donatie

29-10-2009 00:26 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Ik heb meer praktische vragen over zaaddonatie...over de vraagstukken: vader, ethiek, maatschappij, gezin etc. heb ik al voldoende advies gehad en er veel over na gedacht.

Aangezien ik geen relatie heb (en ik ook geen jaren meer wil wachten ) maar toch graag kinderen wil, denk ik er over om een BAM-moeder te worden via een spermabank. Nu heb ik gegoogeld en lees veel over de eisen van de donor. Maar waar moet nu een vrouw aan voldoen die een kind wil via deze bank?

Moet je een bepaald jaarinkomen hebben? Moet je een psychologische test afleggen? Kan iedere vrouw zomaar aankloppen voor zaad? Wat zijn ongeveer de totale kosten voor een donatie? Ik wil graag wat antwoorden voordat ik meteen persoonlijk een medewerker van de bank spreek en alles meteen op tafel moet leggen. Eerst zou ik graag ervaringen van andere vrouwen willen horen.
Er loopt een topic op kinderen over een soortgelijk onderwerp, kind in je uppie.

Zij kunnen je vast wel helpen!
Winter is the season in which people try to keep the house as warm as it was in the summer, when they complained about the heat.
http://www.bam-mam.nl/

(van horen zeggen, zelf geen plannen)
Hier is je oude topic, staan ook veel tips in.

En ik snap werkelijk niet dat wederom een topic hier over opent, nu wil je dus niet meer je SV er in luizen maar naar een kliniek gaan...........arm kind.
De wachtlijsten zijn heel lang, zo 2-3 jaar. Het kost een paar honderd euro geloof ik. En veel klinieken behandelen geen alleenstaanden. Maar idd, kom anders meelezen op Kind in je Uppie!
He, dat is gek. In je oude topic schrijf je dat je geen spermabank wil en niet voldoet aan de (financiele) eisen. Dan heb je toch al wel geinformeerd?
Vinyl, hoe jij er mee bezig bent is op geheel ander niveau dan deze dame.

Ik heb het idee dat ze het over een pak melk heeft, dat moeilijk verkrijgbaar is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven