December 2006

05-08-2009 12:54 2954 berichten
WieKind(eren)GeborenNieuwsFalcon"M"21-nov-06 JoniBoyd

Eize27-nov-06

08-sep-08 Marloes"J"

"A"03-mrt-03

29-nov-06 KnorretjeJoeri

Meike03-dec-06

15-mrt-09 MainecoonDavina05-dec-06 Indian RoseStijn

Sophie07-dec-06

16-jun-08 Oef"B"

"D"&"R"10-dec-06

02-feb-09 Mette Mare"N"

"S"12-dec-06

08-apr-09 SannieRenske

Casper23-mrt-05

13-dec-06 TinusManuel13-dec-06 06/01/10A1meeKaya

Yahnoa18-dec-06

29-aug-08 FloddertjeTimo

Floortje

Pepijn06-mrt-05

19-dec-06

03-mei-09 The Nurse"R"

"Y"

"A"20-dec-06

08-dec-07

01-apr-09 Kletsmajoor"Y"26-dec-06 LoewyzMerijn

Yenthe05-jan-07

13-feb-09

Link naar het vorige topic
Alle reacties Link kopieren
ja maar die uitzondering had ik al gecoverd Tinus. haha.

Ja stoer he!

Ga alsjeblieft naar bed zeg. waarom mag je nog niet van jezelf?

verplicht forummen?
Nee zit te wachten tot Jp thuis komt, die is op cursus. Vind het zo ongezellig als ik al slaap straks...

Haha, ik had even een trip down memorylane... dat gesabbel op zo'n koekje zonder tandjes. Aaaaaaaah wat een klein lief jochie was hij toen nog!!!
wel lief van je Tinus. Als ik iedere keer ga wachten tot Peet thuis is dan was ik nu echt paranoia van het slaaptekort denk ik.

Ja die tandeloze lachjes zijn lief. Nog even Tinus en dan kan je er weer van genieten.
Ja nou, het lijkt alweer zo lang geleden. Ik heb een vergroting van een hele mooie foto aan de muur hangen op canvas (is ook een oude avatar van me geweest) van Manu van een half jaar oud. (ook te zien op de buikfoto op mijn Hyves) Oooh zo mooi. Ik kijk er nog ieder dag naar met plezier.

Soms heb je dat hè, dat je naar je kind kijkt of naar een foto en dat je dan een soort liefdesaanval krijgt... en heeeeel veel kusjes moet geven (of zijn dat nou weer die stomme hormonen??)
Zomertijd, wintertijd, heb altijd een dip op dit tijdstip :-)
nee Tinus dat vind ik nou juist leuke hormonen...

Die foto waar je t over hebt is super. Ik weet je avatar nog en ik zag m op die buikfoto.

haha Flodder
Hahaha ja je hebt gelijk, dat zijn hele leuke hormonen.

Hi Flodder!

Ik weet niet hoe laat die vent van me thuiskomt, ik ga gewoon nog ff in bed lezen denk ik. Kijk wel hoe lang ik nog zin heb om wakker te blijven... Truste voor straks!
Welterusten!

Ik heb trouwens met het oog op de aankomende bezichtigingen maar mijn blote zwangere buikfoto boven de bank verwisseld voor iets anders

We hebben een offerte van de makelaar maar willen gaan onderhandelen. Courtage van 1,5 % is niet van deze tijd toch? Voor verkoop dan hè.
Truste !!

Ik heb juist sinds Pepijn is geboren dat ik ineens overspoeld word met een intens geluksgevoel en dan plotseling zit te huilen. Meestal is dit 's avonds als ik op bed Pepijn de papfles geef.
Pffff, zou niet eens weten wat courtage is hahaha.....
Falcon wij hebben vorig jaar ons huis verkocht via een makelaar. Ik weet niet meer wat de courtage was. Ik kan t wel opzoeken voor je als je dat wilt.

Wij hadden wel een constructie dat als ze het huis zou verkopen binnen 4 weken dan kreeg ze 1/10 % meer. Jullie hebben nu toch ook een gewild huis? Dan is dat misschien ook wel interresant voor jullie zo'n constructie.

voor de aankoop hadden wij een afspraak dat de courtage een % was van het bedrag wat ze van de vraagprijs had afgekregen (hoe meer eraf hoe meer verdiend dus).
ze had ons huis trouwens inderdaad binnen 4 weken verkocht.
Aah Flodder, lief dat geluksgevoel. Ik voelde me de eerste maanden of het eerste jaar met M ook zo ontzettend rijk. Daar kon niks negatiefs tegenop. Dat doorlopend intense gevoel is wel wat gesleten, maar wekelijks komt het nog wel terug hoor.

Oef, bedankt, daar lees ik ook wel eens wat over, zo'n bonus-constructie. Ik ben toch vooral benieuwd naar gangbare courtages om te weten waar we op uit moeten komen met hem, maar je hoeft het niet op te zoeken hoor. Tinus misschien? Hoe hoog was jullie courtage? O, ik kan natuurlijk ook op jouw oude topic iets posten!
snap ik het even niet. als ze van je eigen huis meer af krijgt, is het toch ongunstig.?? ik ben wat moe. Ik heb een heerlijke vakantiedag gehad. elfenjurk is af, leeuwenpak al een heel eind.. nu even op de bank met een glaasje wijn. Casper is weer beter. hij eet nog wat minder, maar heeft sinds gisteravond niet meer gespuugd.. en renske is uit logeren...

KM, ik kan me voorstellen dat vakanties nu niet de topprioriteit hebben in je financiele plaatje, maar anders zou ik een alleenstaande vakantie doen, of gewoon lekker een huisje oid.. maar een paar dagen weg met een vriendin kan ook hoor. ik merk dat ik daar nu ook makkelijker mee wordt. Renske is nu ook weg. Ze wilde zelf wel 2 nachtjes wegblijven en als opa/oma dat ook goed vinden, is het best. ik ben zelf nooit met man echt samen weg geweest. wel een bedrijfsuitje met overnachting of dat we samen iets moesten voor scouting ofzo. maar samen een vakantie, daar zou ik niet voor kiezen. Maar mijn lol ligt veel meer bij op de bank, glaasje wijn, open haard aan. Dus vandaar dat we dit weekend nog even weg gaan naar landall, naar een huisje met open haard (en de open haard al gepland is in dit huis, alleen nog 'even' ingebouwd moet worden in huis...

heerlijk flodder, lekker van genieten van die momenten..
Oeps, had even gemist dat Casper ziek was.. Lekker een wijntje. Ik drink alleen bij het eten, vind het zonder iets wat zwaar (sinds de zwangerschap/bv).

En Oef bedoelde aankoop nieuwe huis: dan kun je bonus geven voor alles wat er af wordt onderhandeld.

Ik val om.. lijkt wel of het half 1 is , welterusten!
casper is gistermiddag een half uur eerder van het KDV gekomen, omdat hij moest spugen (ze hadden het al even aangezien, omdat hij tussendoor wel lief was). gisteravond hebben we 3 keer z'n bed verschoond, maar vandaag gaat het weer goed...

heeft vereniging eigen huis geen adviezen over courtage ed??
Nou eerste nachtje in nieuwe huis geweest....

Y. heeft er echt totaal geen moeite mee om in een ander huis te slapen. Is gisteravond heel makkelijk gaan slapen en vindt het nieuwe huis helemaal leuk maar: 'het is wel een troep, je moet opruimen, mama'

Ik stond hier gisteravond voor de deur en Y. zegt dat ze moet plassen... staat ze gewoon voor de deur in haar broek te zeiken!!! Toen zei ik tegen haar dat ik wel boos zou worden als ze echt in haar broek geplast had... zegt ze 'ik heb niet in mijn broek geplast hoor mama, maar hij is wel nat'

dus dat was even zoeken naar iets anders vanochtend hier want ik had bedacht dat ze die spijkerbroek best nog een dagje aankon

Sannie vervelend dat Casper ziekig is... en dat jullie steeds kotsbedden moeten verschonen... hopelijk is het nu weer over!

Ik denk dat iedereen het toch op zn eigen manier doet qua logeren en ik vind het gewoon heel erg lekker om af en toe weer eens uit te kunnen gaan, gewoon alleen mijn eigen dingen te doen of uit slapen... Y. vindt het logeren ook leuk dus prima. Klinkt trouwens lekker een open haard... de gastouder heeft ook zo'n kachel waar je houtblokken in kan gooien... hartstikke lekker warm daar en staat heel gezellig.
Hoe gaat het trouwens bij de mensen met huisdieren? (katten?) Ik werd echt knettergek soms van Y die mijn kat zat te duwen, te slaan, achterna te rennen, aan zn staart te trekken, op te jagen en zo verder...

Gaat dit over? Ik wil heel graag een kat nu ik eindelijk een tuin heb maar op deze manier is er weinig lol aan voor zo'n beestje.
Falcon: Courtage zou ik niet meer weten, maar ik kan het wel even opzoeken. Maar bij ons is het ook alweer 2,5 jaar geleden dat het huis de verkoop inging, dus ik vraag me af of het relevant is. Ik denk inderdaad dat je er meer aan hebt op dat oude topic je vraag te stellen.

En inderdaad lid worden van Vereniging Eigen Huis als je dat nog niet ben is wel aan te raden.

Floddertje: Lief!

Sannie: Vervelend van Casper. Beterschap hoor!

Wel fijn dat je zo'n lekkere dag hebt gehad verder.

Wij hadden een open haard in het oude huis en ik vind het inderdaad jammer dat we die nu niet meer hebben. Supergezellig altijd!

Klets: Leuk dat je eerste nachtje zo goed ging! Is het allemaal al een beetje op orde nu (behalve de troep?)

Heb je eigenlijk al die aangeboden tv en bank gekregen? Ben wel benieuwd of je er blij mee bent!

Met Manuel en onze katten gaat het tegenwoordig heel goed. Hij is heel erg lief voor ze en zegt ook dingen als: 'poes mag ook met de trein spelen' of 'ik wil met de poes knuffelen'. Hij ziet kater Guus echt als een vriendje geloof ik en doet erg voorzichtig met hem. Helaas is kater Joep nog wel bang voor Manu, die gaat er nog steeds als een haas vandoor en laat zich alleen zien als Manu slaapt of als ie honger heeft. Maar da's ook gewoon een enorme schijterd.
Km nou soms rent Davina wel achter onze Elmo aan en dan waarschuw ik haar een aantal keren. Meestal luistert ze wel, maar ze heeft dus wel eens een tik gehad van Elmo. Tot onze grote verbazing doet ie dat zonder nagels bij haar, bij ons hing ie er gelijk met 20 nagels en alle tanden in hihihi. Maar sinds z'n balletjes eraf zijn is ie veel rustiger en knuffeliger geworden en niet meer van die dominantiedrang. Maar Davina kan ook heel lief zijn voor Elmo en het gaat al beter tussen die 2. En als Davina zo'n drukke bui heeft en met Elmo wil "spelen" dan kan hij de tuin in vluchten hier. Dat scheelt wel veel. En dat geeft ook een duidelijk signaal naar Davina dat Elmo dat niet leuk vind en dan dus weg gaat.
Nou ja, ik vang steeds de klappen op voor Y. omdat die kat later mij wél mept

Ik heb net een CV verstuurd.. ik heb écht een bijbaan nodig z.s.m. dus ik hoop dat het wat gaat worden...
Veel geschreven hier!

Kom misschien vanmiddag nog even langs.

Wilde wel alvast reageren op KM;

Geen problemen met huisdieren hier.

De ene keer dat het niet zo lief tegen een dier zijn worden ze meteen streng aangepakt.

Maar gelukkig wordt er 9 vd 10 keer gekust, geknuffeld of met rust gelaten.

Spannend trouwens je sollicitatie! Succes!

Ohja, en Flodder, ik tref mezelf tijdens het voeden/knuffelen/oid ook regelmatig met natte ogen

Ga weer verder hier.

Groetjes!
Zouden het toch dan nog de hormonen zijn Nurse ??

Km; lekker zeg je nieuwe huisje !! Fijn dat Y het zo goed doet gelijk !! Heerlijk voor jullie.

Hier gaat het prima met de huisdieren (hond en katten). Ze zijn beide heel lief voor ze.En ik ben ook heel streng daar in. Ook als ze bv per ongeluk op hem staan moeten ze even sorry zeggen en aaien.

Waar heb je je cv heen gestuurd ?

o moet aan het werk. Laterrrr
lekker joh in je nieuwe huis, en grappig dat y dan vindt dat je moet opruimen..

met de katten gaat het prima, ze leven meer langs elkaar heen, het zijn niet van die knuffelkatten.
Ik ga straks poffertjes eten!! En jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven