik ga morgen even mijn arm laten piercen met de gewone griepprik. Morgenmiddag dat is....Spannend, een piercing (maar ik hoop toch echt dat er niets in je arm achterblijft wat daar niet hoort).
Snjókorn falla, á allt og alla
maandag 26 oktober 2009 om 21:41
maandag 26 oktober 2009 om 22:04
Lief Snjookje, ik zou er graag over willen praten. Maar zelfs ìk vind het te saai voor woorden...
(dan is het ècht saai)
Dush, niks bijzonders, hoor, even de medicijnen doorspreken (alles naar tevredenheid wat mij betreft) en nieuwe bestellen en ik wilde mijn oren laten uitspuiten (lang verhaal), maar er was niets uit te spuiten. Ook goed.
Leek me nu juist zo grappig.
(dan is het ècht saai)
Dush, niks bijzonders, hoor, even de medicijnen doorspreken (alles naar tevredenheid wat mij betreft) en nieuwe bestellen en ik wilde mijn oren laten uitspuiten (lang verhaal), maar er was niets uit te spuiten. Ook goed.
Leek me nu juist zo grappig.
Known to cause insanity in laboratory mice
maandag 26 oktober 2009 om 23:10
omg wat een dag was ut hier.
dorp in repenroer,van het weekend jongen verongelukt en nu vandaag een meisje overleden.vermoedelijk aan M-griep.
ondenmensen in paniek, want er ging iets vreselijk mis met bevallende moeder en dr kleintjes.(dat gaat nu gelukkig weer iets beter)
en huisbezoek gedaan bij ond met wat hinderlijk probleem gedrag.
mn studieboeken 1x 30 min open gehad.
morgenochtend dus maar ff doen en dan woensdag op hoop van zegen op eksamen!!!! ga nu mn mandje in.
dorp in repenroer,van het weekend jongen verongelukt en nu vandaag een meisje overleden.vermoedelijk aan M-griep.
ondenmensen in paniek, want er ging iets vreselijk mis met bevallende moeder en dr kleintjes.(dat gaat nu gelukkig weer iets beter)
en huisbezoek gedaan bij ond met wat hinderlijk probleem gedrag.
mn studieboeken 1x 30 min open gehad.
morgenochtend dus maar ff doen en dan woensdag op hoop van zegen op eksamen!!!! ga nu mn mandje in.
dinsdag 27 oktober 2009 om 10:37
dinsdag 27 oktober 2009 om 16:35
dinsdag 27 oktober 2009 om 17:17
quote:Lys schreef op 27 oktober 2009 @ 16:35:
Nou, je hebt wederom volle dagen, meid.
Hoop dat het vandaag wat rustiger is met werken dan gisteren.
En succes met je studie, hè!
Snjookie toch, au-buik? Is totaal nie leuk nie.
Heb je al een 'fukitol' genomen? Werkt hier misschien ook goed voor.
Ik ga naar ome dokter hiervoor. Ik vermoed dat "fukitol" niet werkt dit keer.
Dank je wel voor je
Nou, je hebt wederom volle dagen, meid.
Hoop dat het vandaag wat rustiger is met werken dan gisteren.
En succes met je studie, hè!
Snjookie toch, au-buik? Is totaal nie leuk nie.
Heb je al een 'fukitol' genomen? Werkt hier misschien ook goed voor.
Ik ga naar ome dokter hiervoor. Ik vermoed dat "fukitol" niet werkt dit keer.
Dank je wel voor je
Snjókorn falla, á allt og alla