Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 28 oktober 2009 @ 09:42:

[...]

Scheut olie? zonnebloemolie? huh klinkt als heel smerig en hoe komen die vogeltjes dan bij het voer als het in bekertjes zit?Die moet je eraf halen als het vet gestold is
Vinnik flauw star... Zo zijn we helemaal niet meer anoniem... Wil je onze privé foto's weghalen
Nee hoor hoeft niet eens. Touwtje aan bekertje en ophangen, kleine vogeltjes gaan er vanzelf in...
Ceetje en Eetje

ohh mamax ja Sms gehad hoor vergeten terug te sms-en. Heel graag gedaan en wachten gaat vanzelf ;) sorry!
Of zoiets. Dan ben je toch wat gekleder als je naar het buffet gaat. Vind ik wel zo netjes.

Stressed is just desserts spelled backwards
Wel lief dat jullie zo'n slank beeld van mij hebben...
Blauw staat je vast eeeeenig Bridge.
Je hoeft niet naar de Wehkamp, je kunt deze heel makkelijk zelf haken.

Je inlegkruisje zit binnenstebuiten

quote:bambino schreef op 28 oktober 2009 @ 09:47:

ohh mamax ja Sms gehad hoor vergeten terug te sms-en. Heel graag gedaan en wachten gaat vanzelf ;) sorry!Geeft niet hoor, maar had het zo lullig gevonden als ik hem naar het verkeerde nummer gestuurd had...
Ah nee helaas... Blauw kwam niet uit mijn kleurenadvies...

Haken daarentegen... Kan oma best nog even vragen voor vrijdag toch?
Deze bedoelde ik dus, de C-string

Kindjes zijn even heeel lief, durf niet te bewegen, dan stoor ik... Verplicht nog even hier hangen dus...
Erg charmant Star! Wordt je wel mooi bruin overal!
Gordijnen van oma

quote:mamax schreef op 28 oktober 2009 @ 09:51:

[...]

Geeft niet hoor, maar had het zo lullig gevonden als ik hem naar het verkeerde nummer gestuurd had...Ik moet ook meteen terug sms-en, maar zat op de fiets en ik heb als slechte eigenschap als ik iets niet meteen doe, ik het compleet vergeet!
waar ga je vrijdag heen Bridges?

heb het idee dat ik iets mis ;)
Zie je Bridges komt helemaal goed, maar dan wel ook de slow motion ren pasjes erbij als je kinders een beker drinken omgooien

Bam, veel succes met vetbollen maken (je kan ze ook kant en klaar kopen)

Star, gaat dus helemaal goed met de meiden! En druk blijft ze denk ik nog wel even. T riep maandag dat hij geen broertje meer wilde. Dus ik vragen of we hem dan maar weg moesten brengen. antwoord was NEEEHEEEE! Maar L moet groot groeien want zo kunnen we niet goed spelen. Dus maar weer even proberen uit te leggen dat dat even duurt.

Gisteravond moesten we ook nog even uitleggen dat de maan NIET stuk is. Volgens T moesten we het andere stukje zoeken om hem weer te plakken XD
quote:Maleficent schreef op 28 oktober 2009 @ 09:53:

Erg charmant Star! Wordt je wel mooi bruin overal!Heeft goed geholpen bij het model in kwestie
Je kan ook vragen of je oma zoiets wil haken. Is wel wat ingewikkelder, maar dan heb je ook wel wat aparts! Erg smaakvol deze:

quote:enka schreef op 28 oktober 2009 @ 09:55:

Zie je Bridges komt helemaal goed, maar dan wel ook de slow motion ren pasjes erbij als je kinders een beker drinken omgooien

Bam, veel succes met vetbollen maken (je kan ze ook kant en klaar kopen)

Star, gaat dus helemaal goed met de meiden! En druk blijft ze denk ik nog wel even. T riep maandag dat hij geen broertje meer wilde. Dus ik vragen of we hem dan maar weg moesten brengen. antwoord was NEEEHEEEE! Maar L moet groot groeien want zo kunnen we niet goed spelen. Dus maar weer even proberen uit te leggen dat dat even duurt.

Gisteravond moesten we ook nog even uitleggen dat de maan NIET stuk is. Volgens T moesten we het andere stukje zoeken om hem weer te plakken XD

Rolletje plakband en laat hem maar zien hoe het moet dan

Aaaaah, wel lief dat hij zo graag met zijn broertje wil spelen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven