NIET groepje
woensdag 28 oktober 2009 om 10:40
woensdag 28 oktober 2009 om 10:42
Ach, 40 wat een mooie leeftijd Mijn broer was ook eergisteren jarig. De etter werd 33
Mijn schoonmoeder was zondag jarig, geen idee hoe oud ze is geworden mijn exzwager \ Een van mijn beste vrinden is gisteren -eh- 28 geworden.
Drukdrukdruk
Ach, en ons aller Borrie wordt morgen 29 ook nog.

Drukdrukdruk
Ach, en ons aller Borrie wordt morgen 29 ook nog.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 28 oktober 2009 om 10:52
ah voelde je je genegeerd ?
Das niet leuk ( Maar ik had van de week nog met Freakster gepraat hier hoor, zo eng zijn we niet )
Maar vast onbedoeld.
Anyway, ja mijn huisdieren topic Ik had zo de kriegel gekregen van dat andere topic op thuis dat ik dacht, voordat ik ontzettend naar ga doen tegen TO ( die het allemaal vast goed leuk en lief bedoelde ) open ik gewoon mijn eigen persiflage toppik
Das niet leuk ( Maar ik had van de week nog met Freakster gepraat hier hoor, zo eng zijn we niet )
Maar vast onbedoeld.
Anyway, ja mijn huisdieren topic Ik had zo de kriegel gekregen van dat andere topic op thuis dat ik dacht, voordat ik ontzettend naar ga doen tegen TO ( die het allemaal vast goed leuk en lief bedoelde ) open ik gewoon mijn eigen persiflage toppik
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

woensdag 28 oktober 2009 om 11:49
Boro ook druk met voorbereidingen?
Ikke moet koken enzo voor de visite..maar ben nog ff lui...
Vriend was gisteren jarig..lekker uit eten geweest!
Lol ik heb het m'n kat gevraagd om een reactie op dat topic, maar meer dan jngwfinfihfhfjikcfnkjcn c vanwege dikke pens op toetsenbord kwam er godzijdank niet uit
Oeh info, dat word een nieuwe betalen van z'n zakgeld die
Oidi! Ik zou ook voor optie duwen met beleid gaan, als dat witte gedeelte nog vast zit, op je plaatjes lijk het te passen...
Jeeej ik heb de tiepgriep, kan geen woord normaal op het scherm krijgen ..pffffff
Ploes niet ziek worden hoor!!!
Hoi Permanentia
Ikke moet koken enzo voor de visite..maar ben nog ff lui...
Vriend was gisteren jarig..lekker uit eten geweest!
Lol ik heb het m'n kat gevraagd om een reactie op dat topic, maar meer dan jngwfinfihfhfjikcfnkjcn c vanwege dikke pens op toetsenbord kwam er godzijdank niet uit
Oeh info, dat word een nieuwe betalen van z'n zakgeld die
Oidi! Ik zou ook voor optie duwen met beleid gaan, als dat witte gedeelte nog vast zit, op je plaatjes lijk het te passen...
Jeeej ik heb de tiepgriep, kan geen woord normaal op het scherm krijgen ..pffffff
Ploes niet ziek worden hoor!!!
Hoi Permanentia

woensdag 28 oktober 2009 om 15:16
woensdag 28 oktober 2009 om 15:17
woensdag 28 oktober 2009 om 18:58
Ben ook lekker, plemp hier een vraag neer over een losse toets en vertrek vervolgens. Ik was dus naar de sauna vandaag. Was lekker. Bij terugkomst net was de toets nog steeds los. Geen wonderbaarlijke genezing dus, war ik stiekem op had gehoopt. Het witte scharniertje zit nog vast aan de toets, niet an het toetsenbord dus. Ik frot lekker verder, nog enigszins met beleid ja...
Ga zo eerst weer eens vergadering. Later!.
Boro, enige avatOr!
Ga zo eerst weer eens vergadering. Later!.
Boro, enige avatOr!
Everytime you make a typo, the errorists win.