NIET groepje
maandag 26 oktober 2009 om 21:33
maandag 26 oktober 2009 om 21:42
ja die foto's heb ik al eens mogen zien.
Schop tegen plous en elo hun bevallige billen dan maar
ik heb totaal geen zinnige bezigheden vanavond maar ik moet zo wel braaf naar bed, morgen weer vroeg en aangezien ze allemaal van slag zijn door de wisseling van de tijd is het niet erg gezellig
Schop tegen plous en elo hun bevallige billen dan maar
ik heb totaal geen zinnige bezigheden vanavond maar ik moet zo wel braaf naar bed, morgen weer vroeg en aangezien ze allemaal van slag zijn door de wisseling van de tijd is het niet erg gezellig
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
maandag 26 oktober 2009 om 21:51
maandag 26 oktober 2009 om 21:56
maandag 26 oktober 2009 om 22:07
maandag 26 oktober 2009 om 22:55
quote:elodita schreef op 26 oktober 2009 @ 19:12:
zo IeJee zijn de kinderen weer wat slimmer geworden vandaag?
Nee, want ze hebben vakantie...
Jee, wat een klepperende eierstokken allemaal... Heerst het? Is het aanstekelijk?
Net een belangrijke vergadering gehad. Kom maar kijken.
zo IeJee zijn de kinderen weer wat slimmer geworden vandaag?
Nee, want ze hebben vakantie...
Jee, wat een klepperende eierstokken allemaal... Heerst het? Is het aanstekelijk?
Net een belangrijke vergadering gehad. Kom maar kijken.
Everytime you make a typo, the errorists win.
dinsdag 27 oktober 2009 om 09:28
Moge ladies.
Hahahhah, Info, dat is Bo niet. Hij was te duur. Ja en voor minder doen we het niet. Hoorde bij de opnamens van die tv serie dat Bo meer betaald kreeg dan de acteurs. Ik heb me daar rot over gelachen.
Floyd is ook te duur voor aankomende week voor een tv reclame. Gaan we ook niet met de prijs zakken en ze wilde iets waar ik niet mee toestem. Ze wilde 1 kant van Floyd met een verfbus in een andere kleur spuiten. Nou geen haar op mijn hoofd dat er giftige stoffen op mijn kat gespoten word. Die zijn gek. Een kat gaat daar meteen aan likken, daarbij veel te gevaarlijk bij zijn koppie. En die stress doe ik Floyd niet aan.
Dus de katten zijn nu even werkloos.
Hahahhah, Info, dat is Bo niet. Hij was te duur. Ja en voor minder doen we het niet. Hoorde bij de opnamens van die tv serie dat Bo meer betaald kreeg dan de acteurs. Ik heb me daar rot over gelachen.
Floyd is ook te duur voor aankomende week voor een tv reclame. Gaan we ook niet met de prijs zakken en ze wilde iets waar ik niet mee toestem. Ze wilde 1 kant van Floyd met een verfbus in een andere kleur spuiten. Nou geen haar op mijn hoofd dat er giftige stoffen op mijn kat gespoten word. Die zijn gek. Een kat gaat daar meteen aan likken, daarbij veel te gevaarlijk bij zijn koppie. En die stress doe ik Floyd niet aan.
Dus de katten zijn nu even werkloos.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.