Parodietopic Ben ik Zwanger, vraag het hier!

28-10-2009 11:18 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je zwanger?

Ja, dat weten wij niet koop een test of vraag hier in dit topic of wij in onze glazen bol willen kijken.
naahhh niet doen. Alleen die glazen bol al is toch wel suggestief hoor... (al blijft ie leuk)
Lol
O wat goed!

Nou, wat denken jullie? ben ik zwanger?
Hahaha nou ik denk niet dat er iemand is die hier (serieus) deze vraag durft te stellen!
anoniem_63849 wijzigde dit bericht op 28-10-2009 11:25
Reden: aanvulling
% gewijzigd
Hee lieve mensen van het Vivaforum,

ik zit met een vraagje.

Ik ben door medicijnen onvruchtbaar, maar nou hebben mijn man en ik toch gevreeën in mijn vruchtbare periode.

Ik werd al niet meer ongesteld, maar misschien dat het dit keer komt omdat ik toch zwanger ben????

Wil iemand me helpen want ik word gek van de spanning!

Lieve groetjes,

Debbie.
ik wil graag weten wanneer ik weer zwanger ga worden, dan kan ik daar een beetje rekening meehouden. kun je dat ook voor mij voorspellen? alvast bedankt!!
Ik heb gister een echo gehad, maar daar was niets op te zien.. toch voel ik me erg zwanger!

Ben ik misschien toch zwanger??
Ik heb volgende week mijn NOD, heb nu al wat krampen in mijn buik, veel afscheiding en ik denk dat ik mijn borsten voel. Mijn hubbie en ik hebben drie dagen achter elkaar geklust nadat ik slijmdraden constateerde. Ben ik zwanger?
Mag ik vragen of jullie willen meedenken?

De afgelopen dagen voel ik me echt zwanger. Ik kan het weten want ik ben al 2x eerder zwanger geweest en voel me echt hetzelfde als toen: vreselijk emotioneel, opgeblazen buik, zin in lekkere en gekke dingen. Ik heb net zelfs bij AH een pot augurken gekocht!

Dus, wat denken jullie? Zwanger of niet?
Joepie, dit topic heb ik wat aan! Ik heb vorige week onveilig geklust met mn hubbie op de dag van mijn eisprongetje, volgens het ovu testje. Nou hoop ik natuurlijk dat ik een wondertje krijg, maar ik kan pas over anderhalve week testen en dat duurt nog zooooo lang!

Dus voor iedereen die een glazen bol heeft: ben ik zwanger of niet
quote:freya25 schreef op 28 oktober 2009 @ 11:24:

Ik heb volgende week mijn NOD, heb nu al wat krampen in mijn buik, veel afscheiding en ik denk dat ik mijn borsten voel. Mijn hubbie en ik hebben drie dagen achter elkaar geklust nadat ik slijmdraden constateerde. Ben ik zwanger?Ik zou als ik jouw was even testen, een rood streepje is een meisje, 2 rode streepjes is een meisjestweeling!!
Is er nou niemand die weet of ik zwanger ben? Ik ben namelijk aan het klussen in de slaapkamer (volgend weekend ga ik de vloer lakken).
quote:TheMommyReturns schreef op 28 oktober 2009 @ 11:25:

Joepie, dit topic heb ik wat aan! Ik heb vorige week onveilig geklust met mn hubbie op de dag van mijn eisprongetje, volgens het ovu testje. Nou hoop ik natuurlijk dat ik een wondertje krijg, maar ik kan pas over anderhalve week testen en dat duurt nog zooooo lang!

Dus voor iedereen die een glazen bol heeft: ben ik zwanger of niet Ben je nog niet ongie geweest?

ik ben vorige week ongesteld geweest en dit weekend hebben we weer seks gehad. Ik ben mijn pil niet vergeten, maar heb wel pijn in mijn linker kleine teen......Kan ik zwanger zijn??? En was ik dan misschien niet ongesteld, maar was het een innestelingsbloeding?
quote:Kabouter23 schreef op 28 oktober 2009 @ 11:24:

Ik heb gister een echo gehad, maar daar was niets op te zien.. toch voel ik me erg zwanger!

Ben ik misschien toch zwanger??Ja, ik denk het wel hoor. Die apparaten in het ziekenhuis werken vaak voor geen meter. Je kan beter op je eigen gevoel afgaan!
Lieve allemaal

Ik heb een leuke vriend die 30 jaar oud is en impotent. Toch voelde ik gisteren een groot wit licht op me neerdalen en engelen zingen en nu voelen mijn tieten zo gespannen. Kan ik zwanger zijn?

Liefs,

Maria
quote:domnaiefmutsje schreef op 28 oktober 2009 @ 11:27:

[...]

Ben je nog niet ongie geweest? Al bijna twee weken niet meer! Zou dat wat betekenen?
Ik klus ook wel eens onveilig...

Wel heb ik sinds een maand of 8 een dikke buik die maar niet kleiner wordt, integendeel. Niks helpt en ik blijf maar zin in Ben & Jerry's hebben...

Goed topic man. Kan iemand mij bevestigen dat ik nooooooit meer zwanger wordt. (vind 2 wel genoeg)
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Eindelijk een Sticky topic voor alle onzekere bijna of toch nog niet zwangeren!

Ik ben van nature onvruchtbaar maar heb wel 2 kindjes via ivf, maar wie weet is er een wonder gebeurd.

Vanmorgen kon ik moeilijk mijn bed uitkomen, net als toen ik zwanger was, wat denken jullie, ben ik zwanger?

O ja, heel belangrijk, mijn man wordt volgende week 37 en de katten slapen altijd buiten. Verder heb ik nu al honger terwijl ik om acht uur nog gegeten had!

Ik hoop dat jullie een antwoord hebben voor mij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven