A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
O ja, sorry Jas, dat je in de war raakte van de nieuwe avatars!
Ha Carlien, klinkt als een heerlijke ontspannen dag!

Leuk dat je zoon weer moest optreden en dat er telkens een nieuw optreden op volgt!

Thee, pfffff die ellenlange renovatie, bijna al een jaar toch?? Wat zul je opgelucht zijn als het eindelijk allemaal echt klaar is.

Dreamer, maf dat je op de nieuw aangemaakte site opeens met een voetbalteam zat!

Freak wederom heel veel sterkte!

Had ik al gezegd dat ik snipverkouden ben? Is verder niet zo'n ramp alleen vermoeiend dat geproest en gesnotter.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Voor de mensen die van 't weekend genoten hebben van 't weer: dat was dan mooi op tijd!! Mèn, wat een pokkeweer vandaag! Ik heb spontaan ook allerlei pijn, op bekende en onbekende plekken (ja, ik kén de plekken wel, is m'n lichaam, namelijk, maar had er normaal nooit pijn ) en vraag me af of het komt door het weer of mijn weerzin tegen dit weer. Blegh

Snipverkouden is trouwens ook niet leuk en doodvermoeiend, vind ik altijd.

Mijn hond wil aandacht, ga ik eens wat aan/mee doen

toedels

Later is nu
Goede nachtrust heeft gezorgd voor me een stuk beter voelen. Elvis stuurde me naar bed en ging zelf met Milo uit.. Inmiddels verheug ik me op m'n vrije dag, morgen.
Later is nu
Fijn dat je je beter voelt, Dreamer!

Ik moet straks met Dochter naar de piercingshop, ze is het bovenste bolletje kwijt, en als de piercing er nu uitvalt krijgt ze 'm er waarschijnlijk niet meer in....Dus hebben we de bovenkant met pleister dikker gemaakt, zodat ie moeilijker los kan schieten, en na half 5 kunnen we terecht voor een nieuw bolletje (2 piercingshops waren dicht vandaag, de 3e gelukkig niet!).

Verder de That 70's cd box gekocht, met 5 cd's vol jaren 70 muziek. Komt mijn dochter thuis, roept ze gelijk: WAT IS DAT VOOR EEN HIPPIEMUZIEK!?!?!

(mijn buuf en ik waren alweer helemaal back to the seventies, maar ja, zo'n uitspraak brengt je in 1 klap terug, haha)
Goede morgen deze mooie morgen
Later is nu
Hahahhaa Carlien, geweldige opmerking van je dochter!

Is het nog gelukt met de piercing?

Vandaag heb ik eindelijk weer zin om dingen te ondernemen. Nog steeds verkouden maar voel me wel iets beter, gelukkig.

Vanochtend eerst in bed een tijd gelezen, dat is wel een zalige manier om de dag te beginnen.

Zonnige dag allemaal.
Fijn dat je je beter voelt, Jasmine!

En heerlijk, beginnen met lezen in bed. Nog iemand die je een kopje koffie/thee bracht? Zou ultiem zijn he

Heb jij zondag iets te doen? Ik ben 's morgens in de buurt en 's middags in jouw stad.. Een combi lijkt me mogelijk

Alleen als je het wilt/aankunt en dergelijke hoor!

Heb net tekeningen uit zitten zoeken van vroeger. LE wilde persé vandaag tekeningen van mij mee naar school, en zo kwam ik weer bij oude tekeningen. Heb ze nu eens allemaal gefotografeerd. Ik heb echt een heel schooljaar in de klas zitten tekenen. Erg leuk
Later is nu
Wat super dat je al je oude tekeningen bewaard hebt! Mooi!!

Ja zou het ultieme zijn, ook nog een kopje thee erbij

Zondag wordt niks. Zaterdag heb ik al een meeting en zondag wil ik graag bijtanken en buiten iets doen (hopen op mooi weer) omdat vriend die week daarop middagdienst heeft en we dan niet weg kunnen.
Hallo, ook zo lekker zonnig bij jullie, heeeerlijk hier echt!! Zo even lekker met honden wandelen.

Fijn dat je weer een beetje op de been bent Jas! En idd erg lekker om zo je dag al lezende te beginnen. Ik ben nu in "het diner" bezig, kan het haast niet weg leggen, ben heel benieuwd hoe het af gaat lopen, nog 40 pagina's te gaan.

Oh ja, houdt er iemand hier van Quentin Tarantino? Nieuwe film is aanrader; Inglourious Basterds.

Vanavond ga ik mosselen eten, iemand nog een tip voor lekkere ovenfrietes erbij?

Gaaf Carlien, That 70's box! Lekkere hippies muziek, haha!

Ik heb eindelijk m'n verjaardagsgeld besteed, heb een Ipod besteld bij Bol, kan niet wachten tot ie binnenkomt (ga ik ook lekker muziek downloaden Twin )

Oh en leuke nieuwe avatars dames *thumbs up*

Geniet van de zon!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ja, tsk, ik wil m'n avatar leuk pimpen voor Halloween, lukt het me ineens niet meer met photoshop ... en heb nu geen zin/tijd om dit uit te gaan zoeken voor zaterdag. Dus... nieuwe ronde nieuwe kansen met kerst

Jammer van zondag, Jasmine, maar ik heb nog een keertje zo'n dag komend jaar.. dus wederom nieuwe ronde nieuwe kansen

Ik heb op school een jaar lang echt wekelijks zitten tekenen in de klas.. erg leuk. Een beetje 'aanelkaarbrei-tekeningen' (en ja, als ik niet zat te tekenen, zat ik te breien, haha) Ik sta nu af en toe versteld van wat ik er tussen heb zitten. Ben ook verbaasd dat ik bepaalde gekleurde tekeningen me gewoon niet meer kan herinneren Gelukkig staat m'n naam erbij

In de schetsboeken ook vaak veel losse tekeningetjes naast elkaar met opmerkingen ertussendoor. De kinderen vonden dat erg grappig

oh

ik moet helpen.. iets met traktaties
Later is nu
Is het bij jullie ook strak blauw, prachtig zonnig en best warm???

Misschien zo even met boekje op balkon, maar misschien is dat net wat te enthousiast. In elk geval balkondeur wijd open!
Hier ook Thee, echt prachtig weer! Ik zou lekker met een jas aan op je balkon gaan zitten, geniet ervan.

Zonder halloweenmeuk vind ik je avator mooier Dream. Doe eens een foto van 1 van je tekeningen als dat kan.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Ik vind het zo stom dat je alleen avatarveranderingen ziet met F5 en niet bij 'gewoon' van pijler of topic wisselen.
Vind ik ook. Maar wanneer doe jij nou een leuke avatar Thee, ik word altijd een beetje somber van dat vierkante vlak. Het is zo makkelijk :-)

Een leuk bakkie Thee ofzo... of wil je niet meedoen aan die onzin?
Is dit iets; thee én wijn

Lekker!
Tis hier ook prachtig weer...echt een fantastische herfstdag:)

Pff therapeut geweest vandaag...die vind dat ik te snel wil/ga.... ja nou hoor is het weer niet goed... ik zou nog wel sneller willen maar dat gaat niet!

Gisteren goeie dag gehad samen met vriendinnetje 3 sollies de deur uit gedaan en heel mijn cv gepimpt! daar werd ik heel blij van!

Geniet ze nog allemaal
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
*grijns*, zoveel mensen hebben er 1, dus nu vind ik mezelf altijd snel terug als ik door een topic scroll.

Iets met 'thee' zou het meest logisch zijn, maar vind ik niet leuk. Ben meer van de high heels, 'setjes', bubbels en nog wat andere dingen (haha, die vast niet toegestaan worden).

Kwam wel een print tegen met spreuken (van vroegah), dus ben wel naar een motto aan het kijken.

Is dat een goede, kleine eerste stap ?
Freak, als ik nog een blik op jouw CV moet werpen, dan geef maar een gil. En als je nog iets over mijne te melden hebt, hoor ik het ook wel. Grinn, al heb ik 'm nu 'coachproof'.
Of een gezellige theemuts!

Zo. Ik ga maar weer 'ns aan het werk denk ik... doei!

Jaa, dat is echt thee, Dee (ik zou het niet weten, ik heb thee nog nooit gezien )

heb toch m'n avatar veranderd. Slechts voor 3 dagen, mag dat Dee
Later is nu
Ik dacht wel dat de vraag zou komen.. zulke tekeningen maakte ik op de havo

Later is nu

Deze heb ik een paar weken terug getekend, naar een foto, die ik met vakantie in de dierentuin maakte
Later is nu
Mooi Dreamer, en wat leuk dat je je tekeningen van vroeger nog hebt!

Hier was het ook heerlijk weer, trouwens
Mijn dochter is vandaag 12 geworden

TWAALF.. en waar dat in 'mijn andere topic' een enorme leeftijd is, behoort ze hier tot de jongere kinderen

Maar ik vind het maar raar. 12.. dat is al heel erg groot!

En dat is ze ook..

ze wilde vandaag (mijn) laarzen aan met hakjes.. en dat mocht, alleen de morgen.. Maar ze heeft ze kreunend weer uitgedaan.. want ze zijn haar te klein

Nog 7 cm te gaan en ze is net zo groot als haar moeder..

Overigens zie ik haar vandaag pas weer als ze naar bed gaat.. gezellig..

Het is hier wéér heerlijk weer
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven