Parodietopic Ben ik Zwanger, vraag het hier!
woensdag 28 oktober 2009 om 11:31
woensdag 28 oktober 2009 om 11:33
quote:martinevanders schreef op 28 oktober 2009 @ 11:31:
Eindelijk een Sticky topic voor alle onzekere bijna of toch nog niet zwangeren!
Ik ben van nature 'onvruchtbaar' Nou je bijna dus want heb wel 2 kindjes via ivf, maar wie weet is er een wonder gebeurd.
Vanmorgen kon ik moeilijk mijn bed uitkomen, net als toen ik zwanger was, wat denken jullie, ben ik zwanger?
O ja, heel belangrijk, mijn man wordt volgende week 37 en de katten slapen altijd buiten. Verder heb ik nu al honger terwijl ik om acht uur nog gegeten had!
Ik hoop dat jullie een antwoord hebben voor mij!Oh sorry ik wilde wijzigen ipv mezelf quoten...
Eindelijk een Sticky topic voor alle onzekere bijna of toch nog niet zwangeren!
Ik ben van nature 'onvruchtbaar' Nou je bijna dus want heb wel 2 kindjes via ivf, maar wie weet is er een wonder gebeurd.
Vanmorgen kon ik moeilijk mijn bed uitkomen, net als toen ik zwanger was, wat denken jullie, ben ik zwanger?
O ja, heel belangrijk, mijn man wordt volgende week 37 en de katten slapen altijd buiten. Verder heb ik nu al honger terwijl ik om acht uur nog gegeten had!
Ik hoop dat jullie een antwoord hebben voor mij!Oh sorry ik wilde wijzigen ipv mezelf quoten...

woensdag 28 oktober 2009 om 11:53
Ik heb 4 dagen geleden me vriend geafgetrokken tot hij spoot.
Ik liet hem op een handdoek spuiten. Maar toen heb ik me eergisteren met die handdoek afgedroogd na het douchen.
Sinds vandaag heb ik zeren ( . ) ( . ) e ben een beetje :puke:
Mijn NOD is over 3 weken.
Zou ik nu al een test kunnen doen ?
Ik liet hem op een handdoek spuiten. Maar toen heb ik me eergisteren met die handdoek afgedroogd na het douchen.
Sinds vandaag heb ik zeren ( . ) ( . ) e ben een beetje :puke:
Mijn NOD is over 3 weken.
Zou ik nu al een test kunnen doen ?
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
woensdag 28 oktober 2009 om 11:59
woensdag 28 oktober 2009 om 12:03
ik ben al een week ongi, maar heb wel op t juiste moment geklust met m`n hubbie.. zou ik nu toch een beeb kunnen verwachten?? Het zou toch ook zomaar een innestellingsbloeding kunnen zijn toch??? Ik heb wel last van mood swings enzo... dus volgens mij is het raak...
Wat denken jullie??
Wat denken jullie??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

woensdag 28 oktober 2009 om 12:08
[Debbie: Zwanger, van harte!
Iris: niet zwanger, je moet bidden aan God en niet aan Maria
Kathy: zwanger, zie dat het een moeilijke bevalling word
TD: onzeker, die dikke buik komt misschien door die b en j
Artermis: over ongeveer een jaar stop je en dan ben je al snel zwanger van een drieling
Flint. ik zie hier alleen maar nassi voor bij de augurken. Niet zwanger dus.
Martine: Niet zwanger, wel het advies een lager bed te kopen zodat je er makkelijk weer uit kan.
LET OP: De zwangeren* kunnen 150 euro overmaken naar 123456789 en de niet zwangere 250 naar dit rekeningnummer. Dit als bijdrage aan dit consult. Geen garantie!
*) zwangeren krijgen eenmalig korting wegens hun dure aankomende periode.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

woensdag 28 oktober 2009 om 12:24
quote:noanne schreef op 28 oktober 2009 @ 12:22:
@ibi en ik? Je hebt me overgeslagen...
Niks hoor, ik had iedereen al zwanger verklaard, ibi ziet het heulemaal fout. Je merkt toch meteen dat zij een charlatan is? Echte helderzienden vragen geen geld om hun gave aan te wenden.
Ik vraag alleen 50 euro p.p. voor kristalpoets. Mijn bol wordt altijd zo vlekkerig van het voorspellen.
Koffiedikkijken doe ik ook, dan kost het alleen een pak roodmerk.
En ziet, u bent weer allemaal zwanger.
@ibi en ik? Je hebt me overgeslagen...
Niks hoor, ik had iedereen al zwanger verklaard, ibi ziet het heulemaal fout. Je merkt toch meteen dat zij een charlatan is? Echte helderzienden vragen geen geld om hun gave aan te wenden.
Ik vraag alleen 50 euro p.p. voor kristalpoets. Mijn bol wordt altijd zo vlekkerig van het voorspellen.
Koffiedikkijken doe ik ook, dan kost het alleen een pak roodmerk.
En ziet, u bent weer allemaal zwanger.