A perfect day again...

29-04-2009 04:27 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een fris nieuw topic waar we weer 5.000 3000 berichtjes met elkaar kunnen delen. Delen om te steunen, te adviseren, te lachen en huilen en om gewoon gezellig te kletsen!!!!
Dreamer van harte gefeliciteerd met je dochter!

Wat jammer dat je haar vanavond pas weer ziet.

Hier is het grijs, vochtig, bijna mistig. Wil ook wel zon, stuur je hier wat naar toe?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Heb je al zon? Hier is ie namelijk ook weg.. dus misschien is het sturen gelukt
Later is nu
Gefeliciteerd met je dochter...men 12 das echt al groot/oud en wijs

Hier grieperig...pffffff

Ga nu zo pasfoto's maken en rijbewijs aanvragen...duh sta ik daarop nog 10 echtgenote van GRRRRRRRRR
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Oh en mooi tekeningen dreamer...echt knap!
Sta je de komende jaren grieperig op je rijbewijs.. da's wel lastig als je je goed voelt en je moet identificeren, toch?

Beterschap!
Later is nu
quote:dreamer schreef op 29 oktober 2009 @ 11:44:

Heb je al zon? Hier is ie namelijk ook weg.. dus misschien is het sturen gelukt Nope, helaas. Nog steeds grijs hier.
Freak, dat nieuwe rijbewijs kun je toch wel op je meisjenaam laten zetten en dan zonder e.v. (lijkt me)?

Dreamer, van harte met 12jarige LD

Ik had een lunchafspraak en we hebben op het terras, redelijk in de zon kunnen eten. Was lekker dat dat eind oktober zomaar nog buiten kon. Het was op het terras warmen dan in pc-kamer.
Ik weet nog dat ik na mijn scheiding met paspoort nog om naam-ex had staan. Mijn eurocheques op eigen naam. Mooi dat daar een keer moeilijk over werd gedaan op vakantie....
Oh ja loopbaangedoe toch thee? Hoest gegaan?

en je hebt sms en ook een berichtje bij 3000

En yes het is gelukt rijbewijs komt op mijn eigen naam PFFFF das weer mazzel!

En ik stond ook weer eens voor jan met de korte achternaam op het schoolplein ARCHHHH
Dreamer, gefeliciteerd met je dochter!! 12 alweer?! Schiet ook al enorm op!

Hier is het ook grauw en grijs buiten. Ik heb het licht binnen al aan!
Hee Freak!

Fijn dat je rijbewijs op je eigen achternaam komt! Ik ben trouwens nog 6 jaar de pineut met mijn fantastische foto op mijn rijbewijs (mán, dat zou verboden moeten worden, zo'n foto!).
Ik kwam er vandaag achter dat m'n paspoort verlopen is, wanneer we ongeveer 1 dag weg zijn met vakantie. Heb ik heel slim ooit in elektronisch agenda gezet, maar nooit bij stilgestaan dat dat dan wel eens middenin vakantie zou kunnen zijn. Nu ben ik aan 't overgaan op weer papieren agenda (weet het nog niet zeker, dus houd nu beide bij ) en bij het overschrijven van verjaardagen enzo kwam ik dit 'item' tegen

Pff.. druk druk druk, even vanmiddag. Ikke werken tot 17.20 uur, Elvis en LD toen al onderweg naar waterpolo en ik had LE beloofd dat ik hem naar voetbal zou brengen, dat dus om 18.00 uur begint.. Ik weet nu dat ik veel later naar het werk kan vertrekken.. ik kan hartstikke snel, als weer meezit, ik voetgangers en tegenliggers van de sokken rij en me niets aantrek van rode lichten.
Later is nu
hihi Dreamer..weer lekker bezig jij!

Ik ben hier weer goed bezig geweest... lijstjes gemaakt enzo en al een aantal abonnementen enzo opgezegd..oa Postcodeloterij...vind ik wel ontzettend stoer van mezelf.

De WNF bamboe ranger ook stopgezet..mini doet er niets mee

Nog een aantal moet verplicht per brief...misschien dat ik die vanavond ook nog ga schrijven...he ben helemaal trots opmezelf!
Hee Freak, ik ben met precies hetzelfde bezig geweest: een aantal abonnementen opgezegd! Ik had een paar maanden terug een jaarabonnement op Linda genomen (als welkomskado een Otazu armband). Die zat me niet lekker, en toen zag ik via internet dat iemand 'm zocht (je kon 'm niet los bestellen, alleen als welkomsgeschenk en diegene had al een abonnement op Linda). Heb ik 'm doorverkocht voor de prijs van een jaarabonnement Linda, dus ik heb gratis gelezen

Verder nog 2 andere abonnementen opgezegd (vond ik onderhand niet echt interessant meer).

Was daarna zó trots op mezelf dat ik mezelf getracteerd heb op een abonnement op 101 Woonideëen
Hahhahaa Carlien!

Dat wat jij gedaan hebt heb ik laatst ook gedaan, ik had een abonnement op de grazia van 25 euro, kado een parfum. Die heb ik weer verkocht voor 15 euro. Niet helemaal gratis gelezen maar voor een tientje, da's ook nog goed te doen.
Oh ja, Dreamer ga je al snel weg dan? Heb ik iets gemist?

Freak, goed bezig!!
Ben ff beetje van slag. Ben morgen in oude werkstad en dacht 'hee leuk ff oud collega bellen voor evt. lunch/Mac/bakkie koffie-thee. Hij reageerde wat vreemd, dus ik vroeg of ik ongelegen belde. Halfslachtig ja, er was nogal wat gaande.

Ja. Longkanker. Net 52. Twee maanden geleden geconstateerd en vanaf die tijd chemo etc.

Freak, jij kent hem van een verjaardag hier, volgens mij heb je nog een tijd met hem zitten kletsen.

Nu maar kort met hem gepraat en afgesproken dat ik contact opnemen even bij hem laat liggen (op zijn verzoek), maar ben er nog wel ff flabbergasted van.....
Oh jeee da's schrikken zeg! Wat erg.

Kan me indenken dat je van slag bent.
Ja Jas,erg schrikken. Het is 'de zoveelste' in nogal 'directe omgeving'. Daarbij het wrange..... op ex werk hadden we rookplek en wij waren elkaars rookmaatjes daar. Ja, klinkt wat cru en bizar, maar zo was het wel.

Was net al ff op ander topic. Wilde gaan slapen. Maar ga nog even naar beneden. Ff zin in wijntje maar wijn staat vanwege teveel/te zware boodschappen in auto. Ga toch maar ff jas aan doen en 'downstairs met lift'.
Ja dat dacht ik net ook al, da's de zoveelste in Thee haar omgeving. Erg zwaar voor je.

(ik ben trouwens naar bed nu, heel veel sterkte!)
thnx, en ik ga ook naar bed.... morgen toch wat dingen in de planning die ik door wil laten gaan! Maar het aantal is idd groot, zeker gezien meesten relatief jong....

lief van je, die
daarbij komt dat ik afgelopen jaar, door de verschillende omstandigheden, veel contacten heb afgehouden; bij sommige dacht ik al weken (nu ik zelf sterker ben) 'goh eens contact met die of die opnemen', schoof dat toch weer voor me uit en als je dan zoiets hoort, voel je je daar weer soort schuldig over. en ja ik weet dat zijn diagnose niet anders was geweest als ik 2,5 maand eerder had gebeld/gemaild, maar toch....
Wow Thee, wat schrikken

Heb bij mij in de omgeving ook tijdje het gevoel gehad, dat ze met bosjes vielen en weet dat dat toch niet in je koude kleren gaat zitten.

Nee, ik ga in juli weer met vakantie, maar vanwege onzekerheid van wel/geen papieren/elektronische agenda heb ik in de uitverkoop een hele leuke fleurige schoolagenda gekocht voor ¤ 2,50

Heb nu trouwens bij de boekwinkel een ideale agenda gezien, met schetboek achterin! Maar is enorm duur (20 euro vind ik duur) en agendagedeelte heeft de dagen eigenlijk te klein. Maar nu sleep ik altijd én schetsboek(je) én agenda mee.. dus combi leek me wel handig. Heb ook héle mooie agenda's gezien van paperblanks.. dat zíjn zúlke mooie opschrijfboekjes/tekenboekjes.. sta ik bijna wekelijks bij de kwijlen in de boekwinkel. Met mooie harde stoffen kaft (vaak) en magneetsluiting. En daar zijn dus ook agendas van..

Als ik niet al kastenvol half volgeschreven/getekende boekjes had, had ik er alláng ééntje gekocht

(misschien volgend jaar, wanneer ik weer een lange dag op het stembureau gezeten heb... of ga zitten )

Later is nu
Dreamer, die paperblanks of agenda, misschien een ideetje voor 5 december??

Thee, heb alsjeblieft geen schuldgevoel; wanneer je 2,5 maand eerder gebeld had had het ook deze situatie kunnen zijn. Dat weet je vooraf niet.
Ja, heb ik ook al bedacht, maar had nog meer leuke dingen voor dan. Bovendien is het volgens mij net boven het budget (wij kopen voor iedereen cadeautje, dus ze mogen niet te duur zijn) Misschien dat ik 'm nog voor mezelf koop en inpak.. niemand die dan weet wie 'm gegeven heeft
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven