Parodietopic Ben ik Zwanger, vraag het hier!

28-10-2009 11:18 199 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben je zwanger?

Ja, dat weten wij niet koop een test of vraag hier in dit topic of wij in onze glazen bol willen kijken.
quote:JohnnyCake schreef op 28 oktober 2009 @ 13:19:

Mocht ze dan toch zwanger zijn dan wil ik alvast gaan zoeken naar een naam voor het jongetje. Ik weet dat het een jongetje wordt, ik heb alleen maar mannelijk zaad.

Ik zoek een naam die niks betekent, want wie weet noem je je kind Rob terwijl dat in het Islamitisch 'Vlammend zwaard van de profeet, vrede zij met U' betekent.

Wie kent een betekenisloze naam voor onze zoon?Hé jij daar of hoe heet je ook al weer. Zo werd ik vroeger door mijn ouders genoemd. Pas toen ik het huis uit ging hoorde ik dat ik eigenlijk anders heette. Maar nu luister ik nog steeds naar die 2 namen.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
Alleen als je het kind eerst drogeert ofzo, anders gaat het krijsen dat het ontvoert wordt en ben je verder van huis.

In het uiterste geval kun je ook zonder kind gaan en zeggen dat je dwerggroei aan je blaas hebt en dat je dus om de 10 minuten moet plassen. Laat ze maar eens iemand met een chronische aandoening weigeren om van het toilet gebruik te maken. (deze techniek vergt wel veel van je improvisatievermogen, maar volgens mij kun jij dat best aan).
hey ik wil ook ff weten of ik zwangert ben. Ik eet sinds 3 maanden 9x per week bijdezelfde shoarma tent en nu heb ik in de krant gelezen (of nou ja mijn buuv dan) dat ze daar wel eens iets smerigs (saat ofzo) doorheen doen. En ik ben in die 3 maanden veel dikker geworden! Ben ik nu zwanger?
Jeetje, je weet toch wel dat je van zaad slikken ook zwanger kan worden? Dom!!!

Doe een test, dan weet je het.
Mijn Hubbie ligt momenteel (ja een echte schipper bevaart ook de rode zee) bovenop me te klussen (dus sorry voor de eventuele typfouten) maar ik heb nu al zo'n trek in braadharing met slagroom en mn tieten lijken ook wel minstens 3x zo groot te worden. Zou ik zwanger zijn?

Oh help me alsjeblieft! ik ben de onzekerheid zo zat! ik kan er niet meer tegen!!!!
Beste Yavanna,

het is een fabeltje dat je van orale inname van sperma niet zwnager zou kunnen worden. Ik weet dat de Yes anders beweert, maar ik heb al veel jonge vrouwen horen beweren dat ze toch ècht geen seks hebben gehad (allen maar hun vriendje gepepen hadden), en dat ze toch zwanger bleken.

Dat zegt mij dus genoeg.

Je zal dus heel goed zwanger kunnen zijn. Doe snel een testje en klaag bij een positieve uitskag de kok van die shoarmatent aan. Als je een goed advocaat in de arm neemt, kun je wel eens een hele ruime alimentatie voor je beeb tegemoet zien.

Succes hoor!!
quote:Yavanna schreef op 28 oktober 2009 @ 13:31:

hey ik wil ook ff weten of ik zwangert ben. Ik eet sinds 3 maanden 9x per week bijdezelfde shoarma tent en nu heb ik in de krant gelezen (of nou ja mijn buuv dan) dat ze daar wel eens iets smerigs (saat ofzo) doorheen doen. En ik ben in die 3 maanden veel dikker geworden! Ben ik nu zwanger?Doe het pijn als je heel hard in je borsten knijpt? Zo ja---> zwanger. Zo nee----> helaas niet zwanger. En als alletwee je borsten zeer doen krijg je een tweeling!!!
Ik ben 17 jaar en slik de pil, alleen ben ik van de 21 pillen er 17 vergeten.....Ik heb een vaste blanke vriend maar neuk ook met een neger en een chinees.

Hoe groot is de kans dat ik zwanger ben?
Krijgen jullie tegenwoordig geen sensuele voorlichting meer?
Ik heb alleen praktijkles gehad van meneer pastoor, zou het daar aan liggen?
quote:Yavanna schreef op 28 oktober 2009 @ 13:24:

[...]

dingus of die of hé

lekkere korte stoere namen wel

Yavinna, Starshin, tbl1968, bedankt voor het meedenken!

Hier heb ik wat aan.

'Die' lijkt me wel wat, dan kun je hem meteen aanwijzen.

Je kunt het ook kombineren met andere namen, zoals Die-Ene, of Die-Andere.
oh nee ik voel me zoooo dom en ik dacht nog wel dat het zo'n leuke kerels waren bij die shoarma tent.

Trouwens ze hebben 2 koks én allebei mun borsten doen zeer! Zou ik nou van 2 verschillende mannen een tweeling krijgen?
quote:Calm schreef op 28 oktober 2009 @ 13:34:

Mijn Hubbie ligt momenteel (ja een echte schipper bevaart ook de rode zee) bovenop me te klussen (dus sorry voor de eventuele typfouten) maar ik heb nu al zo'n trek in braadharing met slagroom en mn tieten lijken ook wel minstens 3x zo groot te worden. Zou ik zwanger zijn?

Oh help me alsjeblieft! ik ben de onzekerheid zo zat! ik kan er niet meer tegen!!!!Als ik jou was zou ik me alvast aanmelden bij de verloskundige. Want het lijkt me duidelijk: JA JIJ BENT ZWANGER!!! Fijn hè?
Neuk je ook met je blanke vriend of alleen met die andere twee?

als je het met je blanke vriend niet of altijd veilig doet, zou ik niet weten waarom je zwnager zou zijn. Ten eerste is de pil heus niet meteen onveilig als je er eens eentje vergeet en ten tweede zal afrikaans en aziatisch sperma altijd de strijd met elkaar aangaan. Dikke kans dus dat die spermaceleln het te druk hebben met elkaar en jouw eitje helemaal niet zien staan.
quote:Ciara schreef op 28 oktober 2009 @ 13:38:

[...]

Als ik jou was zou ik me alvast aanmelden bij de verloskundige. Want het lijkt me duidelijk: JA JIJ BENT ZWANGER!!! Fijn hè?

JOEPIE!! maareh, ik wilde zometeen eventjes naar de ikea rijden voor een kinderkamer, want dat wordt wel een beetje tijd zo hé! Kun je me misschien ook nog even vertellen wat en hoeveel het er worden?

Ik heb eerst 5 minuten op mn rug gelegen met mn benen in zijn nek, daarna ben ik gaan staan met mn hoofd tussen mn knieen en hij achter me, we hebben het afgemaakt tussen mn tieten in. (heb wel een beetje schuurplekjes nu daar, zou dat ook met mn zwangerschap te maken hebben?)
Weet iemand ook of ik zwanger ben? Ik ben nog maagd, heb nog nooit een man zijn ... euh ... dinges ... hihi je weet wel ... gezien, en al helemaal niet aangeraakt. Maar ik las laatst ergens over iemand (Maria ofsow) die zonder sex zwanger was geworden en hoogzwanger op een ezel naar een andere stad moest om te bevallen. En nu ben ik zo bang, he, stel nou dat mij dit ook overkomt? Hoe moet ik dan me opleiding afmaken? En wat zullen me ouders zeggen? Ik durf ook niet naar de huisarts te gaan, want dat is de buurman en de minnaar van me moeder, dus ik geloof nooit dat hij dan niets tegen me moeder zal zeggen. En als het zo is, wat moet ik dan doen?

Help!
Inad en ik zijn echt twee verschillende personen.
Wat een verademing dit topic. Ik zit namelijk met een prangende vraag.

Ik heb een spiraal laten plaatsen en daarna geklust met mijn hubbie. Ben ik nu zwanger en krijg ik dan een teletubbie?
Calm, en is je hubbie dan klaargekomen tussen je tieten of 'daaronder'? Dat is wel belangrijk om te weten.
Mijn vriend en ik hebben tijdens mijn eierdans seks gehad, ik voelde hem ploppen namelijk. En dat was dus denk ik wel in mijn vruchtbare periode. Wij hebben vergeten om een condoom te gebruiken. Help?? Kan ik zwanger zijn?

Mijn borsten lijken ook wel een beetje groter, en ik heb mijn beha toch echt niet verkeerd gewassen. Anders was die wel verkleurd toch? En ik voel me zo raar de laatste tijd, en ik heb geen zin meer in koffie.
quote:we hebben het afgemaakt tussen mn tieten in. (heb wel een beetje schuurplekjes nu daar, zou dat ook met mn zwangerschap te maken hebben?)ja das van de hormomen nou heel gevoelig he, dat hoort er bij heur
Hoi,

Ben ik weer, nou ik heb gedaan wat je zei hoor. Ik kon alleen geen kind vinden, dus heb ik een klein beetje gelogen (of eigenlijk ook weer niet) bij de drogist. Ik heb nl. gezegd dat ik zwanger ben en daardoor heel veel en vaak moet plassen. Bij de 1e paar drogisten mocht ik niet naar het toilet maar bij de 6e mocht ik wel naar het toilet.

Ik heb de test gedaan en wat denk je, 4 paarse streepjes. Ik ben dus zwanger goed hè. Alleen die 4 streepjes hè, krijg ik nou een vierling of betekent het gewoon dat ik een gestreept kindje ga krijgen. Ben nl. gek op zebra’s dus een gestreept kindje is van harte welkom.

Bedankt voor alle adviezen, ik ga nu lekker genieten van mijn zwangerschap. Ik ga lekker op de bank liggen met een grote pot thee en een doos bonbons en dan maar wachten op de bevalling.

niet meer zo radeloos
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
quote:Supersmollie1 schreef op 28 oktober 2009 @ 13:43:

Weet iemand ook of ik zwanger ben? Ik ben nog maagd, heb nog nooit een man zijn ... euh ... dinges ... hihi je weet wel ... gezien, en al helemaal niet aangeraakt. Maar ik las laatst ergens over iemand (Maria ofsow) die zonder sex zwanger was geworden en hoogzwanger op een ezel naar een andere stad moest om te bevallen. En nu ben ik zo bang, he, stel nou dat mij dit ook overkomt? Hoe moet ik dan me opleiding afmaken? En wat zullen me ouders zeggen? Ik durf ook niet naar de huisarts te gaan, want dat is de buurman en de minnaar van me moeder, dus ik geloof nooit dat hij dan niets tegen me moeder zal zeggen. En als het zo is, wat moet ik dan doen?

Help!

Sjezus! ja natuurlijk kan dat! dat is mij ook overkomen,

Ik kreeg een zoon, niet goed afgelopen trouwens..

Ga als een gek op zoek naar een ezel!

Opleiding kan je wel vergeten..De rest trouwens ook..
Supersmollie, ook jij moet maar flink bidden dat je niet met jong geschopt wordt door onze lieve heer. Want inderdaad, het is Maria overkomen en ander godvruchtige maagden is het ook overkomen. Zelfs in nonnenkloosters waar de enige man de melkboer was die soms aan de deur kwam, werden de vrouwen zwanger. En geloof jij soms dat zo'n vrome melkboer de nonnejes zou bezwangeren? Nee toch? Of dat de nonnen überhaupt zouden toestaan dat zo'n kerel over hun heen ging? Natuurlijk niet. Er is dus maar een verklaring voor dit soort zwangerschappen: het heilige zaad dus.

Ik ben trouwens bang dat je voor zekerheid 9 maanden zult moeten wachten. Heillige beebs maken zich niet kenbaar op zwangerschapstesten.
Ja mn hubbie is 96 (ben met m getrouwd op zijn 92e want mn moeder zei dat ie toch snel dood zou gaan en ik dan al t geld zou krijgen, maar hij wil maar niet dood dus toen dacht ik, ik laat me maar bezwangeren) en hij komt niet echt klaar, het zijn meer stofwolkjes dus die heb ik opgevangen met mn mond en een beetje daaronder geveegd en een ander deel afgeslikt, dat leek me het efficienste. Of had ik het ook op mn tepels moeten smeren? Kun je daar ook een wondertje van krijgen?

Maar weet nou iemand hoeveel het er worden en wat voor een? dat zou wel handig zijn.

Kan ook iemand zien hoe ze er uitzien? want als er een donker is dan moet ik m verven want dan lijkt ie te veel op de poolboy!!
Nee heb nog nergens last van alleen nog bloed uit mijn d##s maar een tampon helpt goed. Nog 30 dagen wachten, is er dan niemand die het weet???????

Anders kan ik dat van bil gaan over 2 weken net zo goed overslaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven