weekendje weg met 9 personen

28-10-2009 22:44 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie goede ideeen hebben om een weekend weg tegaan met 9 pers waaronder 3 kinderen onder de 3 jaar. (eind november) de centerparks parken zitten vol ivm sinterklaas.....

Ik hoop dat jullie tips hebben...
last minutes?

centerparcs, landal, oostappengroep, roompot enzenz
www.inpakkenenwegwezen.nl
Landal?

http://www.landal.nl/data ... 5&vk_aankomst_YMMDD=91127

Huur dan twee huisjes (eentje van 4 en eentje van zes bijvoorbeeld is dan een optie) en vraag bij reservering om twee huisjes naast of bij elkaar in de buurt.

Zijn nog huisjes genoeg (zie link) en als je hier kijkt zie je ook nog waar speciale aandacht aan Sinterklaas wordt besteedt. Maar misschien wil je juist wel niets van die activiteiten meemaken en dan kies je juist voor een park waar ze er niets aan doen!
Als je niet naar een park wil kun je ook hier kijken:

http://www.belvilla.nl/in ... _eds=%c3%9f&fh_period=Wkd
www.rpholidays.nl
Wij gaan toevallig morgen naar een 9 persoonshuisje van Roompot op Ferienresort Bad Bentheim, net over de grens. We hebben het geboekt voor maar 129 euro, dus echt goedkoop, maar er kwam nog wel het nodige aan bijkomende kosten bij. Ik zag gisteren op de site dat ze nog wel huisjes vrij hebben in november, dus misschien is dat wat? Het schijnen hele luxe huisjes te zijn op een splinternieuw park, met sauna en bubbelbad enzo.
..
Wij zijn vorige week met negen mensen op vakantie geweest via Beaujean Vacances (allemaal grote vakantiewoningen, veelal authentieke vakwerkhuizen, in het Geuldal). Erg mooi daar. Gaat niet om een vakantiepark, maar om individuele huizen.
www.bungalows.nl allemaal last-minutes. Al een aantal keren gebruik van gemaakt en ging altijd goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven