Parodietopic Ben ik Zwanger, vraag het hier!

28-10-2009 11:18 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je zwanger?

Ja, dat weten wij niet koop een test of vraag hier in dit topic of wij in onze glazen bol willen kijken.
Mijn vriendin en ik hebben al twee weken lang geen sex gehad. Ik heb namelijk last van onregelmatige werktijden en op zondag ga ik meestal shoppen. Nu dan toch mijn vraag: de laatste week is mijn vriendin best wel chagrijnig en een beetje in zichzelf gekeerd. En haar tieten leken ook wat gegroeid toen ik haar gisteren onder de douche vandaan zag komen. Wat denken jullie? Zou ze zwanger kunnen zijn? Ook als we het twee weken niet gedaan hebben? En hoe lang blijft ze zo chaggie?
No 9 maanden Johnny
Lieve Radeloosje,

Ten eerste veel bidden vanwege de overleden engel. Ten tweede zorg dat je toch een test in handen krijgt. Een goede methode is: een kind meenemen naar de winkel (leen er desnoods een van een vriendin), een test uit het schap pakken en aan de winkeldame vragen of je zoon/dochte even van het toilet gebruik kan maken. Om het echt te laten lijken kun je de kleine van te voren even een liter appelsap geven. Winkeldame wil geen natgepiste vloer en verschaft je natuurlijk toegang tot het toilet (houd de test achteloos in je hand en verberg het een beetje achter je rug, ws is de winkeldame te druk om snel het toilet te openen, maar blijf toch alert). Eenmaal in het toilet kun je eerst het kind laten plassen, maar daarna kun je zelf die test doen.

Succes!!

ps: vergeet niet de test + verpakking ergens in het toilet achter te laten andders gata het alarm alsnog af en is alles voor niks geweest (denk aan prullenbakje, stortbak), niet doorspoelen, daar krijg je verstopppingen van.

Het is natuurlijk wel jammer dat je op dee manier geen positieve test in handen hebt die je bij wijze van ludieke actie in een pan boerenkool aan je familie kan presenteren, maar je moet wat in deze crisistijd.
Ah, een topic naar mijn hart.

Ik ben een week geleden ongi geweest en nou heb ik net onveilig geklust. Over drie weken moet ik weer ongi worden... Maar ik weet het niet. Voel me zo raar. Als ik tien keer knijp in m'n boobies doen ze zo'n pijn die tiende keer. Ik heb ook al een week darmkrampjes en steekjes bij mijn eierstokken. Mijn slijm lijkt zo elastisch en ruikt vreemd. Net had ik een kleine bloeding... Wat denken jullie? Zou ik zwanger zijn en is dit een innestelingsbloeding?

Please help me. Een onzekere Ring.

PS. Ik ben 16 jaar en mijn moeder mag het echt niet weten hoor!
Ik was 20 weken geleden voor het laatst ongesteld en sinds deze week passen mijn broeken en bh's niet meer. Denken jullie dat ik zwanger ben?
Summer, jeetje dat is een probleem! Ik zou zeggen: pies over je beeldscherm en wij geven jou de uitslag!
Of misschien heb ik wel een probleem met mijn wasmachine. Kan iemand dat in haar glazen bol zien?
quote:Ring1981 schreef op 28 oktober 2009 @ 13:15:

Summer, jeetje dat is een probleem! Ik zou zeggen: pies over je beeldscherm en wij geven jou de uitslag!Misschien kan ik beter over mijn wasmachine heenpiesen, wat denken jullie?
Beste Ring,

Ik raad je aan om je kop in het zand te steken en alvast te investeren in wijde truien. Je hebt geluk dat het winter wordt en de mode wijd en bedekkend is dit seizoen.

Houd het 9 maanden vol en als er dan plots een baby is, kun je naar je moeder gewoon volhouden dat het kindje te vondeling is gelegd bij jullie op de stoep.

Doen hoor!
Ja, dan kom je er vast snel achter of het aan je wasmachine ligt of aan je zwangerschap.

Maar hellup! Heeft er nou niemand antwoord voor mij?
Ja Ring, morgen moet je bevallen.
Nee, summer je gaat gewoon teveel naar de Mac. Koop een grotere maat beha en grotere broeken en je probleem is opgelost.
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2009 @ 13:14:

Lieve Radeloosje,

Ten eerste veel bidden vanwege de overleden engel. Ten tweede zorg dat je toch een test in handen krijgt. Een goede methode is: een kind meenemen naar de winkel (leen er desnoods een van een vriendin), een test uit het schap pakken en aan de winkeldame vragen of je zoon/dochte even van het toilet gebruik kan maken. Om het echt te laten lijken kun je de kleine van te voren even een liter appelsap geven. Winkeldame wil geen natgepiste vloer en verschaft je natuurlijk toegang tot het toilet (houd de test achteloos in je hand en verberg het een beetje achter je rug, ws is de winkeldame te druk om snel het toilet te openen, maar blijf toch alert). Eenmaal in het toilet kun je eerst het kind laten plassen, maar daarna kun je zelf die test doen.

Succes!!

ps: vergeet niet de test + verpakking ergens in het toilet achter te laten andders gata het alarm alsnog af en is alles voor niks geweest (denk aan prullenbakje, stortbak), niet doorspoelen, daar krijg je verstopppingen van.

Het is natuurlijk wel jammer dat je op dee manier geen positieve test in handen hebt die je bij wijze van ludieke actie in een pan boerenkool aan je familie kan presenteren, maar je moet wat in deze crisistijd.

Bedankt voor je goede raad. Bidden voor de engel doe ik in elk geval al.

Bij die test hè, moet ik dan eerst het kind over de test laten plassen en daarna zelf?
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:summer04 schreef op 28 oktober 2009 @ 13:14:

Ik was 20 weken geleden voor het laatst ongesteld en sinds deze week passen mijn broeken en bh's niet meer. Denken jullie dat ik zwanger ben?

Deze weet ik zonder bol. Door extreem overgewicht is je menstruatie weg gebleven. Door hetzelfde overgewicht pas je nu je kleding.

Komt geen baby aan te pas hier hoor.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Mocht ze dan toch zwanger zijn dan wil ik alvast gaan zoeken naar een naam voor het jongetje. Ik weet dat het een jongetje wordt, ik heb alleen maar mannelijk zaad.

Ik zoek een naam die niks betekent, want wie weet noem je je kind Rob terwijl dat in het Islamitisch 'Vlammend zwaard van de profeet, vrede zij met U' betekent.

Wie kent een betekenisloze naam voor onze zoon?
Nee hoor ring....

Pas als je bij de 11x knijpen last krijgt van je borsten ben je echt zwanger. Dit is gewoon een schijnzwangerschap.
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2009 @ 13:18:

Nee, summer je gaat gewoon teveel naar de Mac. Koop een grotere maat beha en grotere broeken en je probleem is opgelost.Helemaal mee eens dus.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:tbl1966 schreef op 28 oktober 2009 @ 13:18:

[...]

Bedankt voor je goede raad. Bidden voor de engel doe ik in elk geval al.

Bij die test hè, moet ik dan eerst het kind over de test laten plassen en daarna zelf?

Nee nee, alleen jij. Anders weet je bij een positieve uitslag nog niet of jij of dat kind zwanger is hè.

Soory voor de onduidelijkheid.
Help!

Ik ben gister ongesteld geworden en zit nu op dag 2 van mijn cyclus. Nou heb ik gehoord dat je vanaf dag 1 van je laatste cyclus moet tellen bij een zwangerschap. Dus ik zou zwanger kunnen zijn. De plannen liggen er om over een dag of 14 van bil te gaan.

Het wachten is zo moeilijk! Mijn NOD is over 30 dagen.

Wat zou ik nu al kunnen/moeten voelen? Ik maak me helemaal gek!
Bedankt voor jullie adviezen. Ik ga investeren in wijde kleding voor m'n aankomende schijnbeeb!
Johnny, dan is de naam Dingetje een goede naam voor jullie mannetjesbeeb. (kan evt ook voor vrouwtjesbeebs gebruikt worden)
quote:phoehee schreef op 28 oktober 2009 @ 13:22:

Help!

Ik ben gister ongesteld geworden en zit nu op dag 2 van mijn cyclus. Nou heb ik gehoord dat je vanaf dag 1 van je laatste cyclus moet tellen bij een zwangerschap. Dus ik zou zwanger kunnen zijn. De plannen liggen er om over een dag of 14 van bil te gaan.

Het wachten is zo moeilijk! Mijn NOD is over 30 dagen.

Wat zou ik nu al kunnen/moeten voelen? Ik maak me helemaal gek!

*Pist in d'r broek*

Jeetje, wat spannend meid! Heb je rekbaar en stinkend slijm? Veel plassen? Misselijkheid? Moe? Futloos? Krampjes en steekjes in je darmen en bij je eierstokken? Doen je borsten pijn?

Misschien kan je vast zo'n ultragevoelige test doen, die kan vast zeggen of je zwanger bent of niet.

Maak je ook alvast een banner?
quote:JohnnyCake schreef op 28 oktober 2009 @ 13:19:

Mocht ze dan toch zwanger zijn dan wil ik alvast gaan zoeken naar een naam voor het jongetje. Ik weet dat het een jongetje wordt, ik heb alleen maar mannelijk zaad.

Ik zoek een naam die niks betekent, want wie weet noem je je kind Rob terwijl dat in het Islamitisch 'Vlammend zwaard van de profeet, vrede zij met U' betekent.

Wie kent een betekenisloze naam voor onze zoon?

dingus of die of hé

lekkere korte stoere namen wel
quote:Starshine schreef op 28 oktober 2009 @ 13:21:

[...]

Nee nee, alleen jij. Anders weet je bij een positieve uitslag nog niet of jij of dat kind zwanger is hè.

Soory voor de onduidelijkheid.Bedankt voor je antwoord, nu moet ik alleen nog even op zoek naar een kind. Voor het werk van mijn hubbie zijn we naar het hoge noorden gegaan en we hebben hier geen vrienden. Zou het opvallen als ik een kind van de straat meeneem om die test te doen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Ik heb al vijf jaar geen sex gehad maar ik denk toch dat ik zwanger ben. Ik heb namelijk een raar gevoel in mijn buik als ik heel hard in mijn buik duw. En als ik heel hard in mijn borsten knijp doet het ook al pijn. En ik heb heel erg veel zin in augurken. Ik heb al drie potten leeggegeten en nu voel ik me misselijk en heb ik een opgeblazen gevoel. Maar komt het doordat ik zoveel gegeten heb of omdat ik zwanger ben???? Help wie weet wat ik moet doen? Ik voel me zo wanhopig... Kom niet met het advies dat ik een zwangerschapstest moet doen want die heb ik al drie keer gedaan en die waren niet duidelijk. Ik zag bij een test toch een heeeel licht streepje.. Dus nu weet ik het niet meer.

Ik droomde vannacht ook over rozijnen. Zou dit een teken zijn? Kleine kinderen eten toch altijd rozijntjes? Zou dit een voorspellende droom kunnen zijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven