Hallo! Ruim 8 maanden geleden ben ik bevallen. Inmiddels nog steeds geen menstruatie. Ik heb tot 3 weken geleden (op het eind alleen ochtendvoeding) borstvoeding gegeven. Is dit normaal??!! Graag ervaringen!
Ik ben 5,5 maand geleden bevallen en geeft ongeveer een maand geen borstvoeding meer. Ik ben ook nog niet ongesteld geworden (zit wel steeds op te letten en heb uit voorzorg een maandverband in mijn tas zitten )
Ok, maar jij geeft nog steeds bv. Helaas ben ik gestopt omdat het schatje het leuk vond om tussendoor flink te bijten en te trekken... Afwachten dan maar!
hier nu bijna een jaar borstvoeding en nog niks te zien! ik vind dit wel best zo, haha.
maar om op de vraag van to terug te komen: het kan heel goed dat je lichaam nu pas een beetje op gang komt weer. ik zou het nog even afwachten als ik jou was, waarschijnlijk ben je binnenkort wel ongesteld.
(je kunt altijd even nagaan of je niet misschien toch zwanger bent natuurlijk, want dat kan wellicht ook nog?)
Is heel normaal hoor, bij mij duurde het bij allebei mijn kinderen een maand of 2 na het stoppen van borstvoeding (10 maanden gegeven) voordat ik weer ongesteld werd.
Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.