Hoofdstuk 629

25-09-2009 19:57 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
And so on....
En het ruikt ook zo lekker buiten

Goedemorgen buufkes.
Ik heb kinderen en traktatie op school afgeleverd. Even de aangifte BTW doen en dan doe ik de rest van de dag zo goed als niets meer. Het stinkt hier trouwens enorm naar gourmetten, maar het was wel erg leuk gisteren. Partijtje was dus van 17-20 uur (in overleg met de moeders) en alleen dat was al dat die jongens helemaal hyper waren.

Zal zo wat foto's op SG gooien.

Ik kon trouwens nog amper lopen gisteravond, en toen ik in bad zat kwam ik niet meer overeidn om kraan dicht te draaien en later bad uit te stappen. Had het niet in de gaten, maar kennelijk toch meer gelopen dan goed voor me was.
Pebbles, gefeliciteerd met je GROTE PEBBLE. Niet vandaag bevallen he .

Zo Lien, druk dagje!

Knorrie werd om half 7 wakker.

Ik ben op het werk. Het is hier enorm gezellig .

Met de naaste collega's heb ik wel erg veel lol, het sarcasme en cynisme druipt er vanaf.
Pebbles, gefeliciteerd met GP! Inderdaad nog maar even wachten met bevallen nu

Lien, bizar zeg, ineens 3 kiezen. Nou ja, beter zo dan wekenlang gepiep en gekwijl en rode wangetjes enz.

Goedemorgen Pammie!

Hier voor een vrije dag ook best een druk programma.

Net Mini naar school gebracht, daar moet ik om 10.30u weer zijn voor een herfstwandeling, dan komt om 12.30u een vriendin van me hier mee lunchen, dan 15.30u op mijn eigen school zijn ivm. een halloweenfeest voor de leerlingen (tussendoor dus ook omkleden en als heks daarheen rijden ), waarschijnlijk rond 19.30u weer thuis en 20u hardlopen.

Ik werk ook liever

Morrie, hmm. Kan me dat cynisme en daardoor lol wel voorstellen, maar toch. Ben benieuwd hoe het morgen gaat!
Morning!

Gefeliciteerd met je grote Pebbeltje Pebbles! Niet vandaag bevallen idd, ik heb twee neefjes (broertjes) die allebei op dezelfde dag jarig zijn (schelen vijf jaar) en die vinden dat niet echt leuk.

Wat een drukke dagen allemaal. Ik heb helemaal geen drukke dag , als Poppetje straks wakker wordt gaan we naar de dierentuin, en verder zien we wel. Lekker hoor vakantie .
Daar hoef je je toch niet voor te verkleden Mille? , inkoppertje natuurlijk .

Ik ken ook twee meisjes die met 4 jaar verschil op dezelfde dag geboren zijn.

Ben ook benieuwd hoe het morgen gaat inderdaad. Moet dat misschien eerst nog even afwachten maar vooralsnog voel ik me prima.

Veel plezier vandaag LLL!
Ik heb honger!
Ik ook, en wij eten een kwartier later omdat er een company meeting is. Irritant.
Ik heb 2 boterhammen met pindakaas, 5 Merci chocolaatjes, en een groot glas chocomel op en heb het grootste deel daarvan alweer uitgespuugd. Sommige dingen kan ik gewoon niet eten, ik weet alleen niet altijd wat. Pebblo waarschuwde me gisteren al toen ik ijs met slagroom ging eten, en inderdaad, dat kwam er weer uit.

Hulpen komen zo, wat zal ik dan eens gaan doen?
Dat klinkt ook wel vet hoor Pebbles, ik kan me best voorstellen dat jouw gevoelige maagje dat niet aan kan. Misschien moet je wat lichter verteerbaar eten nemen?
Of kleinere hoeveelheden, dus meer kleine maaltijden.

Morie, dat had ik zelf gisteren al tegen de leerlingen gezegd, toen ze vroegen hoe ik ging: als mezelf, want dat is al eng genoeg
Pebbles, gefeliciteerd met GP!
Van harte gefeliciteerd met GP! 8 jaar alweer, wat een leeftijd!

Leuke foto trouwens op de SG. Echte kerels zijn het dan zeg!

Ik kon ook geen vet eten eten tijdens de zwangerschap Pebbles, dan moest ik ook spugen. Vervelend is dat.

Jammer genoeg kan ik nu juist wel

Jullie vakantie klinkt super LLL! Echt leuke dingen allemaal!

En die BJMN met zijn 3 kiezen Dat hadden wij ook bij Japie en dachten "vandaar dat hij zo vervelend was". Jammer genoeg voor hem geen link gelegd naar kiesjes. Oeps!
Oh oh wat was het leuk! Wat een leuke dierentuin is dat toch, en waarom die nu zoveel leuker is dan de andere kan ik eigenlijk niet eens bedenken. Maar we hebben het echt heerlijk gehad. Superweer, hele dag zonder jas gelopen en veel lol gehad met de mannetjes. Poppetje vond het ook allemaal prachtig, zat met haar vingertje steeds naar vanalles te wijzen en is echt heel erg lief geweest. Alles bij elkaar zijn we er vier uur geweest, heerlijk was het.

Daarna The Lion King gehaald bij de videotheek en op de bank gekeken met pizza erbij. Doen we nooit, dus was ook helemaal leuk. Popje ligt nu al te slapen en de jongens gaan zo onder de douche. Wat lekker zeg zo'n vakantie!

Pebbles is nog steeds alles rustig? Wat vreselijk irritant dat je zoveel moet spugen! Maar is dat al de hele tijd zo? Anders is het misschien toch een teken dat het niet lang meer duurt?
Oh, LLL ik ben helemaal positief jaloers op je! Heerlijke dagen heb je met je gezin!

Het inspireert wel trouwens, ik ga meteen met Aap wat vrije dagen blokken om leuke dingen te doen. Ik heb echt teveel gewerkt de afgelopen maanden. En vanavond moeten we weer op klantbezoek en ook zaterdag hebben we weer een activiteit.

Vandaag kregen wij op het werk een cadeaubon voor een luxe spa in Amsterdam. Deze Die gaan we ook snel inplannen want het lijkt me heerlijk!
Oh dat ziet er super uit Nathje, heerlijk! Ga je dan met Aap? Hoef ik bij Sjaak echt niet mee aan te komen, die vindt de sauna iets voor na het sporten, een kwartiertje en that's it.

Ik vind het altijd grappig om te zien hoe zo'n vakantie de kinderen ook zoveel goed doet, die waren er ook echt aan toe. Vooral Dim en Sum samen, die hebben elkaar natuurlijk ineens veel minder gezien nu Dim op school zit en zijn echt een beetje de verloren tijd aan het inhalen. Zo lief. (Hoewel ze elkaar ook wel genoeg in de haren zitten hoor...)
Nee hoor, LLL, ik heb het de hele tijd al gehad en het is dus geen voorteken.

Wind, zag dat je belde maar zat op mobiel met Noorwegen aan de lijn. Zal je zo even bellen.

Lekker he, vakantie. Ik vind het ook altijd heerlijk en jammer dat je sommige moeders zo hoort klagen als de kinderen vakantie hebben.

Pebblo is weer aan het werk. Het is een chaos op de zaak, alles komt tegelijk. Ik sta werkeloos toe te kijken en mijn hart is er goed voor om toch te gaan werken maar het zou echt niet verstandig zijn. Heb een uurtje op de grond zitten lego-en vanmiddag en kon niet meer opstaan.
Nou Pebbles, je bent niet alleen, Dim doet gezellig met je mee . Arm ding, er kwamen allemaal onverteerde sinaasappelpartjes uit. Hoe hij die door heeft weten te slikken .

Wel balen zeg, steeds zo spugen, maar kan me nu ook herinneren dat je al eerder zei dat je daardoor maar heel weinig was aangekomen. Elk nadeel hep se voordeel.
Wonderlijk is dat he? Dat je opeens ziet hoe slecht ze kauwen ook.

Klein Pebbeltjes had eens allemaal rood in zijn ontlasting, ik schrok me dood, dacht dat het bloed was. Tot ik goed keek en bedacht dat hij de dag ervoor heel veel kleine tomaatjes had gegeten, het waren de onverteerde velletjes...
Ja heel bizar echt. Dit was dus precies zo, gewoon echt de hele partjes, alleen was al het vruchtvlees eruit. Maar kan me voorstellen dat je je kapot schrikt als het rood is. Kan me nog verhaal van Oprah herinneren die in paniek de dokter had gebeld omdat ze rode plas had, en er bij de dokter achter kwam dat ze de vorige dag rode bietjes had gegeten.
Ach, sneu voor Dim zeg!

Maar jullie hadden dus wel weer een superdag.

Ik stond vanmiddag helemaal als heks klaar om de deur uit te gaan, zwarte jurk, spinnenwebben en spinnen overal, blauw haar en een grote neus. Dus ik zei tegen Millenium dat het maar goed was dat de auto recht voor de deur stond. Zegt hij: hoezo, je gaat toch met de fiets? Ik: ja dahag, heb je gezien hoe ik eruit zie?

Was ik even vergeten dat hij nog met Mini en Nano naar Mini's zwemles moest..

Gelukkig hebben ze me heen even gebracht en kon ik terug met iemand meerijden

Lekker Nathje, een bon voor zo'n dagje sauna! Ik kan me altijd al heel lang van te voren verheugen op dat soort dingen. Alleen al het idee van volgend jaar in HVS bv. weer zo'n tutdagje met jullie, heerlijk!

Volgens mij duurt het sowieso wel even voor jonge kinderen bepaalde dingen kunnen verteren. Zoals die tomatenvelletjes die jij noemt Peb, en mais ben ik ook regelmatig onverteerd in luiers en potjes tegengekomen.

Maar onverwacht rood is idd. wel even schrikken!
Wij hadden onverwacht bezoek van onze ex-buurjongen die nu in Australie woont. Leuk! Heb alleen niet gepilatessed daardoor, voor zo ongeveer de 4e keer op rij.....

Wind, als je nog op SG leest, als je echt naar R'dam gaat ben ik heel blij, maar moet ik je nog even wat geld overmaken. Dus laat me dan even je rekeningnummer weten!
Goedemorgen .
Ook goedemorgen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven