Mode & Beauty alle pijlers

Zijn dit ook wallen?

28-10-2009 13:32 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
In het kader van de héél belangrijke vragen

Ik heb sinds gisteren een soort wal onder mijn linkeroog, maar dan lager. Het zit niet direct onder het ooglid maar een centimer of 3 lager, meer aan de bovenkant van mijn wang zeg maar. Schuin uithangend naar opzij, waar mijn jukbeen zit. De rand van mijn brilleglas hangt er op, terwijl die rand normaal gewoon vrij in de lucht hangt.

Ik heb het wel eens eerder gehad, maar dat ging vrij snel weer weg.

Ik vind het zó lelijk en ouwewijverig staan. Is dit nou ook wat onder "wallen onder je ogen" valt? Of heet dit anders? En kun je er wat tegen doen? En is dit nou een voorbode van dat ik dit over 10 jaar elke dag ga hebben, in plaats van af en toe?
klinkt als een blauw oog.. maar dan alleen de zwelling. Zeker weten niet iets er tegen aangehad?
Ja, dat weet ik zeker Het is ook niet verkleurd of donker, alleen maar dik.
Ben je misschien ergens allergisch of een soort van ontsteking? Ik kan ook uit het niets enorme zwellingen onder mijn ogen krijgen. Meestal duurt het een paar dagen voor het weg is. Bij mij heeft het te maken met allergieën.
mischien wat vocht.

heb je er alleen s'ochtend vroeg last van?

en als je drukt op het plekje word het dan rood of gaat het drtuk plekje snel weg?

mischien een beetje irritaties van je bril?
Allergie: zou kunnen, maar ik heb verder niet echt verschijnselen van een allergische reactie

Bril: hmm, ik denk niet dat het van mijn bril komt, die rust normaal alleen op mijn neus en niet op mijn wangen. Dus eerst was de zwelling er, daarna pas het contact met de bril

Het is niet alleen 's ochtends, maar de hele dag. En het wordt niet rood, en je kunt het niet wegdrukken, als ik mijn vinger erop druk en loslaat komt het meteen terug.

Het doet meer denken aan die 'zakken' die oudere mensen soms onder hun ogen hebben zitten.
Ik heb dit de laatste tijd ook alleen onder mijn rechteroog.

Ik krijg het ook niet weg ik heb al verschillende dingen geprobeerd zoals aambeienzalf, uierzalf, oogcreme, wegmasseren, maar niets helpt.

Ik slaap wel voornamelijk op mijn rechterzij, en s'ochtens is is ook het ergst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven