Good Luck

03-10-2009 19:53 3052 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar gaan we weerrrrrr
ja, post ik net nog voor Bridges op het vorige. Nouja, maakt niet uit. Even deze in mijn starttabs zetten.
ja gelukt.

Oooh, ik heb echt zo;n leuke Ipod touch!!!! Zag net dat er een hyvesmailtje was binnengekomen, grappig. Kan gewoon mijn mail er op checken.

Mits er een verbinding in de buurt is dan, dat is dan weer wat minder... Maargoed, in huis prima voor de mail en de kinderen blij met YouTube haha.
Heb het gelezen hoor Amalia...
quote:

bridges6 schreef op 03 oktober 2009 @ 19:46:

Hai!

Wat lief dat jullie aan me gedacht hebben vandaag! Het was erg leuk. Ze was er dus op tijd, moeder kwam niet binnen en was heel rustig, al kon ik zien dat ze het moeilijk had. Ging gewoon weer weg en mocht zusje zelfs iets langer houden, als ik haar dan naar haar tante bracht. (half uur heen, half uur terug, maar goed...) Fieke was meteen weg van zusje, toen ze er net was heeft ze hele verhalen verteld, waar wij natuurlijk geen donder van snapten! Was heel bijzonder om te zien vond ik. (geen idee of ze dat bij anderen ook doet, maar ik vond het gewoon mooi) Toen Ties thuis kwam was hij blij verrast. Ze gingen meteen spelen, en later hebben we dus cakejes gebakken en ook versierd wat erg leuk was. Nog even lekker buiten gespeeld en toen moest ze weer weg. Ik was stipt op tijd bij die tante, was er niemand... Beetje suf. Smste haar en toen smste ze terug dat ze onderweg waren en het nog 15 min. zou duren. Beetje vaag, maar goed. Opgenoemd dat het wat mij betreft voor herhaling vatbaar was en zij stond er ook wel open voor dus dat is fijn.Noemde zelfs op dat als het goed gaat er misschien een keer een nachtje gelogeerd kan worden. Super dus!

Nu wel nog beetje in de war, en boos op mijn vader. Maar wel aan het nagenieten, het was erg leuk!

Wat super voor jullie Bridge! Heeft Ties het nu nog over zusje? Leuk dat Fieke zo reageerde trouwens.
Nou nog maar een keer hier dus
Dank Star! Ties was plat af toen we thuis kwamen. Broodje gegeten en zo zijn bed in. boef had gordijn nog open gedaan, om te lezen of naar buiten te kijken of zo, maar toen ik dat 15 min. later doorhad en naar binnen liep, was hij al in diepe diepe rust!

En ik vond het van Fieke ook zo bijzonder! Alsof ze alles van het afgelopen anderhalf jaar nog even moest vertellen of zo! Alsof ze zo vertrouwd was, terwijl zusje Fieke ook al bijna jaar niet heeft gezien. (vriend vond het helemaal niet bijzonder, maar goed, da's nuchtere boer haha Ik vind het een mooi idee!)
Oh ja en dochterlief heeft vannacht weer goed geslapen ook! Hoezee!

(klop het ook meteen weer even af trouwens...)
Super dat het zo is gegaan Bridge. Hopelijk snel weer een vervolg. En dat logeren zou helemaal te gek zijn. Waarom ben je eigenlijk boos op je vader?
Stressed is just desserts spelled backwards
Aaargh zeg dat nou niet Bridge, je verpest het voor jezelf zo

Niet zo Derek Ogilvie gaan doen hè nou
Als ik nu terugkijk op het gesprek van gisteren ben ik boos dat hij het hele gesprek alleen maar om zichzelf en zijn vriendin heeft laten draaien. Ze hebben vrijwel geen moment nagedacht hoe het voor mij moet zijn, zijn absoluut niet blij voor mij en blijven gewoon steeds maar in die slachtofferrol kruipen. (oh ze hebben het zo slecht, oh ex doet zo moeilijk, oh er is geen mogelijkheid en zij zijn de enigen die er de dupe van zijn...)

Ex doet ook belachelijk moeilijk, gedraagt zich als een kleuter, wil ze kapot maken, en dan nog... Geen van 2en (3en) stelt ook maar een moment zusje centraal en vraagt zich ook maar een moment af wat voor haar het beste is.
quote:Star schreef op 03 oktober 2009 @ 21:14:

Aaargh zeg dat nou niet Bridge, je verpest het voor jezelf zo

Niet zo Derek Ogilvie gaan doen hè nou maar straks krijgen jullie medelijden met mij omdat spookje klein al maanden slecht slaapt terwijl het maar 5 nachten waren haha... En Zag net DO dansen dus tsja... dat krijg je ervan...
Hoe vond je zelf dat het met je zusje ging nu? Heb je het gevoel dat ze er veel last van heeft?
Ik vond dat ze er goed uitzag, absoluut niet verwaarloosd of zo. in het begin was ze stilletjes, maar zodra Ties erbij was, was het goed. Ze was heel vrij en gewoon zoals ik haar ken. Dat scheelt als je een kleintje erbij hebt die het ijs wel even breekt.

Ik heb haar niet gevraagd (tenminste niet heel erg doorgevraagd of zo) hoe het ging. Vond ik even te diep gaan. Op dit moment wilde ik gewoon alleen een leuke tijd hebben met haar en zo op het eerste gezicht leek het goed met haar te gaan.
Star, Koen ziet er niet uit..... Was dat nou??????

Oh, en de coupe van Kathleen is wel even anders he. Weg met de staartjessssss
Fijn dat het zo kon hoor! Hopelijk mag het nu vaker. En trek je niks aan van je vader (makkelijk gezegd) in dit geval zijn jullie de kinderen, allebei, en daar mag best meer naar gekeken worden, naar wat jullie behoeften zijn!
Ik hoop het ook Mal! Zou erg fijn zijn! En ik neem je advies ter harte, dank...

(ps... wil je even up-date op de groep geven over waar je vandeweek over schreef?)
Haaaai!

Alweer een nieuwe! Ik dacht minsten dat Suze eindelijk haar leive meisje, wat veel te graag gezellig dicht bij mama blijft, eindelijk in haar armen had. Nog even ...

Bridge wat leuk! En wat spontaan ineens. En wat jammer dat het nu weer zo moest lopen met je vader waarom denken mensen nu nooit eens aan de reactie van de kinderen. Maar gelukkig hebben jullie dus een super leuke dag gehad. Super opmerkingen van Ties trouwens.

Amalia wat gaaf met kerst naar Londen! Oh dat wil ik ook zo graag nog ooit eens doen. En wat zielig voor B, gaat het vandaag wat beter met hem?

Jinny, hoe was de eerste dag werken? Of is dat nu as maandag? Vind je het spannend of gewoon?

Bam, ja jij hebt ook een lief kind Juul al in 116! Wow, T heeft nu 104-110. Wanner moet jij weer naar het ZH?

Naatie, goed bezig zeg met al dat sporten. Over dat poepen van T, hebben jullie al eens een boek erover uit de bieb gehaald? Lijkt misschien stom maar een vriendin van mij loopt met haar dochter bij de "poeppoli in het ZH en die hebben dus thuis nu ook een erg leuk boek (meisje is al wat ouder) maar zag net , ff gegoogled, ook iets "Kleine Thomas / Help, ik moet poepen !" van Bavo Galema.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik bij T heel vaak boeken gebruik. Toen ik zwanger was van L, zindelijkheidstraining en nu had hij wat last van enge beesten in zijn kamer. Nu zeiden we steeds hij hij maar tegen de beeste moest zeggen dat ze naar huis moesten gaan en dat omdat hij wilde slapen en niet spelen en nu heb ik ook uit de bieb de Kusjeskrokodil gehaald. Erg leuk en T vind het nu ook niet meer eng

ff posten
Koen ziet er wel uit. Welles Welles Welles. Schrijf net op het K3 topic dat ik hem wel wil hebben. Voor Sinterklaas ofzo
Ik heb dat boek Enka, maar ben er nou nog steeds niet uit of ik het leuk vind... Ties vond het wel oké, maar voor het zindelijk worden... mwah... Beetje gekunstelde rijmpjes...
Oh die valt dus tegen, ja wij hadden toen Bobbi op het potje,en ook Bobbi wordt grote broer, die vond T wel leuk.

Ik had nu op "kind poep bang boek" gegoogled. Zou er nog meer zijn?
Wij zijn vandaag naar "Kikker en zijn vriendjes" geweest. Was erg leuk, we zaten op de derde rij dus konden het erg goed zien. Kids waren weer helemaal onder de indruk, zo leuk iedere keer bij het theater.
Bobbi is/was hier ook favoriet. Dat boekje werd echt tot in den treure gepakt om voor te lezen!

Leuk: Kikker! Zou ik ook nog wel eens heen willen!
pfff ik probeer al de hele avond een leuke poster te maken. Wij organiseren van de OC bij de kinderopvang een infoavond met het thema "Help, peuter in zicht!" Nou ja jullie snappen vat wel waar hij over gaat Maar mijn creatieve brein ligt ergens te slapen geloof ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven