Het gaat zo fout met mij HELP
vrijdag 23 oktober 2009 om 10:22
Had al een vorige topic geplaatst...
Kan mijn ex dus niet vergeten, 2.5 maand uit en nu krijg ik precies de grootste klop... gisterenavond geweend tot ik niet meer kon, op men eentje hele fles wijn leeggedronken, voel me zo slecht... heb me laten gaan...
had dan 3 smsjes gestuurd, natuurlijk geen antwoord... heeft iemand raad? of ook zo diep gezeten? wat kan ik doen?
ik voel mezelf zo wegglijden, hij was mijn houvast en ik besta gewoon niet meer voor hem! hoe kan iemand jaren van je houden en je dan zoveel pijn doen
Kan mijn ex dus niet vergeten, 2.5 maand uit en nu krijg ik precies de grootste klop... gisterenavond geweend tot ik niet meer kon, op men eentje hele fles wijn leeggedronken, voel me zo slecht... heb me laten gaan...
had dan 3 smsjes gestuurd, natuurlijk geen antwoord... heeft iemand raad? of ook zo diep gezeten? wat kan ik doen?
ik voel mezelf zo wegglijden, hij was mijn houvast en ik besta gewoon niet meer voor hem! hoe kan iemand jaren van je houden en je dan zoveel pijn doen
zaterdag 24 oktober 2009 om 10:54
Hoi Madelief222,
Hoe gaat het vandaag met je? Beetje oke geslapen enzo? Vandaag weer sterk blijven he! Ik doe met je mee
(zit nu ook eigenlijk een beetje te veel te denken aan wat ik allemaal aan mijn ex mis... en ga me nu focussen op alle irritaties en minder leuke dingen die er waren, waar ik nu lekker vanaf ben!)
Liefs Miauwww
Hoe gaat het vandaag met je? Beetje oke geslapen enzo? Vandaag weer sterk blijven he! Ik doe met je mee
(zit nu ook eigenlijk een beetje te veel te denken aan wat ik allemaal aan mijn ex mis... en ga me nu focussen op alle irritaties en minder leuke dingen die er waren, waar ik nu lekker vanaf ben!)
Liefs Miauwww
woensdag 28 oktober 2009 om 07:16
Hey,
Ben ziek geweest (keelontsteking), had geen internet...
Vandaar nu pas reactie... echt weer in een dip gezeten ook...
Zaterdag is hij kwaad en jaloers weggerend omdat ik met een vriend (gewoon een vriend) in het danscafé toe kwam en hij was daar ook... Hij zegt dat het hem enorm raakt, ziet mij graag maar een relatie ziet hij niet zitten... zondag ng gesmst, maar sinds dan hou ik de boot af... dat maakt mij kapot
Ben ziek geweest (keelontsteking), had geen internet...
Vandaar nu pas reactie... echt weer in een dip gezeten ook...
Zaterdag is hij kwaad en jaloers weggerend omdat ik met een vriend (gewoon een vriend) in het danscafé toe kwam en hij was daar ook... Hij zegt dat het hem enorm raakt, ziet mij graag maar een relatie ziet hij niet zitten... zondag ng gesmst, maar sinds dan hou ik de boot af... dat maakt mij kapot
woensdag 28 oktober 2009 om 07:33
hey madelief, kom op meid! Laat je niet in de luren leggen. Hij wil niet en jij wilt niet iemand die jou niet wilt! Dus hem niet meer opzoeken, desnoods ga je een week binnen zitten met allemaal dvd's en je even rot voelen. Gaat vanzelf wel weer over. Echt tijd heelt alle wonden, maar als je hem op blijft zoeken of reageert op hem raak je er nooit over heen. En als je ECHT over hem heen wilt komen dan lukt het je. Een relatie hoort leuk te zijn niet zo ellendig. Kom op schouders er nu onder madelief, het heeft nu lang genoeg geduurd allemaal. Laat zien dat je een sterke vrouw bent! Sterkte!
woensdag 28 oktober 2009 om 08:02
woensdag 28 oktober 2009 om 08:40
Fijne vent. hij laat je zitten, hij wil je niet, hij breekt je hart en dan ga je een avond uit met een andere man, maar dat mag dan ook weer niet. Het lijkt wel of hij niet wil dat jij gelukkig wordt.
Hou vol! (Ik kan je helaas uit ervaring vertellen dat het niet meevalt en dat het makkelijker gezegd is dan gedaan). Denk ook niet bij de eerste terugval dat je terug bent bij af. het is net zoiets als een vreetbui als je op dieet bent. Je bent heus niet terug bij af, gewoon verder gaan met negeren van die man. Uiteindelijk kom je er dan vanzelf.
Hou vol! (Ik kan je helaas uit ervaring vertellen dat het niet meevalt en dat het makkelijker gezegd is dan gedaan). Denk ook niet bij de eerste terugval dat je terug bent bij af. het is net zoiets als een vreetbui als je op dieet bent. Je bent heus niet terug bij af, gewoon verder gaan met negeren van die man. Uiteindelijk kom je er dan vanzelf.
woensdag 28 oktober 2009 om 10:51
Inderdaad, maar ik laat altijd met mij sollen... Ik heb mij dan nog verontschuldigd over die zaterdag, want hij was daar eerst zogezegd... hoewel ik nooit kon weten dat hij daar zat... (het is zeker niet de plaats waar 1 van ons vaak gaat)
dus hoe zielig ben ik dan... hij mag mij constant kwetsen en als hij is even afziet ga ik meteen sorry zeggen, terwijl niks mijn fout was... hij heeft het uitgemaakt... hij wil mij nimeer.
precies nog veel werk aan de winkel voor madelief....
dus hoe zielig ben ik dan... hij mag mij constant kwetsen en als hij is even afziet ga ik meteen sorry zeggen, terwijl niks mijn fout was... hij heeft het uitgemaakt... hij wil mij nimeer.
precies nog veel werk aan de winkel voor madelief....