ik kan zoiets gewoon niet vatten,of ligt dat aan mij.

27-10-2009 20:03 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal

Na een hele tijd alleen tezijn geweest naar een scheiding,en gedacht tehebben alles weer op de rails tehebben,is mij weer iets heel raars overkomen..via werk heb ik iemand leren kennen die ik weer aardig begon tevinden,we werken niet samen maar hadden elkaar wel eens aan de telefoon,steeds werden er lieve woorden gebruikt,hebben zelf samen een keer koffie gedronken,hebben elkaar daarna 2keer

zomaar in de stad ontmoet en wat denk je daar stonden we dan

zomaar te tongzoenen,kwam wel van mij uit maar meneer deed gewoon mee.De 3de en laatste keer stonden we vlakbij de stad in een park,meneer werd wel steeds handtastelijker en wat denk je hij kwam gewoon klaar onder het zoenen.(heb alles gewoon gezien),nu komt het mooiste ik heb totaal niets meer van hem gehoord,zou natuurlijk nog bellen zoals ze altijd beloven,kom ik hem gisteren weer tegen,natuurlijk alles met hem bepraat,meneer is getrouwd,wat hij natuurlijk nooit heeft verteld..En hij zegt dat er niets gebeurd is vindt alles heel gewoon,ik heb hier zo ontzettend veel verdriet van ken hem nu al een paar mnd,en meneer was gisteren ook zo zonder gedag tezeggen verdwenen
hallo allemaal

Na een hele tijd alleen tezijn geweest naar een scheiding,en gedacht tehebben alles weer op de rails tehebben,is mij weer iets heel raars overkomen..via werk heb ik iemand leren kennen die ik weer aardig begon tevinden,we werken niet samen maar hadden elkaar wel eens aan de telefoon,steeds werden er lieve woorden gebruikt,hebben zelf samen een keer koffie gedronken,hebben elkaar daarna 2keer

zomaar in de stad ontmoet en wat denk je daar stonden we dan

zomaar te tongzoenen,kwam wel van mij uit maar meneer deed gewoon mee.De 3de en laatste keer stonden we vlakbij de stad in een park,meneer werd wel steeds handtastelijker en wat denk je hij kwam gewoon klaar onder het zoenen.(heb alles gewoon gezien),nu komt het mooiste ik heb totaal niets meer van hem gehoord,zou natuurlijk nog bellen zoals ze altijd beloven,kom ik hem gisteren weer tegen,natuurlijk alles met hem bepraat,meneer is getrouwd,wat hij natuurlijk nooit heeft verteld..En hij zegt dat er niets gebeurd is vindt alles heel gewoon,ik heb hier zo ontzettend veel verdriet van ken hem nu al een paar mnd,en meneer was gisteren ook zo zonder gedag tezeggen verdwenen
Kan me indenken dat het voor jou een hele teleurstelling is, maar naar mijn mening dien je dit af te kappen, aangezien hij nu aangeeft getrouwd te zijn.

Uithuilen, en verder gaan met je leven. Dit soort sneue types moet je niet willen in je leven....
Eens met Jorina. Voor nu een dikke

Enneh.... er zijn leukere mannen. Gun jezelf een écht leuk exemplaar!
Wat is je vraag nu precies?
Hè gtvr, wat vervelend! En vooral ook dat hij je collega is.

Als het je lukt, zou ik zo veel mogelijk afstand van hem nemen!!! Wat een loser!

Wat is het verdriet eigenlijk precies wat bij je naar boven komt dan?? Ik bedoel: jullie hadden alleen maar een paar keer koffie gedronken en gezoend en dan .... nou ja,... dat dat bij hem gebeurde... Is dat omdat je je nu afgewezen voelt? Of omdat je erachter komt dat hij getrouwd is en je je belazerd voelt...?

Ik zou eerlijk gezegd nogal pissig zijn op zo'n vent. >:-[

Die zou ik nooit meer aankijken. Maar ontzettend verdriet ervan hebben...? Nee!
Only dead fish go with the flow
Je zoent en je voost en je zegt meneer tegen hem?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Een andere meneer zoeken.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, wat is je vraag? Ik vind het vreselijk goor, smerig en onsmakelijk. Zou me aangerand voelen.

Bah!
.
Heeft hij gelogen over zijn burgerlijke staat of hebben jullie dat onderwerp niet eerder besproken?
hee, twee dezelfde topics! Doet t forum weer raar?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Loser.
Wat een stomme meneer.

Bah!

Weg ermee. En met opgeheven hoofd verder.
Hij heeft zijn kruit verschoten.
Hij schaamt zich voor zijn prédinges ejaculatie, hij heeft gesnuffeld aan het vreemdgaan, het is hem té spannend gebleken en nu probeert hij het uit zijn systeem te wissen. Nietgebeurdnietgebeurdnietgebeurd! Gossie....

Jammer dat je er verdriet om hebt. Ik zou er om lachen geloof ik, wat een sukkel die man, bah.
Je hebt wel heel snel verdriet hoor. Je hebt koffie gedronken, in gezoend en hem klaar laten komen. Das nog niet in de buurt van een relatie. Intimiteit ligt niet bepaald in seksueel getinte handelingen.

Wat kan je niet vatten? Dat iemand ingaat op seksuele signalen?
Ja ook een beetje impulsieve actie van jou, omdat je die man nauwelijks kent.
quote:palientje schreef op 27 oktober 2009 @ 20:26:

Ja ook een beetje impulsieve actie van jou, omdat je die man nauwelijks kent.Klaarkomen terwijl je zoent, da's pas impulsief!
quote:Jorina schreef op 27 oktober 2009 @ 20:29:

[...]

Klaarkomen terwijl je zoent, da's pas impulsief! Nee dat is gewoon zielig
Ja, dat vind ik echt.
scheelt je wel een hoop werk
Fruitschaaltje...je hebt nu eenmaal rare mensen op aarde rondlopen. Helaas is het ook nog je collega...

Het zegt meer over hem dan over jou. Dus gewoon je neus in de lucht en hem zoveel mogelijk negeren...

Met zulke mensen wil je niet omgaan...

Gelukkig zijn er nog zat 'normale' mensen!

Ster~kte!
Wat is het probleem? Er is niets gebeurd (volgens hem) dus dan hoef je ook geen nare situaties te doorstaan hierna. Prima toch, want hij is getrouwd dus jij wil hem niet meer. Als je hem al wilde, maar die indruk krijg ik niet echt.
Wat jij nu mist is zijn aandacht. Jij meende dat hij op dezelfde wijze in jullie contact stond als jij. Helaas was dat niet zo. Hij droeg een leugen mee.

Het is allemaal nog erg vers nu. Over een paar dagen zul je mogelijk in plaats van verdrietig gewoon doodordinair pissig zijn op hem. En terecht. Wanneer hij vanaf het begin af aan eerlijk was geweest, dan was het nooit zover gekomen.

Maar wel vreemd van dat klaarkomen zo.

Jou valt niks te verwijten. Focus je op andere leuke dingen. Over een tijdje zul je er misschien smakelijk over lachen over het effect wat jij hebt op mannen
Topics zijn samengevoegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven